Belogen in prille relatie.

19-04-2018 18:35 17 berichten
Ik heb een relatie van 5 maanden. Ik ben helemaal gek van haar: ze is slim, mooi, lief, sprankelend enz.
Van ons beiden is 2 jaar geleden de partner overleden, we kunnen daarin veel delen.
Zij heeft daarna nog een relatie van 6 maanden gehad, maar heeft deze uitgemaakt omdat de man rare trekjes had. Maar oh, wat waren de seks en de gesprekken goed.
Ze had me gezegd geen contact meer met hem te hebben, maar na 1 maand merkte ik toevallig dat ze nog steeds veel contact hadden via app enz.
Ik was daar verdrietig om, vooral omdat het zo stiekem ging voelde het klote.
Zij verontschuldigde zich en heeft het contact verbroken, hem duidelijk gemaakt dat ze geen contact meer wil.
Maar vanochtend merkte ik dat ze toch weer contact hebben, al maandenlang: appjes, bellen, muziek die ze elkaar doorsturen.
Hij zit steeds te hengelen naar verder contact, afspraken maken. Zij laat het zich aanleunen, en houdt ook actief het app-contact in stand.

Pft, 2 keer belogen in de eerste 5 maanden…

Niet dat het veel uitmaakt, maar wat zouden jullie doen? Ben ook benieuwd naar jullie visie, adviezen.

Wat zouden jullie doen?

Totaal aantal stemmen: 96

Ik zou er klaar mee zijn. Zo vroeg in de relatie al leugens. (91%)
Niet janken. Ze spreekt toch niet met hem af? (5%)
Anders (4%)
Alweer twee jaar geleden Vinsent? :rose:

Ik zou breken met haar.
Alle reacties Link kopieren
Ze liegt erover. Dan voelt zij zich niet zo diep verbonden met jou als jij met haar.
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
19-04-2018 18:41
Ze liegt erover. Dan voelt zij zich niet zo diep verbonden met jou als jij met haar.
Dit.
Nu al gedoe in zo'n korte tijd. Je verdient beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet accepteren, maar ik ben dan ook allergisch voor mensen die tegen me liegen. Zeker mensen die dicht bij me staan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Pft, 2 keer belogen in de eerste 5 maanden…

Je zegt het zelf al; pft...

Ik zou niet met haar door gaan.
Wat heb je aan iemand die tegen je liegt.

Vroeg of laat in de relatie leugens moet je in beide gevallen niet pikken.

Gewoon:niet.

Iemand die liegt tegen je moet je niet willen als partner.
Dit wordt hem niet.

Na 1 maand al zo'n drama en nu weer achter je rug bezig ...
Dat ze dan gezellig terug iets samen beginnen.

Zeker na 1 maand hoor je nog dolverliefd te zijn en helemaal niet met andere mannen bezig.
Al helemaal niet achter je partner zijn rug.
Alle reacties Link kopieren
Al je energie.. pff
Bam!!!!
Zij is duidelijk nog niet toe aan een volwassen, gelijkwaardige relatie. Lekker laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Als er niets aan de hand was en ze zijn nog steeds 'goede vrienden' dan had ze die dingen niet stiekem gedaan. En dan nog doorgaan nadat ze gezegd had het af te kappen. Ze is dus niet te vertrouwen.

Inderdaad, je verdient beter.
Alle reacties Link kopieren
Zij zit op aandacht te geilen.
Daar heb je niks aan. Dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit.
Dan kan ze daarna ook 'stiekem' met jou appen.
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft daarna nog een relatie van 6 maanden gehad, maar heeft deze uitgemaakt omdat de man rare trekjes had. Maar oh, wat waren de seks en de gesprekken goed.
Bracht ze dit zelf ter sprake?

Indien ja, met de daarop volgende leugens, geen kans.

Indien nee, beeld ik me toch in dat jij teveel vragen hebt gesteld waar je het antwoord eigenlijk niet op wou weten, en vervolgens door vroeg 'je hebt toch geen contact meer?!' En dat je daar een leugentje voor eigen bestwil antwoord op hebt gekregen. Niet helemaal netjes, maar dat roep je dan een beetje over jezelf af...

Toch iets anders, nog steeds niet veel kans in dat geval. Maar jullie kunnen opzich over zoiets heenkomen, zolang er niet meer aan de hand is dan dit contact en ze echt bereid is om dit keer te stoppen, ervanuitgaande dat dat belangrijk voor jou is.

Wat zij of wie dan ook er verder van vindt maakt niet uit toch? Je voelt je er goed bij of niet. Het lijkt me duidelijk van niet in dit geval.

Het lijkt mij de emotionele moeite niet voor een relatie van 5 maanden.
Mij zou het contact niet zoveel kunnen schelen, zolang dat platonisch en vriendschappelijk is.
Wat mij wél zou storen is het liegen erover, ik zou daar in zo’n korte relatie geen trek in hebben. Daarnaast klinkt t nogal “aandachtshoerig” zoals je het uitlegt. Laat haar maar lekker in haar eentje verder gaan.
Bedankt allemaal. En Star, lief!

Nee, Sulubra, ik heb geen vragen daarover gesteld. Het klinkt raar, maar we zijn verder juist heel open naar elkaar.
We hebben het zelfs wel eens gehad over: wat als er vreemdgegaan zou worden. We vonden juist dat het ergste zou zijn als je er niets over vertelt. Wat voor relatie heb je dan?
Dat er eens een ander in je leven komt, wat maakt het uit. Maar dat je die ander tussen ons in laat komen...

We hebben gisteravond een hele sessie erover gehad. Woede, verdriet, twijfel over de relatie, hoe leuk we elkaar vinden enz alles is ter sprake geweest.

Ze heeft uitgelegd: ze voelt zich vaak niet aantrekkelijk, niet vrouwelijk. de vleierij deed haar goed. Daarnaast voelt ze zich een reddertje: hij is zo verdrietig over het verlies enz.

Ik laat haar dit lezen.
anoniem_63a85c1286ec3 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 06:58
1.65% gewijzigd
Ze heeft dus zo weinig zelfvertrouwen dat ze aandacht van andere mannen nodig heeft (en in dank aanneemt) om dat op te krikken.
Aan jou of je dat wil. Mijn relatie zou het niet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven