succesverhalen terug bij oude liefde?

21-04-2018 22:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi allemaal,

Een tijdje terug heb ik afscheid moeten nemen van mijn grote liefde.. we hadden het altijd leuk samen en waren happy, maar door omstandigheden om ons heen , konden we niet meer samen zijn en daarom was het beter ook geen contact te hebben. We zijn wel boos uit elkaar gegaan.. meer omdat we nadat we erachter kwamen dat het voor nu niet meer kon, af en toe nog contact hadden maar alles anders was en dat frustreerde natuurlijk. Nou weet ik dat ik hem nog steeds niet vergeten ben, ik hoop dat we op een dag weer bij elkaar kunnen zijn.. maar de toekomst beangstigd me. Ik weet het, er zijn zat vissen in de sloot.. maar alles met hem was mooi. Voor mij was hij de enige en andersom zie ik ook dat hij mij mist (status op whatsap etc). Ik vroeg mij af... zijn er mensen die na een lange tijd weer terug zijn gekomen bij hun oude liefde? doorgaan met leven doe ik wel, maar hij zal altijd in mijn hard blijven en ik hoop hem op een dag in ieder geval weer eens te zien. En dat alles dan beter is misschien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me eigenlijk niet echt een situatie indenken waardoor mijn grootste liefde en ik niet meer samen zouden kunnen zijn.
Dan is de liefde dus blijkbaar ook weer niet zó groot.
Ben dan ook meer benieuwd naar het verhaal daar achter, dan naar of je weer samen zou kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nooit meegemaakt, een hereniging met een oude liefde. Voor mij was altijd een afscheid ook definitief. Ook als ik zelf het anders had gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriend van mij en zijn vriendin zijn ruim een jaar uit elkaar gegaan. Daarna zijn ze terug bij elkaar gekomen en inmiddels meer dan 10 jaar samen gelukkig, getrouwd en kinderen.

Het bestaat dus. Maar of er in jouw geval er enige hoop is om deze relatie te herstellen, daar kun je echt maar op één manier achter komen. Ga met hem praten.
kennis is knowledge
Welke omstandigheden maken dat jullie uit elkaar moesten gaan terwijl jullie happy waren?
Alle reacties Link kopieren
Die vissen zwemmem trouwens niet in de sloot maar in de zee. Misschien moet je eens in een andere vijver je hengel uit slaan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties ! Hij en ik konden niet samen zijn omdat zijn ouders het niet goed vinden , hij moet van zijn ouders met een ander meisje gaan.. Hij wil dit zelf niet , maar vind het moeilijk tegen zijn ouders in te gaan.. we zijn nog jong natuurlijk.. maarja
Hoe oud zijn jullie? Als hij niet tegen zijn ouders durft in te gaan dan is het onbegonnen zaak vrees ik. Wie weet als hij ouder is, maar als het een cultuurdingetje is wordt het lastig. Dan zou ik er zelf ook voor passen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
wow, bestaat dat nog?
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, maar zelf gelooft hij helemaal niet. Maar zijn ouders heeft hij al 3 jaar niet gezien en hij wil ze niet teleurstellen van afstand. Zijn vader wilde ook dat hij zelf koos.. zijn moeder alleen niet..
Klinkt eerder als een goede smoes. Sorry dat ik het zeg...
Alle reacties Link kopieren
hoe oud zijn jullie? En zijn ouders drie jaar niet gezien?? Is dat omdat ze ver weg wonen?

Zo ja, en hij zit nog zo onder het juk van zijn moeder: dan moet hij nog helemaal niet 'aan de vrouw'.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Als hij ze al 3 jaar niet gezien heeft, hoe is de band dan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de loyaliteit wel zo ver gaat dat hij niet zelf een keuze maakt qua vriendin, maar dat hij ze niet opzoekt!

Dit klinkt eerder als een smoes.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil zijn ouders die hij al 3 jaar niet heeft gezien niet teleurstellen, maar zijn "grote liefde" wel? Aan de kant zetten zelfs.

Dat is geen grote liefde.

Ik ben samen met mijn grote liefde. Deze relatie nogal apart begonnen waardoor mijn ouders een verkeerd beeld van hem hadden. Zij stonden dan ook totaal niet achter deze relatie. Als ze hem geen kans hadden gegeven had dit tot een breuk kunnen leiden tussen mijn ouders en mij. Want met mijn grote liefde wil ik oud worden, en zou ik dus nooit vanwege hun mening aan de kant zetten.

(Inmiddels 3 jaar verder en het gaat heel goed tussen hen! Living happily ever after!)
anoniem_44903 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 21:37
Reden: Aanvulling
59.90% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven