Na 6 jaar jeugdliefde weer gezien

20-04-2018 15:23 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey!

Ik heb 6 jaar een relatie, en een betere vriend kan ik mij niet voorstellen. Door dik en dun staan we voor elkaar klaar. En ik ben ook echt wel gelukkig. We hebben sinds een paar maand een eigen huis en 2 hondjes. Ik heb alles wat ik maar nodig heb in een relatie.

Toch zijn er twijfels opgekomen. Afgelopen week heb ik mijn jeugdliefde weer gezien. Gewoon samen wat gekletst en gedronken want het was al 10 jaar geleden dat we eljaar zagen. Toch ben ik hem nooit vergeten en ben ik altijd aan hem blijven denken. En helemaal sinds de afgelopen keer dat ik hem zag

En nu? Ik ben radeloos ik weet niet wat ik moet doen
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Op je handen zitten en investeren in je huidige relatie. Dan zakt het gevoel vanzelf wel weg.
Alle reacties Link kopieren
Afkappen dat kontakt. Kijk naar wat je hebt, niet naar wat je niet hebt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Hoezo radeloos? Je zegt net "Ik heb alles wat ik maar nodig heb in een relatie."

Concentreer je daar op en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Weet je man dat je iets bent gaan drinken met je jeugdvriend die je nooit vergeten bent en waar je vaak aan denkt ?

Laten we er niet om heen draaien: als het antwoord nee is dan ben je nu al van plan om iets te gaan doen wat je man niet fijn zou vinden.
anoniem_178452 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 15:34
37.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
foeksia72 schreef:
20-04-2018 15:25
Op je handen zitten en investeren in je huidige relatie. Dan zakt het gevoel vanzelf wel weg.
+ 1
Alle reacties Link kopieren
Hoezo ‘en nu’?

Wat zijn de opties precies?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
tarataz schreef:
20-04-2018 15:28
Weet je man dat je iets bent gaan drinken met je jeugdvriend die je nooit vergeten bent en waar je vaak aan denkt ?

Laten we er niet om heen draaien: als het antwoord nee is dan ben je nu al iets van plan om iets te gaan doen wat je man niet fijn zou vinden.

Ja dat weet hij
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het hier bij laten. Het was gezellig om bij te praten maar dat is dat.
Je bent gelukkig met je vriend. Focus je op hem. En blijf eerlijk.
Onze tijd is nu.
gewoon eenmalig was gezellig
en nu weer door met je huidige leven.
mntjee schreef:
20-04-2018 15:32
Ja dat weet hij
Ook dat gedeelte dat je vaak aan hem denkt, ook voordat je hem weer zag ? Of heb je dat gedeelte weggelaten toen je je man vertelde dat iets met je oude liefde ging drinken ?
tarataz schreef:
20-04-2018 15:35
Ook dat gedeelte dat je vaak aan hem denkt, ook voordat je hem weer zag ? Of heb je dat gedeelte weggelaten toen je je man vertelde dat iets met je oude liefde ging drinken ?
lijkt wel een kruisverhoor hier, getver.....
:woa:
ouwewijsneus schreef:
20-04-2018 15:37
lijkt wel een kruisverhoor hier, getver.....
:woa:
Nee hoor, dan is het direct duidelijk toch ? :-D

Maar de “toon” kan wel wat vriendelijker, dat wel.
nou nou wat een drama weer....helemaal radeloos.... vind je zelf niet dat je je een klein beetje aanstelt?
Alle reacties Link kopieren
tarataz schreef:
20-04-2018 15:35
Ook dat gedeelte dat je vaak aan hem denkt, ook voordat je hem weer zag ? Of heb je dat gedeelte weggelaten toen je je man vertelde dat iets met je oude liefde ging drinken ?
Ik denk vaak aan hem altijd al, maar dat jeb ik mijn huidige vriend nooit verteld omdat ik er niks mee deed
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Er is een rede dat dit een jeugdliefde van vroeger is. Het is iets uit het verleden waar het ook moet blijven, achter al die mistvlagen van de tijd, beneveld en softtone. iets om op terug te kijken maar niet iets om naar toe te leven. Het is een droomideaal geworden, leuk om te fantaseren maar nooit bedoelt om met de realiteit geconfronteerd te worden.

Dus, tel je zegeningen van vandaag en schuif dit weer naar de achtergrond van je fantasie om af en toe bij speciale gelegenheden als inspiratie te gebruiken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Kwam je hem per ongeluk tegen, of heb je hem actief opgezocht?

Ik zou eens beginnen met eerlijk zijn tegen je vriend. Dan is de lol er snel vanaf.
Alle contact verbreken natuurlijk, wat anders?
Een overbodige vraag vind ik.

En nu ga ik erg ouderwets klinken maar als je in een goede, lange relatie zit ga je niet gaan drinken met iemand 'die je nooit bent vergeten en altijd bleef aan denken' want dan krijg je dit.
Wat je voedt, groeit.
Joh.. de zon schijnt. Ga lekker wat doen met je vriend
Je woont net samen.
Als je slim bent laat je de jeugdliefde lekker lopen al die verwarring voor jezelf en je vriend om iemand uit een verleden.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
20-04-2018 15:46
Kwam je hem per ongeluk tegen, of heb je hem actief opgezocht?

Ik zou eens beginnen met eerlijk zijn tegen je vriend. Dan is de lol er snel vanaf.
Ja het ging niet eens bewust ik jeb opk tegen mn vriend dat ik hem tegen kwam en dat we wat gingen drinken en hewoon bijkletsen en dat was het ook niks raars gebeurd. Maar je gaat toch herinneringen ophalen met elkaar
Alles gebeurd met een reden
Ik vind het een beetje een non-issue hoor, sorry. Je kunt overal wel een probleem van maken.
Wat wil je hier nu? Dat wij bevestigen dat dit dus blijkbaar een hele bijzondere liefde is, dat het gewoon kut is dat je daar nu niets mee kunt vanwege je relatie en dat het moeilijk, moeilijk, moeilijk is? Je creeert hier zelf een drama, totaal onnodig.

Dan geeft mij de indruk dat je hier komt omdat je wil horen dat het ok is als je met die oude liefde opnieuw iets begint. Achter de rug van je vriend om.
En ik kan je vertellen: dat soort aanmoediging ga je hier niet krijgen.
[quote=mntjee post_id=28407544 time=1524232429 user_id=350716]
Ja het ging niet eens bewust ik jeb opk tegen mn vriend dat ik hem tegen kwam en dat we wat gingen drinken en hewoon bijkletsen en dat was het ook niks raars gebeurd. Maar je gaat toch herinneringen ophalen met elkaar
[/quote

Je hebt het helaas zelf veroorzaakt. Waarschijnlijk was jij destijds ook degene die verlaten is?
Tuurlijk, aandacht krijgen is fijn, maar bedenk wel dat er een reden was om deze relatie te verbreken. Bedenk dat je een hele fijne relatie hebt. Wat denk je te gaan krijgen als je dit overhoop haalt?
Ik denk dat het resultaat zal zijn; geen een van twee mannen!
Gewoon wat gekletst en koffie gedronken.

En nu ben je radeloos.

Tsja....
Alle reacties Link kopieren
En je vriend dan?
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven