Maar ik heb al een relatie...

23-04-2018 03:43 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-04-2018 13:09
Reden: OP verwijderd
99.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je al een vriend hebt en je wil die behouden, vind ik dat je niet eens dat contact met die leerling had moeten aangaan en voortzetten.
Wees eerlijk naar alle partijen. Je wet heel goed wat hij wil na die gezellige middag.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Je gaat je vriend bedriegen.
Als je je aangetrokken voelt tot deze jongen, maar je hebt geen intentie je relatie te beëindigen moet je niet afspreken. Veel te gevaarlijk, je gevoelens zouden flink in de knel kunnen raken en voor je het weet heb je geen relatie en is de leuke jongen ook afgeknapt.
Vertel hem eerlijk dat je niet kan afspreken omdat je een relatie hebt en je jezelf niet vertrouwd als je met hem alleen bent.
Of, als je nu merkt dat je eigenlijk liever met je medeleerling zou zijn, dan is de nette route om het eerst uit te maken met je vriend en daarna te werken aan deze flirt.
Alle reacties Link kopieren
Als je kiest ga je die andere verliezen. Beiden kan niet. Een normale serieuze jongen wil de enige zijn voor zijn meisje.
maar hij weet volgens mij niet dat ik een vriend heb omdat ik daar nooit over praat.
Misschien wat vaker over hem praten?
retrostar wijzigde dit bericht op 23-04-2018 07:31
36.84% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oeps verkeerd gelezen
Aan je op te lezen vind je die klasgenoot ook leuk, dan zeker niet doen. Is het puur vriendschappelijk vanuit jou? Laat hem dan weten dat je een vriend hebt en laat je vriend ook weten dat je iets met een klasgenoot gaan doen.
Waarom heb je trouwens nooit verteld dat je een vriend hebt? En waarom moet dat nu op een gekke manier? Je kan gewoon zeggen, "Gezellig om af te spreken maar wel vriendschappelijk want ik heb al een vriend waar ik gek op ben, ik wist niet zeker of je dat al wist"
Alle reacties Link kopieren
Hou jezelf niet voor de gek. “Gewoon een gezellig middagje”...? Wees eerlijk tegenover hem, maar ook zeker naar je vriend toe.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
23-04-2018 03:52
Subtiel laten weten dat je een vriend hebt.
niet te subtiel hoor, dat snappen mannen niet
Caramellanie schreef:
23-04-2018 03:43

Nu dacht ik altijd dat dat toch niks werd maar na al een jaar beetje gekloot via snap en in de klas zelf, heeft ie nu mn nummer na een feestje.
Hij heeft t over een keertje iets gezelligs gaan doen, wat ik overigens echt wel zie zitten want het is een schat van een jong en super gezellig, maar hij weet volgens mij niet dat ik een vriend heb omdat ik daar nooit over praat.
Je zou dus wel graag willen dat het iets wordt?
Kan iemand me helpen wat ik moet doen? Ik wil eigenlijk wel een gezellige middag maar ben ook wel weer bang dat of mijn relatie eraan gaat of dat onze vriendschap eraan gaat omdat ik hem soort van kwets als ie wel iets voor me voelde.
Ik weet het allemaal niet meer, wie helpt? ❤
Je hebt natuurlijk nog geen vriendschap met deze jongen. Je vindt hem alleen erg leuk.

Wees wijs, en bedenk wat je graag wil. Je staat op het punt een grens te overschrijden. Vraag je af of je over deze 'vriend' met je partner kunt praten en of hij mag weten wat je met deze vriend bespreekt/doet. Zo niet, dan heb je de grens in mijn ogen al overschreden. En geloof me, daar wordt je echt niet gelukkig van.
Volwassen worden. En je vriend een betere vriendin gunnen.
Ana_Isabel2 schreef:
23-04-2018 08:32
Volwassen worden. En je vriend een betere vriendin gunnen.
Hoezo je vriend een betere vriendin gunnen?
Sinds ik een relatie heb zijn er echt nog wel andere mannen geweest die ik leuk of aantrekkelijk vond. Dat is niet meer dan normaal, het hebben van een partner maakt je niet ineens blind voor andere mannen, zo zal hij ook vast naar andere vrouwen gekeken hebben.
Dat to een andere man aantrekkelijk vindt, maar haar echt geen slechte vriendin. Als ze nu met hem op stap zou gaan zonder vriend in te lichten wel, maar zo ver is ze nog niet.
HaPu schreef:
23-04-2018 08:40
Hoezo je vriend een betere vriendin gunnen?
Sinds ik een relatie heb zijn er echt nog wel andere mannen geweest die ik leuk of aantrekkelijk vond. Dat is niet meer dan normaal, het hebben van een partner maakt je niet ineens blind voor andere mannen, zo zal hij ook vast naar andere vrouwen gekeken hebben.
Dat to een andere man aantrekkelijk vindt, maar haar echt geen slechte vriendin. Als ze nu met hem op stap zou gaan zonder vriend in te lichten wel, maar zo ver is ze nog niet.
Ze lopen te kloten via snapchat samen, ze geeft haar nummer en wil iets leuks met hem gaan doen. Daarnaast dacht ze dat het nooit wat zou worden tussen hen. Waarom überhaupt zo denken? Ze heeft immers een vriend. Kortom; onvolwassen. En haar vriend weet van niks.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
23-04-2018 08:53
Ze lopen te kloten via snapchat samen, ze geeft haar nummer en wil iets leuks met hem gaan doen. Daarnaast dacht ze dat het nooit wat zou worden tussen hen. Waarom überhaupt zo denken? Ze heeft immers een vriend. Kortom; onvolwassen. En haar vriend weet van niks.
Met kloten bedoel ik gewoon te genen, gewoon op mekaar reageren en een beetje gein maken. T is niet dat ik in min blote Tetten een foto ga maken en dat we die samen delen, zeker niet.
Caramellanie schreef:
23-04-2018 09:26
Met kloten bedoel ik gewoon te genen, gewoon op mekaar reageren en een beetje gein maken. T is niet dat ik in min blote Tetten een foto ga maken en dat we die samen delen, zeker niet.
Het gaat er niet om wat je doet maar met welke intentie je het doet.
Houd jezelf vooral voor de gek. Inclusief je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Denk eens na over de reden waarom je al die tijd niets over je vriend verteld hebt.
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
23-04-2018 08:40
Hoezo je vriend een betere vriendin gunnen?
Sinds ik een relatie heb zijn er echt nog wel andere mannen geweest die ik leuk of aantrekkelijk vond. Dat is niet meer dan normaal, het hebben van een partner maakt je niet ineens blind voor andere mannen, zo zal hij ook vast naar andere vrouwen gekeken hebben.
Dat to een andere man aantrekkelijk vindt, maar haar echt geen slechte vriendin. Als ze nu met hem op stap zou gaan zonder vriend in te lichten wel, maar zo ver is ze nog niet.
Kijk alleen eens naar de topictitel... Dat zegt toch genoeg? Ze weet best dat ze fout bezig is. Maar laat haar dan eerlijk zijn naar haar vriend toe.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad je hebt al een relatie. En je verzwijgt nu dingen voor je vriend.
Ga iets gezelligs doen met zn drieeen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nou veel succes dan maar hè, met het eten van twee walletjes en je vriend bedonderen.
Alle reacties Link kopieren
Weer gemist

Wat jammer
Alle reacties Link kopieren
Ach gut, staan de reacties je niet aan, TO?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik lees net dat TO niet in haar "blote Tetten" op de foto gaat. Dan kan het natuurlijk wel en dan hoeft ze haar vriend natuurlijk ook niet lastig te vallen met deze informatie.
Ach, de reacties staan je niet aan? Zo kansloos, vragen om input maar niet eens de ballen te hebben eerlijk te zijn en te reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven