Flirttips gezocht!

15-04-2018 18:36 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb het idee dat ik jaren geleden veel meer aanspraak had van mannen, dat de interesse er meer was.
De aanspraak is er vandaag de dag nog wel, maar niet veel (in mijn beleving).
Ik vind en hoor dat ik er goed uit zie, maar dat doet de 'trick' niet op stap (bijvoorbeeld).
Denk zelf dat mijn houding wat geslotener is geworden door de jaren heen (niet helpend).
Daarbuiten bedenk ik mij wel eens dat door mijn kleine lengte ik jonger wordt geschat en daardoor mogelijk niet de aanspraak krijg die ik wil.

Ik ben me momenteel weer aan het openen, ook gewoon voor een leuk gesprek.
Heb nu de pech, dat als ik 'open' aan het rondkijken ben, soms de aandacht trek van mensen waar ik in eerste instantie niet mijn peilen op heb gericht :lol: .
Misschien ook wel een inzicht naar mezelf toe dat ik ook gewoon voor een praatje open kan staan naar iedereen.

Aankomend weekend ga ik weer eens lekker op stap en ben zeker van plan weer met het bovenstaande aan de slag te gaan (buiten het feit dat ik veel lol ga maken in het dansen met vriendinnen).
Iemand nog tips en tricks? :sun:
Stel je kwetsbaar op. Zeg tegen iemand dat je hem leuk vindt, wanneer je dat vindt. En trek een leuk jurkje aan, dat kan nooit kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
15-04-2018 18:38
Stel je kwetsbaar op. Zeg tegen iemand dat je hem leuk vindt, wanneer je dat vindt. En trek een leuk jurkje aan, dat kan nooit kwaad.

Ja, ik heb een vriendin die mannen gewoon een complimentje geeft (waar niet eens een lang gesprek aan vooraf gaat).
Zoiets wellicht?
En dat laatste zit wel goed. Make-upje, mooi de haren, meestal een rokje/jurkje (afhankelijk van mijn mood).
Veel plezier
:bigkiss:
Ik ben al zolang getrouwd dat ik niet eens meer weet hoe het moet.... :puh:
Alle reacties Link kopieren
VariousVirtues schreef:
15-04-2018 18:41
Ik ben al zolang getrouwd dat ik niet eens meer weet hoe het moet.... :puh:
Hahaha, helaas :"-(
Ik kan het belang van een leuk jurkje niet vaak genoeg benadrukken 😉
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
15-04-2018 18:45
Ik kan het belang van een leuk jurkje niet vaak genoeg benadrukken 😉
Moeten er persé hakken onder, want daar heb ik niet altijd zin in? :shame:
Amant schreef:
15-04-2018 18:45
Ik kan het belang van een leuk jurkje niet vaak genoeg benadrukken 😉
Maakt het nog uit wat daarin zit?
Alle reacties Link kopieren
:lol:
Theamuts schreef:
15-04-2018 18:50
Maakt het nog uit wat daarin zit?
Koe1 schreef:
15-04-2018 18:47
Moeten er persé hakken onder, want daar heb ik niet altijd zin in? :shame:
Nope. Rokje = easy access. Hakken kunnen mooi zijn (je billen lijken steviger en je borsten lijken groter) maar je moet je er wel comfortabel bij voelen, anders lijkt het niks.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
15-04-2018 18:57
Nope. Rokje = easy access. Hakken kunnen mooi zijn (je billen lijken steviger en je borsten lijken groter) maar je moet je er wel comfortabel bij voelen, anders lijkt het niks.
Dat 'easy acces' is nu niet wat ik exact wil uitstralen. Heb wel eens gehad dat iemand aan mijn kont zat, dat lijkt niks raars op vandaag.
Het mag er uiteraard mooi/sexy uitzien, maar don't touche. Een leuk gesprek is waar ik liever voor ga.
Alle reacties Link kopieren
Heb trouwens ook eens getest of het verschil uitmaakt of ik in een jurkje/rokje sta of broek. Ook geëxperimenteerd met make-up. Niet dat ik veel opdoe, maar geprobeerd of minder ook meer aandacht trok.

Het zit hem meer in het gesprek uitlokken denk ik.
Ik had het over de kers op de taart; easy access. Uiteraard is er geen vervanging voor wederzijdse aantrekkingskracht. Die je dan wel moet uitstralen, uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dat zou ik dan anders omschrijven. Haha. Ik snap het ;)!
Ja precies.
Nooit vergeten; een man is primair in je geïnteresserd omdat ie met je kan neuken. Het kan echt geen kwaad om je prime assets te benadrukken. Vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Nou, kan ik dan stellen dat ik minder 'neukbaar' uitzie. Damn :clown:
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
15-04-2018 19:07
Nooit vergeten; een man is primair in je geïnteresserd omdat ie met je kan neuken. Het kan echt geen kwaad om je prime assets te benadrukken. Vind ik dan.
Wat eeb onzin. Lang niet alle mannen denken met hun pik. Veel mannen zijn eerder geïnteresseerd in de persoon van de vrouw en als ze er leuk uitziet, dan hoeft hij niet zonodig meteen te neuken.
Minder benaderbaar, hoogstens. En dat ligt niet aan je jurkje, maar aan je houding. Sorry :-?
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
15-04-2018 19:10
Wat eeb onzin. Lang niet alle mannen denken met hun pik. Veel mannen zijn eerder geïnteresseerd in de persoon van de vrouw en als ze er leuk uitziet, dan hoeft hij niet zonodig meteen te neuken.
Ik merk zelf altijd het verschillen tussen mannen die wel/niet met hun pik denken. Die laatste willen al snel tegen je oprijden en vragen of ze mee mogen naar huis voor een 'afterparty'.

Tips nog altijd van harte welkom!:)
creativeguy schreef:
15-04-2018 19:10
Wat eeb onzin. Lang niet alle mannen denken met hun pik. Veel mannen zijn eerder geïnteresseerd in de persoon van de vrouw en als ze er leuk uitziet, dan hoeft hij niet zonodig meteen te neuken.
Waarom kiezen heteroseksuele mannen een vrouw, denk je?
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
15-04-2018 19:10
Minder benaderbaar, hoogstens. En dat ligt niet aan je jurkje, maar aan je houding. Sorry :-?
Welke houding (kenmerken) moet een vrouw tonen, wil jij op haar afstappen?
Koe1 schreef:
15-04-2018 19:12
Welke houding (kenmerken) moet een vrouw tonen, wil jij op haar afstappen?
Ik moet haar lekker vinden.

Daar heb je niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk wel eens dat mannen eerst mijn vriendinnen aanspreken en dan mij (maja, of dat dan is omdat ze bij hen geen kans maken?).
Of zij spreken mij aan, maar het gesprek blijft kort. Misschien kom ik wat te direct uit de hoek kwa toon en doen? Geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
15-04-2018 19:14
Ik moet haar lekker vinden.

Daar heb je niks aan.
Ja dat lijkt me logisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven