Een nacht met ex ?

24-04-2018 19:50 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het tv-programma Een nacht met je ex op tv. Op BNN.

Ik ben benieuwd of het een goed idee is om nog een nacht met ex door te brengen.

Mijn relatie is 10 maanden geleden uitgegaan. Hij heeft het uitgemaakt met de reden dat hij verliefd was geworden op een ander.
Met haar heeft hij een relatie gekregen die niet goed liep. Ze hadden steeds ruzie .

Ik weet dat hij nog steeds voor mij voelt , dat hoor ik van zijn vrienden . Zij vertelden mij dat hij nog heel vaak over mij praat: hoe gek hij op mij was , dat hij mij mist, dat hij mij terug wil maar dat hij het zielig voor zijn vriendin vindt als hij het met haar uitmaakt , dat hij mij niet meer durfde op te zoeken enzo.

Ik zou het misschien nog wel een keer willen proberen maar ons contact had ik 10 maanden geleden volledig verbroken omdat ik toen boos was.

Zal ik hem weer opzoeken ?
Ik zou net als in dat tv programma heel graag een nacht met hem door willen brengen om te kijken wat er nog is en of we misschien verder kunnen.

Hoe kan ik weer toenadering zoeken? Via zijn vrienden ?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Is dit nou een verkapte manier om het programma te promoten of meen je dit?
Alle reacties Link kopieren
Dus.....
Hij wordt verliefd op een ander
Die blijkt toch niet zo leuk
Dat gaat stuk, en ineens heeft hij toch nog gevoelens voor jou?

Het is maar waar je zin in hebt
Zou me toch een soort derde keus voelen

Heb toevallig vorige week een nacht met je ex zitten kijjen.
Vond het wel een bijzonder programma.
Geloof alleen wel dat een niet voor niets exen zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee ik zou hem niet meer opzoeken.
Als mijn vriend bij mij zou weggaan omdat hij verliefd op een ander is geworden, hoeft hij daarna ook niet meer terug te komen.
Ik ben geen 2e keus.
Ik ben je 1e keus en anders niet.

Zou hij je ook terug hebben gewild als die relatie wel leuk was geworden?
Ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen denk ik. Hij was destijds toch ook verliefd op jou, waarom dan overstappen naar een ander? Blijkbaar mist(e) hij iets in jou wat voor hem zo belangrijk is dat hij de hele relatie op het spel zet.
Je bespaart jezelf veel ellende door hem uit je hoofd te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Als jij daar behoefte aan hebt en je er goed bij voelt....doen!
Alle reacties Link kopieren
Waar slaat dit op?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook altijd mee doen aan dat programma. Lekker op de kosten van dat programma pilsjes drinken met mijn exen waar we beiden al lang verder zijn gegaan maar nog op goede vriendschappelijke voet staan :hyper: :cheer2:
Bros before hoes
Triest.
Ja leuk ...al je prive shit op TV uitvechten. Doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja er een reden waarom hij je ex nu is.
En vooral is jou situatie, zou je hem niet eens meer moeten willen.
En op tv ? Het is maar wat je wil.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou net als in dat tv programma heel graag een nacht met hem door willen brengen om te kijken wat er nog is en of we misschien verder kunnen.
Een goed gesprek aan de keukentafel bij daglicht is zó 2017 he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Of jullie nog in elkaar passen? Voor die ene nacht zal dat wel lukken, maar wat heeft dat met je spaakgelopen relatie te maken?

Hij heeft je toen versmaad en weggedaan, als een hond waar hij genoeg van had, weet je nog wel?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je eigenwaarde ook maar bij de vuilnis gezet?
Alle reacties Link kopieren
Hij lijkt mij een zak.

Hij is niet gelukkig met zijn nieuwe vriendin, maar durft het niet uit te maken.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Nee, ik zou absoluut geen contact gaan zoeken. Het komt zo desperate over en daarnaast weet je ook niet of zijn vrienden de waarheid spreken. Hij heeft je gedumpt voor een ander, als het met haar toch niet goedloopt dan zal hij wel weer een ander vinden. Als hij jou leuk genoeg had gevonden dan was hij niet verliefd geworden op een ander.

Wat betreft het tv programma, ik zou er geen enkele behoefte aan hebben een nacht met een ex door te brengen.
Hij heeft zijn kans verspeeld.

Als hij jou & je gevoelens echt belangrijk vindt, is hij degene die met de staart tussen de benen naar jou moet komen. Niet andersom!
Been there, done that, Ik zeg nee.
Als je het toch wil, wat ik écht met klem afraad. Heb je daar toch geen tv-programma bij nodig? Gewoon bellen.
Ik zeg nee.
Alle reacties Link kopieren
Niet terug gaan.
Wbt het programma, met mijn laatste ex een nacht opgesloten zitten zou een bloedbad worden denk, de rest van de exen wordt heul saai, 1 gezellig en de laatste ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
De 'nacht met mijn ex' heb ik achter de rug. We zijn er niet mee in het tv programma geweest.

We hebben alles in een avond bij hem thuis uit gepraat .
Hij gaf aan dat hij mij terug wilde, en hoewel ik nog een zwak voor hem heb, heb ik nee gezegd. Het is voor mij echt voorbij. Het is te laat en ik wil hem niet meer terug. Hij heeft mij te erg gekwetst.

Rond middernacht ben ik naar huis gegaan met een goed gevoel . Ik heb alles wat me nog dwarszat kunnen zeggen. Hij liet krokodillentranen zien waar ik niet week van werd. Ik was vooral boos.

Ik ben ondertussen weer aan het daten gegaan . Ik heb een zeer leuk maar voorzichtig contact met een man uit mijn buurt.
blue123 schreef:
24-04-2018 19:54
Nee ik zou hem niet meer opzoeken.
Als mijn vriend bij mij zou weggaan omdat hij verliefd op een ander is geworden, hoeft hij daarna ook niet meer terug te komen.
Ik ben geen 2e keus.
Ik ben je 1e keus en anders niet.

Zou hij je ook terug hebben gewild als die relatie wel leuk was geworden?
Alle reacties Link kopieren
Nou, de Ex van zo'n 20 jaar geleden, daar zou ik puur uit interesse wel eens mee willen bijpraten. Dit omdat wij redelijk snel uit elkaars leven verdwenen waren en er dus ook gewoon geheel geen onderling contact meer was. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het haar verder is vergaan in haar leven. Je hoort wel eens wat en er komt wel eens wat langs via gemeenschappelijke kennissen, maar verder is het gewoon onbekend.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven