weer zo'n zo'n man die te snel wil

20-04-2018 18:26 57 berichten
Wat is dat toch???? Mannen die sneller willen dan de wind?

Even leuk gechat, toen een leuk telefoongesprek. Toen date, uit eten. Leek leuk, tot hij halverwege de avond vroeg: Vind jij mij wel leuk? Ik schrok n beetje. Na de eerste date complete liefdesverklaring, dat hij mij ZO geweldig vond....Ik heb toen gezegd dat ik het allemaal heel leuk vond maar dat dit me wat te hard ging en benauwde. Leek hij te begrijpen. Nog een kans gegeven, tweede date. Was heel gezellig, wel kort, want weinig tijd. Ik dacht bij mezelf wat vlinders te voelen. Dus derde date. Tussen tweede en derde date de ene liefdesverklaring na de andere. Hij heeft eigenlijk helemaal niet geluisterd naar me, dus nu is hij ALL over me. Stapelverliefd, hij kan niet meer slapen. Zegt voortdurend hoe leuk hij me vind en dat hij zich daardoor zo onzeker voelt. Begint over de zomervakantie. Dar hij wel met mij (en zijn kindern) op vakantie wil omdat hij me niet zo lang wil missen. Hij is overigens na laatste date blijven logeren, maar het kwam niet tot de daad want daar was hij veuls te nerveus voor. En nu voel ik dus niks meer. En heb ik ook eigenlijk geen zin meer om m te zien......Eind aan breien maar?
Alle reacties Link kopieren
Ja dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij gaat inderdaad wel erg snel.
ja
Alle reacties Link kopieren
Even terzijds, gooi ons niet over één kam aub! :hihi:

Maar dit klinkt als een gevalletje, erg onzeker OF wanhopig. Erg onaantrekkelijk in ieder geval. Ik zou er mee stoppen gezien je niets meer voelt, maar als je hem wilt helpen zeg dan nog wel even eerlijk tegen hem waarom. Kan hij ook alleen maar van leren. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me wel ja.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat je niets meer voor 'm voelt en 'm niet meer wil zien er toch een eind aan breien? Zou je dat nou wel doen?
Niet zo zuuur!!!
Is het toevallig timtation? Dat verklaart een hoop namelijk
Ik twijfel nog, hoor.
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 18:35
2.44% gewijzigd
Waarom liet je hem logeren als je het daarvóór al benauwd van hem kreeg?
Alle reacties Link kopieren
De rode draad binnen dit bericht is dat het dat telkens terugkeert, en dat alle gebeurtenissen rondom dit bericht iets gemeenschappelijks hebben.
@Snug: Ik had nog even goede hoop en dacht hem toch leuk te vinden, maar hij ging ondanks mijn vraag het rustig aan te doen gewoon keihard door met keihard te snel gaan....
Tezke schreef:
20-04-2018 18:37
@Snug: Ik had nog even goede hoop en dacht hem toch leuk te vinden, maar hij ging ondanks mijn vraag het rustig aan te doen gewoon keihard door met keihard te snel gaan....
Jeetje zeg. Een man die zijn gevoelens niet door jou laat sturen. Dat moet je niet willen, nee.
Liefdesverklaringen al zo snel kan irritant zijn naar dat het niet lukt in bed is niet zo gek toch?

Ik ben zo'n 7 jaar single geweest na mijn scheiding en mijn ervaring is dat veel mannen daar de eerste keer last van hebben. Niks on je voor te schamen toch!

Maar goed dit wordt niks meer dus ben daar eerlijk over tegen hem.
Alle reacties Link kopieren
Je mag t ook haken.
Everything you see I owe to spaghetti!
Het is niet echt relaxed om hem kwalijk te nemen (want dat is hoe ik interpreteer wat je schrijft) dat hij zich voelt zoals hij zich voelt. Het komt niet heel sympathiek over. Heb je controle-issues?
Het is wat met die mannen hé
vooral deze week lijkt wel.
zilverlach schreef:
20-04-2018 18:33
Ondanks dat je niets meer voor 'm voelt en 'm niet meer wil zien er toch een eind aan breien? Zou je dat nou wel doen?
Lijkt me ook wat overhaast :)
Ik zou het vooral geweldig vinden als een vrouw (in mijn geval) na 2,5 date ook met me op vakantie wil MET haar kinderen.
Omdat ze me niet kan missen... :flirting: en gewoon helemaal niet nadenkt over hoe dat voor haar kinderen is ook, nee: ZIJ kan me niet missen.

Je voelt niets voor hem, je wilt hem niet meer zien: ik zou zeggen boek een lange vakantie vér weg zodat je niet te makkelijk opstapt mocht je denken nah.. ik voel weer een vlinder. Dacht dat ze dood waren maar hij zei net toch wel iets leuks. Of zo.

Maar serieus, wat doet jou een topic openen over een compleet mislukte date? Ik begin te denken dat je zelf wanhopig bent en persé een vriend wil hebben ook al is het 3x niks... Leg uit a.u.b. ik snap het gewoon niet!?!?
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 19:15
99.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tezke schreef:
20-04-2018 18:37
@Snug: Ik had nog even goede hoop en dacht hem toch leuk te vinden, maar hij ging ondanks mijn vraag het rustig aan te doen gewoon keihard door met keihard te snel gaan....
Zo keihard was hij niet, zo te lezen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Tezke schreef:
20-04-2018 18:37
@Snug: Ik had nog even goede hoop en dacht hem toch leuk te vinden, maar hij ging ondanks mijn vraag het rustig aan te doen gewoon keihard door met keihard te snel gaan....
Wat erg er is iemand verliefd geworden. :whip:
Annapicobella schreef:
20-04-2018 18:56
Zo keihard was hij niet, zo te lezen.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
zilverlach schreef:
20-04-2018 18:33
Ondanks dat je niets meer voor 'm voelt en 'm niet meer wil zien er toch een eind aan breien? Zou je dat nou wel doen?

:applause:
Waarom date je eigenlijk to?
Hij loopt erg hard van stapel, maar ik vind dat jij ook wel wisselende signalen hebt afgegeven, waardoor je hem weer hoop hebt gegeven en versterkt in zijn hard van stapel lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven