Mijn relatie van 1 jaar

21-04-2018 01:30 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 1 jaar samen met mijn vriend
En het word ateeds moeilijker en hebben steeds meer ruzie zijn ouders zitten er heel erg tussen terwijl wij samen wonen mijn vriend werkt heel erg veel waardoor ik hem maar een uurtje zie . Dus heb ik aan gegeven dat ik het niet zo leuk vind om altijd maar aan huis vast te zotten omdat wij ook een puppy hebben ik heb erg veel last van psychisch klachten ze hebben bij mij borldeline angstoornins posttroamatische stress stoornis en emotiestoornis nu ben ik bij de reumatoloog geweest en die zeft ook nog eens dat ik fybomilagie heb ik heb namelijk erg veel pijn en verlies vaak mijn kracht uit mijn armen en benen doordat mijn vriend veel werkt en ook ber weg gaat hij mij 3 uur al weg en is rond half 7 7 uur tjuis dan moet hij eten en dan moet hij slapen omdat hij er vroeg uit moet hij maakt ook vele nacht diensten eerder waren we elke dag samen omdat hij afgekeurd was maar hij is toch begonnen met werk het vreet enor aan mij dat ik hem
Nog geen uurtje meer zie en dan slaapt hij al weer en is weer weg ik weet dat het allemaal raar klinkt maar ik ben zelf ook niet makkelijk en vraag veel aandacht ik ben 21 jaar
Ik weet echt niet meer Wat ik moet doen
Ik heb al 5 jaar lang iedere dag stemmen in mijn hooft en ben van kliniek naar kliniek gegaan nu wonen we eienselojk samen en denk je ook samen een leuke tijd te hebben
Maar eigenlijk heb ik alleen maar meer stress waardoor ik niet kan eten en misselijk ben ik ben in 4 weken 20 kilo afgevallen door het overgeven van het misselijkheid
Mijn vriend doet me met best wel veel dingen die hij zegt doet hij mij pijn mee ik ben echt ten eide raad hebben jullie tips of advies voor mij want zelf kom ik er niet meer uit
Alle reacties Link kopieren
Terug naar je ouders. Hier word je niet gelukkig van. En waarom woon je na 1 jaar al samen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat dit spam is.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Je verhaal is bijna onleesbaar doordat je alles aan elkaar schrijft.

20 kg afvallen in 4 weken is onmogelijk, maar als alles waar is kun je beter weer alleen of bij je ouders gaan wonen. Dit klinkt namelijk heel erg ongezond. Heb je medicatie geprobeerd? Is er niks wat die stemmen een beetje onderdrukt?
Ik maak me zorgen om het hondje. Waarom heb je zojuist een pup in huis genomen als je al niet voor jezelf kan zorgen en zoveel problemen hebt? Breng hem terug naar waar je hem vandaan hebt, eerst voor jezelf zorgen.

20 kilo afvallen in 4 weken is ook nogal bijzonder, er zijn mensen die vasten en nog niet zoveel afvallen.

Wat zegt je arts daarvan?
Alle reacties Link kopieren
.
ladymadonna wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:22
99.36% gewijzigd
Ycjoo- schreef:
21-04-2018 02:04
Ik geloof dat dit spam is.
Zooooo, denk dat je gelijk hebt! Of iemand die heel diep in het glaasje heeft gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo dacht je dat het een goed plan was om een puppy te nemen? Terwijl je je eigen leven niet eens op orde hebt? Dom en zielig. Een goede fokker zou die hond nooit meegegeven hebben dus waarschijnlijk een pup uit de broodfok. Ga hulp zoeken, ga weg bij je "relatie van een jaar" en doe die hond weg. Sterkte.
Klaar mee
Je bent 21, veel de jong om deze shit alleen op te knappen. Zoek hulp, aan je vriend heb je niet zo veel dus zoek hulp bij je ouders, misschien een oudere broer of zus.

Deze vriend is niet echt een lot uit de loterij zo te lezen. Jij werkt niet? Doe je wel het huishouden, de boodschappen en koken? Fijn voor hem zo'n huishoudster die bij hem in woont en ook nog met hem wil slapen.

Meisje je bent meer waard dan dit.
3.00 vertrekken en 19.00 weer thuis? Werkt hij ergens in het buitenland ofzo?

En inderdaad, waarom een puppy nemen? Beestje blijft de hele dag op het balkon ofzo?
...... de reumatoloog geweest en die zeft ook nog eens dat ik fybomilagie heb ik heb namelijk erg veel pijn en verlies vaak mijn kracht uit mijn armen en benen doordat mijn vriend veel werkt
(ps TO ; zoals je ziet, goede interpunctie maakt het verhaal een stuk beter leesbaar.)
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
21-04-2018 08:05
Je bent 21, veel de jong om deze shit alleen op te knappen. Zoek hulp, aan je vriend heb je niet zo veel dus zoek hulp bij je ouders, misschien een oudere broer of zus.

Deze vriend is niet echt een lot uit de loterij zo te lezen. Jij werkt niet? Doe je wel het huishouden, de boodschappen en koken? Fijn voor hem zo'n huishoudster die bij hem in woont en ook nog met hem wil slapen.

Meisje je bent meer waard dan dit.
Laatste stukje is beetje cru naar vriend toe
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
TO

Ik denk dat jij nog niet klaar bent voor een relatie met al je problemen en al helemaal niet voor een pup

Je vriend werkt veel, dat is best apart wat je daarover schrijft, persoonlijk denk je dat beetje overdrijft,

Hoe dan ook, ik zal terug gaan naar je ouders/verzorgers want dat ga jij niet trekken
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Bizar verhaal..
Met zoveel psychische klachten, moet je in dagbehandeling lijkt me..?! Zoek hulp!

En 20kg in een maand dat is bijna onmogelijk.. ben je toevallig zwanger? Dan nog is 20kg extreem, maar met hyperemesis kun je wel snel heel veel afvallen. Ook dan: zoek hulp! Je kunt uitdrogen, als je het niet al bent.
Ga terug naar je ouders, neem de puppy mee en meld je maandag bij de huisarts of je behandelaar.

Je vriend en jij zijn geen match. Of dat per se aan hem ligt... ik gok van niet. Jij klint als een chaos die helemaal niet bezig moet zijn met een relatie maar met jezelf.
Gek. Ik lees juist een vriend die zich helemaal over de kop werkt om de boel draaiend te houden (ondanks afgekeurd zijn!) voor een partner die daar vervolgens een potje over gaat zitten klagen.
Dymphnatam schreef:
21-04-2018 08:56
Gek. Ik lees juist een vriend die zich helemaal over de kop werkt om de boel draaiend te houden (ondanks afgekeurd zijn!) voor een partner die daar vervolgens een potje over gaat zitten klagen.


Precies.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
21-04-2018 08:56
Gek. Ik lees juist een vriend die zich helemaal over de kop werkt om de boel draaiend te houden (ondanks afgekeurd zijn!) voor een partner die daar vervolgens een potje over gaat zitten klagen.
Ik ook
En dat er ruzies zijn vanwege TO haar problematiek en misschien vriend onbegrip daarin.
En dat de ouders van vriend vermoedelijk erg betrokken zijn omdat ze op hun zoon willen letten omdat die in een ongezonde relatie zit,


Nu zeg ik niet dat jij TO de schuldige van alles is want dat is niet zo.
Ik denk dat je nu geen relatie materiaal bent en dat je hard aan jezelf moet werken,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nu nog even wachten tot de OP wordt leeggehaald, want de antwoorden zullen ongetwijfeld niet zijn wat TO had gehoopt.
Alle reacties Link kopieren
To, dit ga je niet redden. Ga inderdaad terug naar je ouders en zoek een passende behandeling. Die pup was ook geen goed idee. Kan de pup mee naar je ouders? Anders kun je hem het beste weg doen; bij je vriend kan hij ook niet blijven want die is veel te veel weg voor een pup.
Een latrelatie is nu even het hoogst haalbare.
Jufjoke schreef:
21-04-2018 09:29
To, dit ga je niet redden. Ga inderdaad terug naar je ouders en zoek een passende behandeling. Die pup was ook geen goed idee. Kan de pup mee naar je ouders? Anders kun je hem het beste weg doen; bij je vriend kan hij ook niet blijven want die is veel te veel weg voor een pup.
Een latrelatie is nu even het hoogst haalbare.
Ze geeft zelf al aan dat ze krachtverlies in armen en benen heeft, hoe wil je dat combineren met een hond?
Alle reacties Link kopieren
Wees trots op je vriend dat hij, ondanks dat hij afgekeurd is, toch zo hard werkt! Dat is toch super! Al zijn de dagen wel erg lang. Wat voor werk doet hij?

Je hebt behoorlijk wat gezondheids en psychische klachten. Je bent duidelijk niet gelukkig. Je voelt je alleen en opgesloten. Je schrijft dat je van kliniek naar kliniek gestuurd bent maar ik denk echt dat je er goed aan doet om weer hulp te zoeken. Ga naar de huisarts, ga naar je ouders.

En dat die puppy. Je voelt je waarschijnlijk minder eenzaam er door, maar is dit een goede situatie voor een pup? (Wat voor dier/kind dan ook..)
Een pup vergt veel aandacht, beweging, opvoeding en verantwoordelijkheid.
Ik denk door jou verhaal te lezen dat jij dat niet kan bieden.

Is het een idee om tijdelijk weer terug te gaan naar je ouders of een andere stabiele situatie met hulp en begeleiding? Oh en neem je pup dan mee. Die kan niet de godganze dag alleen zitten. Of zoek er een ander plekje voor.
Onze tijd is nu.
Je gaat toch niet binnen 1 jaar relatie al samen wonen? Ga gewoon terug naar je ouders en zet eerst je eigen leven op poten; rond een studie af en zorg dat je onafhankelijk van een man kan leven.
En doe die hond weg!
Alle reacties Link kopieren
Lucky_Birdie schreef:
21-04-2018 10:06
Ze geeft zelf al aan dat ze krachtverlies in armen en benen heeft, hoe wil je dat combineren met een hond?
Nou, gezien mijn advies om terug thuis te gaan wonen, dacht ik dat ouders wellicht in konden springen. Ik neem ook aan, gezien het advies om de juiste behandeling te gaan zoeken, dat het kracht verlies niet van permanente aard is.
Je vriend is afgekeurd (maar werkt zich wel een slag in de rondte, hoe dan?) en jij hebt een shitload aan psychische én lichamelijke klachten (toch bijzonder dat dit op 1 of andere manier altijd samen lijkt te gaan). Natuurlijk zitten zijn ouders er bovenop. Dit is voor beiden geen fatsoenlijk leven. Ik had mijn zoon ook sterk afgeraden met iemand samen te gaan wonen met zoveel ellende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven