Beweegredenen van een vrouw: Seks en nu?

20-04-2018 19:11 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leer mij vrouwen te begrijpen is misschien iets te veel gevraagd. Leer mij duidelijkheid te krijgen in een actie van een bepaalde vrouw misschien niet. Heb even op dit forum rond gekeken en een veel voorkomend advies is: Praat er over. Dit ben ik ook wel van plan.
Het is alleen de vraag hoe ik dit het beste kan aanvliegen.

Heb nu twee hele leuke dates gehad. Hierin heeft ze wel duidelijk gemaakt dat voor haar seks pas een rol gaat spelen binnen een relatie en dat ik tijdens de dating periode daar niet op hoef te rekenen.
Heb aangegeven dit geen probleem te vinden en dat ik haar hierin de lead laat.

Echter nu is het tot onze derde “date” gekomen.
Ik wilde haar graag weer zien, maar ze heeft dit weekend geen tijd.
We zijn beide vrijdag middag vrij dus stelde ik voor deze middag dan maar iets leuks te doen. Echter kon ze niet want ze is dan druk met het schoonmaken van de stal van haar paard, maar als ik haar wilde zien mocht ik haar wel komen helpen. Het schoonmaken van een paardenstal is niet iets wat ik normaal onder een date zou scharen, maar mij maakt het niet uit. Ik greep mijn kans haar weer te zien.

Eind van de rit, stal schoon, ik smerig. Vroeg of ik ergens kon douchen. Dat kon bij haar thuis wel. Nu stond ik dus bij haar onder de douche komt ze er op een gegeven moment bij staan. Van het een is het ander gekomen. Nu is het probleem dat door het uitgebreide “douchen” ik snel daarna weg moest.
We hebben dus niet de mogelijkheid gehad even gezamenlijk tot rust te komen.

Hebben wel afgesproken weer snel contact met elkaar te hebben. Inmiddels heb ik een berichtje ontvangen met de tekst: “Ik hoop dat je wel weet waarom we nu seks hebben gehad?” Nu heb ik echter geen idee... Alleen durf haar dit niet zo te zeggen.

Dus onder de vrouwen op dit forum: Begrijpen jullie haar beweegredenen?
Zo ja, wat is het, wat zie ik over het hoofd?
Alle reacties Link kopieren
Edit: verkeerd gelezen.

Ik zou haar terug appen of ze dat wil verduidelijken.
Hips, hopsakee en pierlala.
Misschien vind ze dat jullie nu een relatie hebben. Of het was dankbaarheid voor het helpen met de stal. Ik zou het gewoon vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze het leuk vond dat je meehielp met de stal uitmesten en dat ze seks had omdat ze je wel als serieus relatiemateriaal ziet.
Omdat ze een relatie met je wil?
Ik hou niet van spelletjes.
Nou ik weet niet wat vrouwen normaal doen of niet doen (ik ben vrouw maar niet echt iemand die er veel van snapt) maar als zij zegt 'sex enkel binnen een relatie' en zij heeft sex met jou gehad, dan neem ik aan dat zij bedoelt dat jullie wat haar betreft nu een relatie hebben.
Rare vraag van haar. Ik weet niet wat ze ermee wil, ik denk dat ik daarop zou hebben met "Zeker voor herhaling vatbaar ;)" oid. Niet te veel gaan zoeken naar wat erachter zit. Als het leuk is, is het leuk, toch?

Oh bij herlezen denk ik dat ze op een relatie aanstuurt :)
strikjemetstippels schreef:
20-04-2018 19:16
Nou ik weet niet wat vrouwen normaal doen of niet doen (ik ben vrouw maar niet echt iemand die er veel van snapt) maar als zij zegt 'sex enkel binnen een relatie' en zij heeft sex met jou gehad, dan neem ik aan dat zij bedoelt dat jullie wat haar betreft nu een relatie hebben.
Gelukkig kan je wel logisch nadenken. :P
Maar dan is het toch apart.
safrat schreef:
20-04-2018 19:19
Gelukkig kan je wel logisch nadenken. :P
Ja en als het moet ook paardenstal schoon maken :D

Echte liefde gaat immers door de paardenstal ;-)
Zij was in de lead en heeft de lead genomen. Ze is wat cryptisch, maar uit wat je vertelt, leid ik af dat ze je inderdaad als relatiemateriaal ziet. Én je lekker vindt. :)

Na drie dates spreken van een relatie is misschien wat snel en beklemmend. Maar als je het serieus met haar meent, zou ik dat als ingang nemen voor het gesprek. Aangeven dat je met niemand anders wil daten en verder met haar wil om te kijken of wat jullie wensen ook daadwerkelijk gebeurt.

Ik hoop trouwens wel dat je al gereageerd hebt op haar appje, want anders is ze nu misschien bloednerveus of zelfs voorzichtig teleurgesteld/bang dat het je toch alleen om de seks te doen is.

Ik ben trouwens volledig ander type vrouw, dus kan me niet in haar verplaatsen. De meeste van mijn dates/relaties zijn praktisch ontstaan uit seks. ;) er was in ieder geval snel sprake van.

Hoop dat jullie nog lang van en met elkaar mogen genieten!
Als je bij een man onder de douche gaat staan.. En er seks van komt.. dan betekent dat toch niet dat je een relatie hebt dus het is gek.
Ik blijf het vreemd vinden, want ze brengt het nu alsof ze een offer heeft gedaan door jou toe te laten in haar paleis. Klinkt niet echt als iemand die zelf ook graag van bil gaat (maar dat was misschien ook wel te verwachten bij een paardenmeisje :hyper:)
Niet alle "paardenmeisjes" zijn zo.
strikjemetstippels schreef:
20-04-2018 19:20
Ja en als het moet ook paardenstal schoon maken :D

Echte liefde gaat immers door de paardenstal ;-)
Oh vandaar. Ik kom nooit in een paardenstal. Koken kan ik ook al niet.
safrat schreef:
20-04-2018 19:25
Oh vandaar. Ik kom nooit in een paardenstal. Koken kan ik ook al niet.
Oei. Maar je kunt wel schaken. Dat is wat mij betreft voldoende.
Lesson number one; een vrouw met een paard heeft geen ruimte voor een man in haar leven.
Nou... Ik wil wel eens op een hooizolder doen. Dat was offtopic
Amant schreef:
20-04-2018 19:26
Lesson number one; een vrouw met een paard heeft geen ruimte voor een man in haar leven.
Wel in haar douche blijkbaar :P
Haha wat kunnen vrouwen toch heerlijk onduidelijk zijn. Geen idee wat ze er mee bedoeld, wij kunnen ook alleen maar speculeren.
Rare vraag ook, ze heeft dus seks gehad met een bepaald doeleind. Kan zijn om jou te bedanken voor haar stal? Zo klinkt het mij in de oren, ofzo...
Of dat ze nu een relatie wil want zij mocht de lead nemen, dus daarmee impliceer jij dat je dat met haar ook wel ziet zitten voor meer.

Zo kom je ook wel over, dus leuk dan. Maar snel ja.
Vraag haar gewoon dat je graag wilt weten wat ze ermee bedoeld, zodat je zeker weet dat jullie elkaar begrijpen.
Amant schreef:
20-04-2018 19:26
Lesson number one; een vrouw met een paard heeft geen ruimte voor een man in haar leven.
Hoe kom je er bij? Heeft een man volgens jou zo veel aandacht nodig dan?
Lampie1986 schreef:
20-04-2018 19:21
Als je bij een man onder de douche gaat staan.. En er seks van komt.. dan betekent dat toch niet dat je een relatie hebt dus het is gek.
Ik vind seks onder voorwaarden sowieso een beetje gek. Tenminste; andere voorwaarden dan: ik vind je leuk, lekker en vertrouw dat we het fijn gaan hebben. Maar hey, legio mensen denken daar anders over. :)
Kasboom schreef:
20-04-2018 19:27
Wel in haar douche blijkbaar :P
Paard past ook niet echt in de douche :P
Merrick schreef:
20-04-2018 19:28
Ik vind seks onder voorwaarden sowieso een beetje gek. Tenminste; andere voorwaarden dan: ik vind je leuk, lekker en vertrouw dat we het fijn gaan hebben. Maar hey, legio mensen denken daar anders over. :)
Als het dan toch onder voorwaarden moet wil ik eerst het contract besproken hebben met een professional.
strikjemetstippels schreef:
20-04-2018 19:28
Paard past ook niet echt in de douche :P
Bij mij wel. Krijg alleen geen paard boven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven