Details van vreemdgaan, zou jij het willen weten?

14-04-2018 21:19 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn (ex)vriend is vreemdgegaan. Hij heeft maandenlang een affaire gehad met een gezamenlijke vriendin. Ik heb de relatie inmiddels verbroken. De ‘andere vrouw’ (met wie hij na mijn wetens nu nog niks mee heeft) heeft mij hun gespreksgeschiedenis gestuurd. Waarom weet ik niet, om mij een trap na te geven? Om mij antwoorden op mijn vragen te geven? Ik weet het niet. Het maakt me ook geen reet meer uit. Wel ben ik er door die gesprekken achter dat hij mij lang niet alles eerlijk heeft verteld.
Ik ben aan de ene kant ‘blij’ dat ik nu de volledige waarheid heb, dat bevestigd mijn keuze des te meer.
Zou jij ‘blij’ zijn met zulk soort harde bewijzen om zo je keuze te kunnen maken als je denkt dat hij nog steeds niet eerlijk is? of zou je liever geen details weten?
anoniem_367627 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 22:18
6.90% gewijzigd
I’m all about the fairytail baby
Ik zou er, net als jij, dubbele gevoelens bij hebben. Want wat een trut is zijn nieuwe vriendin. Maar goed: nu weet je wel dat ze perfect bij elkaar passen. Soort zoekt soort.

Sterkte Kers!
:hug:
Ik zou ze allebei de schijterij toewensen.
En haar vertellen dat hij het geil vindt om 2 vingers in zijn reet te krijgen tijdens de seks.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare actie. Ik zou op mijn beurt haar verhaal weer bij hem droppen. Zo van; hou jullie shit lekker bij jullie, het boeit me totaal niet. Weet hij meteen wat voor vlees hij in de kuip heeft. Wees blij dat je van hem af bent.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
14-04-2018 21:28
Ik zou ze allebei de schijterij toewensen.
En haar vertellen dat hij het geil vindt om 2 vingers in zijn reet te krijgen tijdens de seks.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat ik zou willen weten. Alleen als ik zou twijfelen of het allemaal echt zo erg was, zou ik blij zijn met dat soort details, dan is de keuze bevestigd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sowieso iemand die graag alle details van alles wil weten, maar ik heb dan ook het geluk totaal niet een rot gevoel te krijgen van details of dat het door m'n hoofd blijft spoken of zo.
Alle reacties Link kopieren
vivamien schreef:
14-04-2018 21:29
Wat een rare actie. Ik zou op mijn beurt haar verhaal weer bij hem droppen. Zo van; hou jullie shit lekker bij jullie, het boeit me totaal niet. Weet hij meteen wat voor vlees hij in de kuip heeft. Wees blij dat je van hem af bent.
Haha indd. Maar naar mijn weten is zij nog bij haar man en mijn ex is nog niet in contact met haar geweest.
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
14-04-2018 21:24
Ik zou er, net als jij, dubbele gevoelens bij hebben. Want wat een trut is zijn nieuwe vriendin. Maar goed: nu weet je wel dat ze perfect bij elkaar passen. Soort zoekt soort.

Sterkte Kers!
:hug:
Dankjewel! Maar het rare is dat hun, voor zover ik weet, (nog) niet samen zijn.
I’m all about the fairytail baby
Kersje33 schreef:
14-04-2018 21:32
Haha indd. Maar naar mijn weten is zij nog bij haar man en mijn ex is nog niet in contact met haar geweest.
De conversatie die zij naar jou stuurde doorsturen aan haar man.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
14-04-2018 21:34
De conversatie die zij naar jou stuurde doorsturen aan haar man.
Die heeft het al gelezen, maar haar vergeven
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
14-04-2018 21:34
De conversatie die zij naar jou stuurde doorsturen aan haar man.
Dit!
Kersje33 schreef:
14-04-2018 21:36
Die heeft het al gelezen, maar haar vergeven
Wat een pannenkoek. Snap t wel want anders wordt hij dubbel genaaid. Zij gaat vreemd en hij mag ook nog 12 jaar partneralimentatie betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben meteen mijn interesse in iemand die mij heeft bedrogen verloren. Geen details die me alleen maar meer kunnen kwellen. "Ik ga een tijdje vreemd" is onvergeeflijk en exit. :peace:
anoniem_327361 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 21:41
2.48% gewijzigd
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'
Alle reacties Link kopieren
Ja zou het wel willen weten. En doen wat gatekeeper zegt ;)
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit meegemaakt. Misschien was het goed bedoeld, uit een soort openheid.

Ik stel me voor dat iemands vriend of man avances bij me maakt maar dat ik hem tenslotte afwijs omdat hij getrouwd blijkt te zijn, of geen vaste relatie met me wil. Ik kan me dan voorstellen dat ik zijn vriendin de conversatie toestuur, als ik maar kwaad genoeg op hem ben, of vind dat zij weten moet dat hij niet trouw is.

Maar ik denk toch dat ik dan teveel met mezelf bezig ben en niet zozeer met hem of zijn relatie om dat te doen.
retrostar wijzigde dit bericht op 14-04-2018 21:45
0.19% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kersje33 schreef:
14-04-2018 21:34
Dankjewel! Maar het rare is dat hun, voor zover ik weet, (nog) niet samen zijn.
Vreemdgangers gaan niet snel bij hun partner weg, als de relatie van de vreemdganger verbroken is is dat meestal omdat degene waarmee hij/zij een relatie had de boel heeft verbroken. Maar er is over het algemeen vanuit de vreemdganger geen reden om de relatie te verbreken, twee walletjes is wel zo makkelijk, en de persoon thuis is toch het echte gezin, hoe spannend de minnaar of minnares ook is.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
14-04-2018 21:38
Wat een pannenkoek. Snap t wel want anders wordt hij dubbel genaaid. Zij gaat vreemd en hij mag ook nog 12 jaar partneralimentatie betalen.
Ach, je weet nooit welke versie van het verhaal zij hem heeft gegeven waardoor hij haar heeft vergeven. Goeie kans dat hij pas over een tijdje beseft dat hij niet met haar door wil. En misschien ook kinderen in het spel?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niets te weten, anders dan wat mijn partner graag kwijt wil. Over ieder onderwerp.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
14-04-2018 21:32
Ik ben sowieso iemand die graag alle details van alles wil weten, maar ik heb dan ook het geluk totaal niet een rot gevoel te krijgen van details of dat het door m'n hoofd blijft spoken of zo.
Ik wil ook alles weten maar heb dan wel pijn.
Hoe doe jij dat?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
14-04-2018 21:50
Ik hoef niets te weten, anders dan wat mijn partner graag kwijt wil. Over ieder onderwerp.
Ook als je je partner niet gelooft? Zou je dan niet de waarheid/bewijs willen?
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Kersje33 schreef:
14-04-2018 21:52
Ook als je je partner niet gelooft? Zou je dan niet de waarheid/bewijs willen?
Waarom zou ik mijn partner niet geloven? En als mijn partner liegt, dan nog, wat maakt dat feitelijk uit? Wat moet ik met "bewijs"?

De waarheid is ook maar wat het is. Ik heb met mijn partner te maken, en ik reageer op het gedrag van mijn partner, op mijn ervaringen met mijn partner.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zou er niet om vragen of verlegen zitten maar wat anderen ook al zeggen: je weet nu zeker dat je hem beter kwijt dan rijk bent, mocht je gaan twijfelen hoef je alleen nog maar even te denken aan dat verhaal van ze en dan weet je het weer zeker: wat een loser.. opzouten.

Waarom ze dat gedaan heeft... geen idee, jou laten weten hoe het in elkaar stak lijkt me toch het meest logisch, wie weet hebben ze ook knetterende ruzie inmiddels (omdat ze haar man niet verlaat voor hem?) en heeft ze gedacht: ze mag weten wat er precies gezegd is. Hypocriet, vreemd, snap het ook niet!?
Kan alleen bedenken dat ze probeert te voorkomen dat jij hem vergeeft, zoiets?

Wel vreselijk pijnlijk om zo belazerd te worden trouwens :(
Sterkte want ook al weet je nu wat een sukkel het is, lijkt me niet fijn om dat allemaal onder je neus gedrukt te krijgen dat moet pijn doen.. :rose:

Ik hoop dat het je uiteindelijk helpt en je blij kan zijn dat je hem hebt leren kennen voor wat hij is. Geen lieve partner.. :nope:
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 22:00
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
14-04-2018 21:28
Ik zou ze allebei de schijterij toewensen.
En haar vertellen dat hij het geil vindt om 2 vingers in zijn reet te krijgen tijdens de seks.
:HA:

fijn dat ik mn koffie al op heb...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
14-04-2018 21:55
Waarom zou ik mijn partner niet geloven? En als mijn partner liegt, dan nog, wat maakt dat feitelijk uit? Wat moet ik met "bewijs"?

De waarheid is ook maar wat het is. Ik heb met mijn partner te maken, en ik reageer op het gedrag van mijn partner, op mijn ervaringen met mijn partner.
Nouja, als hij maandenlang je heeft bedrogen en daardoor je vertrouwen flink heeft beschaamd. Dan is het niet zo vreemd als je hem daarna niet gelooft
I’m all about the fairytail baby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven