Vriend meteen weer op tinder

21-04-2018 15:54 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

zo'n 1,5 maand heb ik nu een relatie met een jongen, die ik ken via tinder. Alles ging heel snel, maar het voelde goed.
Laatste weken kreeg ik het echter best benauwd van het tempo en zijn gedrag, dus ik had gisteren voorzichtig aangekaart dat ik het wat rustiger aan wilde doen omdat ik merkte dat mijn verliefde gevoel een beetje minder werd, dat ik wat twijfels had en even na moest denken over alles. Benadrukt dat ik het niet uit wil maken omdat ik het daarvoor nog te fijn vind. Hij reageerde begripvol en we zouden komende week ergens even contact hebben.
Hij zei ook nog grappend 'ik zal geen scharrels gaan zoeken'. Daardoor ging ik juist daarover nadenken en uiteindelijk kon ik het niet laten om op tinder te kijken of hij zich echt aan zijn woord hield. Daar zag ik dat hij dus wél actief is geweest, gisteravond of vanochtend. (dat kan ik zien aan de afstand. we hadden samen bij mij thuis afgesproken geen tinder meer te gebruiken en daarom stond zijn afstand dus altijd op 'minder dan een kilometer' terwijl de afstand nu zo groot was dat hij thuis was).

Ik schrok daar van: nu alweer zoeken naar iemand anders en bezig met tinder? Dit terwijl het niet eens uit is en we officieel nog vriend en vriendin waren, maar ik alleen ruimte nodig had en even na moest denken.

Ik heb hem hierover gebeld en hij gaf het meteen toe. Hij zei dat hij gisteren erg verdrietig en geschrokken was en daardoor uit frustratie en paniek ging swipen op tinder. Dat hij er al half van uit ging dat het over is, omdat hij dit vaker heeft meegemaakt en het dan einde verhaal van de relatie betekent. Hij had volgens hem geen matches of gesprekken. Ook had hij de tekst in zijn profiel niet veranderd (uit die tekst bleek dat hij niet meer echt actief was, er stond 'heb een liefje gevonden').
Maar ik vind het toch raar en een afknapper en denk er nu zelfs over na het helemaal af te kappen.
Wat vinden jullie?
anoniem_368241 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 15:57
8.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem ten huwelijk vragen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Via Tinder krijg je neukertjes. Geen relaties.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
verlatingsangst?
Ik zou het in mijn achterhoofd houden geloof ik.
Dat je zo'n oppervlakkige seksdate app niet moet gebruiken als je een serieuze relatie zoekt.
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
21-04-2018 15:56
Via Tinder krijg je neukertjes. Geen relaties.
Via datingsites krijg je ook alleen neukertjes hoor.Maak je geen illusies.
Alle reacties Link kopieren
Havermout, er zijn tegenwoordig genoeg relaties via tinder ontstaan en zijn intentie was ook duidelijk een relatie, hij was degene die dat aan me vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn
Alle reacties Link kopieren
2 exen van mij gingen ook meteen weer op zoek naar een relatie, is misschien normaal. Bij de 1 kreeg ik via de mail een bevestiging van aanmelding op een datingsite en een ander zag ik met carnaval wanhopig lopen met een bord om zijn nek dat hij een vrouw zocht.

Maar goed, jullie hebben 1,5 maand een relatie. Dat is heel kort en toch krijg je het nu al benauwd en wordt het verliefde gevoel minder en heb je ruimte nodig. Ik denk dat hij het gewoon niet is voor je.
Hij is nogal wanhopig op zoek blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
stekkerlader schreef:
21-04-2018 15:58
Havermout, er zijn tegenwoordig genoeg relaties via tinder ontstaan en zijn intentie was ook duidelijk een relatie, hij was degene die dat aan me vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn
Word zsm zwanger en vraag hem ten huwelijk.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
21-04-2018 16:02
Hij is nogal wanhopig op zoek blijkbaar.
Dit. Ik zou er geen trek in hebben, in geclaim al niet, maar als je dan aangeeft het rustiger aan te willen doen en dan gaat hij op tinder, dikke doei hoor.
minnimouse schreef:
21-04-2018 15:59
2 exen van mij gingen ook meteen weer op zoek naar een relatie, is misschien normaal. Bij de 1 kreeg ik via de mail een bevestiging van aanmelding op een datingsite en een ander zag ik met carnaval wanhopig lopen met een bord om zijn nek dat hij een vrouw zocht.

Maar goed, jullie hebben 1,5 maand een relatie. Dat is heel kort en toch krijg je het nu al benauwd en wordt het verliefde gevoel minder en heb je ruimte nodig. Ik denk dat hij het gewoon niet is voor je.
:rofl:

Wat erg!
Je krijgt het benauwd van jullie relatie en je moet na 1,5 maand al nadenken. Maar als hij na die mededeling doet waar hij zelf zin in heeft dan leg jij hem direct weer aan de ketting. Ik word al moe als ik het lees.

Prima dat jij ruimte nodig hebt en tijd en wilt nadenken. Maar verwachten dat iemand na 1,5 maand dan als een hondje gaat zitten wachten tot je een keer uitgedacht bent, is ook wat onrealistisch.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
21-04-2018 16:10
:rofl:

Wat erg!
Tja, het was natuurlijk carnaval maar toch. Vond het behoorlijk heftig na een lange relatie inclusief samenwonen en de carnaval was een week nadat het uit was.
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt niks
.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk wil hij wel gelijk iets serieus en is hij daarom weer gaan tinderen. Inderdaad een beetje wanhopig.
stekkerlader schreef:
21-04-2018 15:54

Hij zei dat hij gisteren erg verdrietig en geschrokken was en daardoor uit frustratie en paniek ging swipen op tinder.
Het is gezonder dan weer beginnen met roken denk ik dan maar.

Verder, je klinkt niet alsof je toe bent aan een serieuze relatie en hij klinkt alsof hij te graag wil. Gaat waarschijnlijk niet werken zo.
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
21-04-2018 15:56
Via Tinder krijg je neukertjes. Geen relaties.
Slaat werkelijk nergens op, ik ben inmiddels 2,5 jaar samen met mijn vriend via tinder
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar serieuze dates gehad via Tinder, en mijn huidige vriend (bijna 2 jaar samen en wonen samen) leren kennen. Kwestie van hoe je erin staat en door mensen heen prikken.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja even on topic, ik denk niet dat dit nog goed gaat komen, als het begin al zo is! Ik zou het afkappen. Hij wil te graag en te snel en het maakt blijkbaar niet uit met wie...
Alle reacties Link kopieren
lekker stel zijn jullie
Cortana85 schreef:
21-04-2018 16:23
Ik heb alleen maar serieuze dates gehad via Tinder, en mijn huidige vriend (bijna 2 jaar samen en wonen samen) leren kennen. Kwestie van hoe je erin staat en door mensen heen prikken.
Het is een inkoppertje, maar met dat 'door mensen heen prikken' geef je ook aan waar het in eerste instantie om gaat...
En serieuze dates gehad? Meervoud nog wel. En verleden tijd. Zo positief en serieus klinkt dat niet.
Wel fijn dat er eentje is gebleven uiteindelijk :)

TO, ik denk dat je je vriend/scharrel/verkering/lover niet teveel kwalijk kunt nemen.
Als jij nu al niet meer weet wat je moet met deze jongen, zal de liefde niet zo diep zitten.
Ik snap wel dat deze jongen het dan ook niet meer ziet zitten. Tijd voor allebei om weer verder te swipen.
En hij ziet nu dat jij actief bent geweest op Tinder, dus nu gaat hij helemaal los.
Ik zou ook iemand anders gaan zoeken als er na 1,5 maand al getwijfeld wordt over gevoelens en een pauze gewenst is.... Dan weet je toch al dat het nooit wat gaat worden
made@kate schreef:
21-04-2018 16:10
Je krijgt het benauwd van jullie relatie en je moet na 1,5 maand al nadenken. Maar als hij na die mededeling doet waar hij zelf zin in heeft dan leg jij hem direct weer aan de ketting. Ik word al moe als ik het lees.

Prima dat jij ruimte nodig hebt en tijd en wilt nadenken. Maar verwachten dat iemand na 1,5 maand dan als een hondje gaat zitten wachten tot je een keer uitgedacht bent, is ook wat onrealistisch.
Psies dit!
Jij bent toch net zo goed op Tinder geweest?
Wat wil je eigenlijk? Een serieuze relatie of een losse relatie. Daar zou ik eerst over nadenken.
En het feit dat je iemand controleert klinkt heel onaantrekkelijk.
#blij dat ik heb gedate in een tijd dat je elkaar gewoon face tot face sprak en zag en dat je elkaar niet kon controleren als je niet bij elkaar was # serieus, het idee alleen al.
Zo heeft mijn vriendin de mogelijkheid om alle gezinsleden te traceren...hou toch op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven