Vreemde situatie

18-04-2018 15:13 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Ik zit een beetje in een vreemde situatie. Enige tijd geleden heb ik via Tinder een leuke match gekregen. Na wekenlang chatten en appen was er een afspraakje en er was een wederzijdse klik. Er waren serieuze gesprekken en we hebben gelachen. We spraken uit dat we elkaar aantrekkelijk vinden en dat er meer is dan alleen een seksuele klik (op basis van uiterlijk).

Het enige nadeel is de afstand. Deze mevrouw woont in Limburg en ik aan de andere kant van het land. Het is dus niet elke keer makkelijk om af te spreken. Zeker ook niet omdat we allebei kinderen hebben uit een eerdere relatie.

Inmiddels hebben we elkaar wel drie keer gezien en dat bevalt goed. Echter is hierdoor het app/chat contact wel minder geworden. Het is er nog wel. Of we bellen soms en dan maken we wel weer plannen voor een nieuwe afspraak. Maar daarna kan het ook best zijn dat we elkaar één of twee dagen tot maximaal een week niet berichten. Waar we voor dat we elkaar in het echt zagen echt hele dagen met elkaar aan het chatten waren.

Nou kan ik mij voorstellen dat het chatten minder interessant is geworden, omdat we elkaar inmiddels al heel goed kennen. Maar ik mis het wel als er geen contact is. Ik wil het liefst elke dag met haar appen en bellen. Al zou ik niet weten waar we allemaal over zouden moeten spreken. Ik denk dat het verliefdheid is.

Deze vrouw laat soms drie dagen niks van zich horen, maar appt mij dan weer ineens dat ze aan me gedacht heeft en graag wil bellen om mijn stem te horen. Als ik haar dan spreek blijkt dat ze aan mij denkt als ze thuis tijd voor haarzelf heeft en dat ze zin heeft in een nieuwe ontmoeten. Ik denk dan bij mezelf, laat dan blijken dat je aan me denkt door me een simpel berichtje te sturen. Want ik denk namelijk ook aan haar, maar wil niet telkens degene zijn die het initiatief neemt of geobsedeerd/opdringerig overkomt.

Hoe logisch is het dat het app/bel contact soms enkele dagen op pauze staat? Het schommelt wel heel erg, want soms appt ze me ook weer dagelijks wel en soms ook heel intensief. Met name dat geschommel maakt het voor mij nogal onduidelijk. Als ik er subtiel naar informeer dan geeft ze wel aan dat het komt door werk, kids,etc. En dat is ook logisch. Maar ik maak er altijd ruimte voor en dat is dus andersom soms niet altijd zo.
Uit dit bij haar. Zeg haar dat je het leuk vindt om haar te horen en dat je dit best vaker zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak heeft zij haar kinderen en jij de jouwe ? Misschin heeft ze gwoon wat minder tjd en is ze moeier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ruik wanhoop en dat is zooo niet sexy.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-04-2018 15:18
Ik ruik wanhoop en dat is zooo niet sexy.
Dat is het niet echt. Heb gewoon niet zoveel ervaring met dit soort dingen en hoe het loopt. Heb jarenlang een relatie gehad en ben gewoon dat verliefd worden en gebeuren een beetje kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Of ze is je aan het uittesten; 'kijken of hij appt als ik niet app'...
Alle reacties Link kopieren
vrijdag23 schreef:
18-04-2018 15:19
Dat is het niet echt. Heb gewoon niet zoveel ervaring met dit soort dingen en hoe het loopt. Heb jarenlang een relatie gehad en ben gewoon dat verliefd worden en gebeuren een beetje kwijt.
Spreek het gewoon uit op een leuke manier richting haar.
Alle reacties Link kopieren
swaentje71 schreef:
18-04-2018 15:21
Of ze is je aan het uittesten; 'kijken of hij appt als ik niet app'...
Dat heb ik regelmatig al wel gedaan. Dan haal ik het contact weer aan. Maar ik heb niet echt zin in spelletjes en wil liever dat we gewoon normaal doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niet dat je , als ouder met kinderen, aan zo'n verre liefde begint. Hoe zie je dat in d toekomst voor je ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-04-2018 15:22
Ik snap echt niet dat je , als ouder met kinderen, aan zo'n verre liefde begint. Hoe zie je dat in d toekomst voor je ?
Dat weet ik niet. Maar het kan toch dat je iemand plotsklaps leert kennen die je gewoon erg leuk vindt en waar het mee klikt?
vrijdag23 schreef:
18-04-2018 15:19
Dat is het niet echt. Heb gewoon niet zoveel ervaring met dit soort dingen en hoe het loopt. Heb jarenlang een relatie gehad en ben gewoon dat verliefd worden en gebeuren een beetje kwijt.
In die jaren ben je ook ouder geworden en hoort kalververliefdheid er niet meer bij. Je bent verliefd aan het worden op een volwassen vrouw die haar dagen vult met verplichtingen en het zich niet kan permitteren haar hele leven op pauze te zetten om met jou dagelijks te smoetchen.
Bel haar zo nu een dan, daar is niets opdringerigs aan, maar maak het niet dagelijks, geef haar ook de kans om je te missen, zoals ze nu al aan heeft gegeven.
Hou het leuk!!! Dat is het belangrijkst.
Als ik haar dan spreek blijkt dat ze aan mij denkt als ze thuis tijd voor haarzelf heeft en dat ze zin heeft in een nieuwe ontmoeten. Ik denk dan bij mezelf, laat dan blijken dat je aan me denkt door me een simpel berichtje te sturen. Want ik denk namelijk ook aan haar, maar wil niet telkens degene zijn die het initiatief neemt of geobsedeerd/opdringerig overkomt.

En heb je dit ook uitgesproken? Zij kan ook geen gedachten lezen..
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-04-2018 15:26
In die jaren ben je ook ouder geworden en hoort kalververliefdheid er niet meer bij. Je bent verliefd aan het worden op een volwassen vrouw die haar dagen vult met verplichtingen en het zich niet kan permitteren haar hele leven op pauze te zetten om met jou dagelijks te smoetchen.
Bel haar zo nu een dan, daar is niets opdringerigs aan, maar maak het niet dagelijks, geef haar ook de kans om je te missen, zoals ze nu al aan heeft gegeven.
Hou het leuk!!! Dat is het belangrijkst.
Mooie reactie. Dit is misschien wel de manier waarop ik het moet doen.

Punt is gewoon dat ik haar zo erg mis als we elkaar niet spreken. Damn ik haat het dat dit mij overkomt.
vrijdag23 schreef:
18-04-2018 15:24
Dat weet ik niet. Maar het kan toch dat je iemand plotsklaps leert kennen die je gewoon erg leuk vindt en waar het mee klikt?
Je kiest toch helemaal zelf om af te spreken met iemand die aan de andere kant van het land woont? Ik zou daar eerlijk gezegd helemaal geen energie instoppen, gewoon omdat het op termijn praktisch niet handig (of haalbaar) is.
Alle reacties Link kopieren
vrijdag23 schreef:
18-04-2018 15:24
Dat weet ik niet. Maar het kan toch dat je iemand plotsklaps leert kennen die je gewoon erg leuk vindt en waar het mee klikt?
Ja, dat kan. Maar ik zou dat zo snel mogelijk afgekapt hebben wegens " niet te doen " . Zeker via internet kun je daar toch al op de eerste seconde op selecteren ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag23 schreef:
18-04-2018 15:30
Mooie reactie. Dit is misschien wel de manier waarop ik het moet doen.

Punt is gewoon dat ik haar zo erg mis als we elkaar niet spreken. Damn ik haat het dat dit mij overkomt.

Dat is het stukje onvolwassenheid tijdens verliefdheid, dus ik zou zeggen, kweek wat discipline en hou je bezig met je dagelijkse zaken, want de tijd dat je de eerste drie maanden zoenend aan elkaar vastgeplakt zit ligt nu eenmaal achter je.

Mocht het iets worden tussen jullie, veel meer dan alleen verliefdheid, haal haar dan niet uit haar leven, verhuis lekker zelf naar haar toe, werk is geen excuus om het niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-04-2018 15:17
Hoe vaak heeft zij haar kinderen en jij de jouwe ? Misschin heeft ze gwoon wat minder tjd en is ze moeier.
?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-04-2018 15:35
Dat is het stukje onvolwassenheid tijdens verliefdheid, dus ik zou zeggen, kweek wat discipline en hou je bezig met je dagelijkse zaken, want de tijd dat je de eerste drie maanden zoenend aan elkaar vastgeplakt zit ligt nu eenmaal achter je.

Mocht het iets worden tussen jullie, veel meer dan alleen verliefdheid, haal haar dan niet uit haar leven, verhuis lekker zelf naar haar toe, werk is geen excuus om het niet te doen.
Zijn eigen koters zijn anders een prachtig excuus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
je hebt ernaar geinformeerd en ze heeft uitleg gegeven, wat verwacht je precies van ons... ik vind het nog niet raar klinken hoor

moeten wij een indicatie geven van wat gemiddeld normaal is en waar je recht op hebt, of proberen in te schatten of ze je leuk genoeg vind?
Lorem Ipsum
blijfgewoonbianca schreef:
18-04-2018 15:37
Zijn eigen koters zijn anders een prachtig excuus.
Ik lees nergens iets over koters.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-04-2018 15:38
Ik lees nergens iets over koters.
Tsja



" Zeker ook niet omdat we allebei kinderen hebben uit een eerdere relatie. "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-04-2018 15:36
?
Ik heb mijn zoon eens per twee weken drie dagen. Zij heeft haar kinderen dagelijks. Dus ja, voor haar is het lastig.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
18-04-2018 15:38
je hebt ernaar geinformeerd en ze heeft uitleg gegeven, wat verwacht je precies van ons... ik vind het nog niet raar klinken hoor

moeten wij een indicatie geven van wat gemiddeld normaal is en waar je recht op hebt, of proberen in te schatten of ze je leuk genoeg vind?
Denk inderdaad dat ik gewoon op zoek ben naar bevestiging. En ik weet dat ik die alleen voor 100% zekerheid bij haar zelf moet zoeken
blijfgewoonbianca schreef:
18-04-2018 15:42
Tsja



" Zeker ook niet omdat we allebei kinderen hebben uit een eerdere relatie. "
My bad!

Overheen gelezen. Is normaal gesproken niets voor mij.
Alle reacties Link kopieren
vrijdag23 schreef:
18-04-2018 15:42
Ik heb mijn zoon eens per twee weken drie dagen. Zij heeft haar kinderen dagelijks. Dus ja, voor haar is het lastig.
Dus als jij thuis bent van je werk moet zij koken, overhoren, kinderen badderen, op bed lggen, its gezelligs doen, met ze naar trainingn / lesjes / etc. en moet ze afwassen, misschien nog de rest van het huishouden doen als ze overdag werkt, ze moet haar familie en vrienden " bijhouden " en jij vraagt je af waarom ze zo weinig appt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven