Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Alle reacties Link kopieren
JonasV91 schreef:
20-04-2018 14:26
Geen idee of het aan mij ligt maar dit vind ik wel redelijk onrespectvol klinken.

Verkapte tvp i guess.
Het is maar sarcasme he, ik ben de niet-sociale die de sociale raar vindt :bonk:
Tvp begrijp ik niet, na wat opzoekwerk al helemaal niet :bonk:
Ik denk een Buddy Holly bril
Alle reacties Link kopieren
Niet dat het moeilijk is maar mij doet een bril zeker geen kwaad, integendeel. Heb enkel onopvallende monturen maar het zou wel eens wat anders mogen zijn. Dan nog leren om die buiten de wagen ook eens te dragen :geek:
Alle reacties Link kopieren
Josken schreef:
20-04-2018 22:04
Het is maar sarcasme he, ik ben de niet-sociale die de sociale raar vindt :bonk:
Tvp begrijp ik niet, na wat opzoekwerk al helemaal niet :bonk:
Sarcasme gaat soms aan me voorbij...

Anderzijds blijkt wel dat er een gevoelige snaar geraakt is maar dat terzijde.

TVP is terugvindpost (iets wat ik hier 'geleerd' heb geloof ik).

Al die 'sociaal handige' personen vind ik maar niets.
De weirdo's of rare mensen zijn veel interessanter.
Helaas worden mensen evenwel heel snel als weirdo/creep/raar bestempeld -_-
Dat laatste slaat dan op de negatieve bijklank die eraan gekoppeld wordt (al is creep op zich negatief natuurlijk :p )
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
20-04-2018 21:50
Je hebt niet toevallig zo'n uitgebreid Prins Bernhard-ding op je neus?
Of anderszins heel rare bril?
Haha, nee. Gewoon een normale bril.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
20-04-2018 21:43
Die bril is te. Het montuur moet staan. Niet iedereen kiest een passend montuur.
Een ex had zonder montuur.
Supersexy!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
19-04-2018 19:53
Hoi :cheer: :cheer:
Ik lees zeker weer mee. Reageer op het moment wat minder want zit even niet zo lekker in mijn vel. Wellicht reageer ik op een later moment weer meer.
:hug: :hug:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
19-04-2018 22:52
Ja dit heb ik ook gehoord, ze vinden dat ik geen wil toon. Maar ik snap dat niet helemaal. Wat kan ik er dan aan doen? Wat moet ik dan doen? Als ik alles op deze manier meemaak?
Ik snap je wel. Om uit die vicieuze cirkel te komen is heel veel nodig en bij wijze van spreken aan één of twee knoppen draaien verandert niet gelijk iets aan de situatie.

Wat je zou moeten doen zullen ze concreet in moeten zijn anders kom je inderdaad nergens. Maar wat is precies je intentie?
Leren leven zonder relatie en daarbij betrekkelijk gelukkig zijn of richting een relatie werken?
Tvp'tje. Had nog gereageerd in dat andere topic. Sorry voor het misverstand (over een serierelatiepoppetje, die komt hier niet...). Ik bedoelde dus juist niet dat er iets mis is met ons.

Ik sta teveel open voor de verkeerde mensen.. Te weinig voor de juisten. Diezijn voor mij niet interessant ofzo. Er is een mismatch tussen wat ik wil en wat mijn aanbod is.
Ah, we gaan hier door? :-)
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
22-04-2018 10:27
Ah, we gaan hier door? :-)

:-D gaf je daar nog wel een reactie maar gaan hier door.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
22-04-2018 10:39
:-D gaf je daar nog wel een reactie maar gaan hier door.

Vandaag je date dus, leuk! Het is nu nog mooi weer en ik hoop dat het een gezellige dag wordt voor jullie! :couple:
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
22-04-2018 10:46
Vandaag je date dus, leuk! Het is nu nog mooi weer en ik hoop dat het een gezellige dag wordt voor jullie! :couple:
Dankjewel francieneke! :cheers:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Met de plankman?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dinsdag een date. Toch nog met die happn-man. Hij was even wat rustiger op de app, maar hij blijkt een eigen bedrijf te hebben en het even heel druk te hebben gehad.

Ik ben echt benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
JonasV91 schreef:
20-04-2018 22:26
Al die 'sociaal handige' personen vind ik maar niets.
De weirdo's of rare mensen zijn veel interessanter.
Helaas worden mensen evenwel heel snel als weirdo/creep/raar bestempeld -_-
Dat laatste slaat dan op de negatieve bijklank die eraan gekoppeld wordt (al is creep op zich negatief natuurlijk :p )
Nu niet dat ik echt iets tegen 'sociaal handige' mensen heb natuurlijk, maar ik begrijp het punt en de aanhalingstekens.

Gisteren zelf nog eens (onder lichte dwang) gaan socializen, ik denk dat ik mijn dosis voor dit jaar wel gehad heb :) Wel een toffe vrouw leren kennen, al heb ik geen idee (en zij allicht ook niet) wat ze in mijn oor zat te roepen behalve stukjes brochette :cry:

Al een geluk dat er veel :cheers: was.
Alle reacties Link kopieren
@Eslarealidad: Veel plezier vandaag! Horen we hier hoe het was, please?
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
22-04-2018 11:07
@Eslarealidad: Veel plezier vandaag! Horen we hier hoe het was, please?

Dankjewel ooitverlegen! :D
Dar zal ik doen na het :cheers: :proud:.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad, het is hier gezellig in dit topic, zouden we je dan wel succes wensen? ;)
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier op je date!
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
22-04-2018 10:52
Met de plankman?
Aaaaah ik ga stuk! :biggrin: :biggrin:
Nee, diegene die zag dat ik een koffie met een toeter slagroom naar binnen ging werken. :-o :winkie:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Josken schreef:
22-04-2018 11:49
Eslarealidad, het is hier gezellig in dit topic, zouden we je dan wel succes wensen? ;)
:HA:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
22-04-2018 10:58
Ik heb dinsdag een date. Toch nog met die happn-man. Hij was even wat rustiger op de app, maar hij blijkt een eigen bedrijf te hebben en het even heel druk te hebben gehad.

Ik ben echt benieuwd.
Ja ik ook.
Veeeeel plezier alvast!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
22-04-2018 11:56
Veel plezier op je date!
Dankjewel Severus_Snape! :D
Ff toverdrankje doen! :flirting: :cheers:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Het verloop van deze reeks is net The Big Bang Theory, waarin in het eerste seizoen niemand iemand kon krijgen, en in latere seizoenen opeens bijna iedereen (min of meer) succesvol ging daten en relaties kreeg. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven