Blijven of verder gaan

19-04-2018 13:29 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
duidelijk hier niet de juiste plaats om dingen te bespreken, excuses
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2018 16:14
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
94.55% gewijzigd
Jij voedt je eigen gevoel door contact te zoeken met die vrouw. Hoe denk je dat dat voor je vriendin is?
En als je gevoelens hebt voor een ander, waarom dan niet eerst je relatie weer op orde helpen en dan pas gaan nadenken over een kindje?

Ik vind dat je vriendin eerlijkheid verdient.
Alles gaat goed. Dat schrijf je in de eerste alinea.

Maar alles gaat niet goed, want jouw vriendin en zoon zitten opgescheept met een partner en vader die willens en wetens contact zoekt en onderhoudt met een vrouw die hij leuk vindt. Die toestaat dat die gevoelens groter worden, zelfs zelf het contact weer opstart als het gestopt is. Dus......een trouweloze, eerloze egoist. Nee, het gaat niet goed. En dat komt door jou. Arme vriendin en arme zoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het aan je zoontje en ook je partner verplicht bent om volledig voor hen te gaan en geen contact meer te hebben met die andere vrouw.
Gras is altijd groener bij de buren... Verliefdheid kan ervoor zorgen dat je bepaalde negatieve eigenschappen niet ziet of bagatelliseert, en dat je die andere vrouw idealiseert. Uiteindelijk zul je ook in een eventuele nieuwe relatie tegen dingen aanlopen die minder prettig/leuk zijn, ook die relatie zal ups en downs kennen en "gewoon" worden.
Als je uiteindelijk denkt niet gelukkig te worden in je huidige relatie, ook na eventueel samen hulp te hebben gezocht, kun je altijd nog de relatie verbreken. Wel kun je jezelf dan recht in de spiegel aankijken, wetende dat je er alles aan hebt gedaan voor je gezin.
Het woord volhouden zegt genoeg.

Hoe stom van je om aan kinderen te beginnen.
Breek het contact af met die andere vrouw, dat is de enige manier om het los te laten. Dit hoort bij volwassen gedrag, niet je lul achterna lopen maar investeren in je relatie. Je kunt niks met je verliefdheid, die zal vanzelf overgaan als jullie nul contact hebben. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en commitment. Focus je op je gezin, en vergeet die ander. Zoek afleiding zodra je aan haar denkt, verwijder haar nummer uit je telefoon, snijd alle contactlijnen door. Dat werkt echt.
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
19-04-2018 13:46
Het woord volhouden zegt genoeg.

Hoe stom van je om aan kinderen te beginnen.
+1
Alle reacties Link kopieren
Wat je aandacht geeft, groeit. Het is een keuze.
Best laag die dame weer opzoeken en je verliefdheid weer op te stoken terwijl je partner net bevallen is en heel kwetsbaar. Ik vind je geen leuke man. Zelfs best een beetje vals.
Karma doet zijn werk hoop ik dan maar.

Dat je verliefd word en dat eerlijk verteld is maar een deel van jou. De andere, dat valse deel gaat achter de rug van je vrouw lekker zitten geilen met een ander waar je van te voren van wist dat je een zwak had.

Bah )0:
Wauw. Niet echt het moment om nu te bedenken of je misschien wel of niet of wel of niet met je vriendin wilt samen zijn. Natuurlijk kies je voor haar en je zoontje, je bent er zelf bij geweest destijds.

Kap het contact af met die andere vrouw en ga voor je gezin. Zolang jij met die andere vrouw blijft afspreken, voedt je je eigen gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het eerste jaar van je prille vaderschap geen grote beslissingen moet nemen. Ik denk dat het zo onwaarschijnlijk ingrijpend is om vader te worden, dat je daar helemaal van in de war bent, soms misschien zonder dat je dat zelf door hebt. Misschien ligt daar de kiem van je verliefdheid op die mevrouw van de tennis: jij verandert, je vriendin verandert, een kind krijgen is voor altijd en eeuwig, dus misschien verlang je onbewust naar een tijd waarin het makkelijker en lichter was of fantaseer je stiekem over wat als.
Maar door alle hormonen en drukte en toestanden is je hoofd en je leven niet geschikt om nu wat groots te beslissen, dus blijf waar je bent, doe wat je moet doen en bekijk over een jaar, of misschien iets later nog, of er eventueel iets moet veranderen.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je verliefd op deze vrouw?
Past zij beter bij je?
Wat mist er in je huidige relatie?
Alle reacties Link kopieren
Kap als eerste het kontakt met die andere vrouw volledig af. Je hebt een relatie en een kind, dus ben je verplicht om ervoor te gaan. Verliefdheid is maar een proces die op den duur verdwijnt. Het gras lijkt wel groener, maar als je goed kijkt, is het kunstgras.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Jezus man.

Je baby moet zijn eerste prikje nog krijgen en jij vraagt je af of ‘je voor je eigen geluk moet kiezen’.

Wat een ongelofelijke lul van een vent ben je dan zeg.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
THA schreef:
19-04-2018 13:29
I...Snel werd dit appen en we hebben toen ook een paar keer samen wat gedronken. Ik kreeg gevoelens voor deze vrouw, ... Ik heb toen weer een bericht gestuurd naar de andere vrouw. We hebben weer een tijdje geappt wetende dat het niet goed is ... We hebben 1keer afgesproken en ben er toen achter gekomen dat ik ontzettend verliefd ben op de andere vrouw en zij ook op mij.





Ik doe alles voor mijn gezin
Nee, dat doe je niet. Moet je zelf weten, maar je liegt jezelf voor.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Je weet wel dat je vriendin op een gegeven moment ook weer verliefd wordt op een andere man he.....eentje die dan meer tijd met je zoon gaat doorbrengen dan jij...

Maar joh, ga nu vooral voor je eigen geluk, maak je nog een kindje met die nieuwe vrouw ....
Dus als ik het goed begrijp was je 1,5 jaar geleden al uitgekeken op je vriendin. Je was een maand of 8/9 werk aan het maken van de vrouw op je sportclub toen je besloot dat dit niet kon en het contact stopte. Je besloot opnieuw te investeren in je relatie en als ultiem lapmiddel heb je ervoor gekozen om een kind te maken. Nu blijkt dat het niet gewerkt heeft. Hoe komt dat ? Waarom zoek je die vrouw weer op en waarom op dit moment ?

Of je bent nog steeds uitgekeken op je vriendin of het heeft inderdaad met de verandering in je leven te maken. Beantwoord deze vragen en dan zal het wel duidelijker worden voor je.
Alle reacties Link kopieren
Je komt op mij over als het type dat een hond in huis haalt, maar hem naar het asiel brengt omdat hij toch niet wist waar hij aan begon en toch liever "vrij" wil zijn. Je denkt namelijk niet na over de consequenties van jouw handelen en de ander, in dit geval jouw vriendin en kind moeten daar voor bloeden.
Je mentaliteit en karakter komen met het weghalen OP en daarmee het niet om kunnen gaan met kritiek mooi naar voren.
Slappe hap..
Alle reacties Link kopieren
De vader van mijn kind was tijdens mijn zwangerschap ook zo continu bezig met andere vrouwen. Geen idee waarom, want aan intimiteit ontbrak het niet. Hij zag er geen kwaad in, ik wel. Op gegeven moment na de bevalling was ik echt enorm op hem afgeknapt en had ik geen zin meer in intimiteit. Toen was dat voor hem weer een excuus om vooral lekker door te blijven gaan, want hij kreeg weinig aandacht en seks bij mij.

Vijf jaar geleden was ik er compleet klaar mee. Sindsdien is het leven een stuk leuker.
Alle reacties Link kopieren
TO hoort niet wat hij wil horen. De waarheid is hard.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
THA schreef:
19-04-2018 13:29
duidelijk hier niet de juiste plaats om dingen te bespreken, excuses
In andere woorden, er wordt niet naar jouw mond gepraat en in plaats daarvan word je geconfronteerd met de harde waarheid zoals vele anderen het zien.

Je kunt het op Fok of zo proberen, of met je matties praten aan de bar, maar die zullen precies hetzelfde over jouw gedrag denken als dat ze hier neerschrijven, ze zullen het alleen niet in jouw gezicht zeggen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven