Vriend flirt met anderen

25-04-2018 20:12 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb jullie mening nodig... ik zit er al een tijdje mee en twijfel erg wat ik moet doen.

Sinds een tijdje heb ik iets met een jongen. Tijdens het stappen heb ik hem leren kennen. We kennen elkaar ongeveer 2,5 maand en hebben een aantal keer afgesproken. Ook heb ik zijn ouders ontmoet, het ging dus super goed!

Maar een paar weken geleden, heeft hij achter mij in de kroeg met een ander gezoend. Hier ben ik boos om geworden en hebben dit uitgepraat. Sindsdien hebben we bijna iedere week gezeik om jaloezie. Hij was pas boos omdat ik een tijd geleden met iemand had gezoend. Dit is ook weer goed gekomen na gepraat te hebben. Waar ik alleen erg mee zit, is dat hij veel met anderen flirt waar ik bij ben (tijdens het stappen). Hij danst op een manier, die niet normaal is, als er iemand naast je staat waar je iets mee hebt. Vervolgens zegt hij dat hij alleen uitdaagt en het hierbij laat. Ik mag dus niet boos worden van hem.

Pas kwam ik hem toevallig tegen, samen met een “vriendin”. Dit geloofde ik niet, maar volgens hem stelt het niks voor en zijn zij gewoon vrienden.

Ik weet dat het waarschijnlijk beter is om ermee te stoppen, maar vind dit toch erg lastig. Misschien denk ik er te moeilijk over en moet ik het meer loslaten.
anoniem_368489 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 00:23
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Next. Dit is geen leuke jongen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Weet hij ook, dat jullie verkering hebben?
Alle reacties Link kopieren
Het is dus niet officieel.. maar hij neemt het wel serieus. Zo praat hij tenminste.
Klinkt alsof jullie beide nog niet toe zijn aan een relatie.
Kap ermee; dit gaat echt nooit iets blijvends worden tussen jullie twee.
Alle reacties Link kopieren
Livvh schreef:
25-04-2018 20:24
Het is dus niet officieel.. maar hij neemt het wel serieus. Zo praat hij tenminste.
Neh
Action speaks louder than words
Hij zegt het een en doet het ander
Doe jezelf een lol en maak het uit, voor het aan je zelfvertrouwen knaagt
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
25-04-2018 20:32
2,5 maand en nu al gezeik, dat belooft wat.
En zoenen met anderen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afkappen.
Grappig...moeite hebben met flirten en boos worden als ie zoent met een ander terwijl je zelf ook hebt lopen tongworstelen met iemand anders. Klinkt als echte liefde.....
Niet mee doorgaan, je hebt dik twee maanden iets met hem en het is nu al drama. Zonde.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er lastig aan om met iemand te stoppen waar je je niet prettig bij voelt én pas 2,5 maand iets hebt? Daten noem ik het nog eerder. Hoe ziet hij het zelf?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Zoals anderen zeggen, dit gaat het niet worden. Jullie flikflooien allebei met anderen, dus een vaste relatie wordt het niet. Maak het uit en zoek een andere jongen.
Volgens je verhaal zijn jullie allebei niet betrouwbaar
soort zoekt soort denk ik dan!
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk, moeilijk...
Alle reacties Link kopieren
Pfff.
Lekker boeiend
Alle reacties Link kopieren
VariousVirtues schreef:
25-04-2018 20:59
Grappig...moeite hebben met flirten en boos worden als ie zoent met een ander terwijl je zelf ook hebt lopen tongworstelen met iemand anders. Klinkt als echte liefde.....
Dit was voor ik hem leerde kennen! Hij dacht alleen dat dit niet zo was.
Alle reacties Link kopieren
Even om het verhaal wat duidelijker te maken, ik heb in de tijd dat ik hem heb leren kennen niets met een ander gedaan. Ik praat zelfs niet eens meer met andere mannen, omdat ik er geen behoefte aan heb. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval 😉.
Lekker blijven daten! Je bent toch zeker niks beters waard?.. kom nou.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet als iets met toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen
Alle reacties Link kopieren
In de kroeg! :facepalm:
Lekker boeiend
Livvh schreef:
25-04-2018 21:29
Dit was voor ik hem leerde kennen! Hij dacht alleen dat dit niet zo was.
Kijk, dat is helder. Maar dan je probleem. Je klinkt erg jong en onzeker over gevoelens en emoties. Wijsheid komt met de jaren en zo ook ervaring. Op jonge leeftijd zou ik meer moeite hebben gehad in mijn relaties met dit soort gedrag. Flirten of zelfs vreemdgaan. Nu sta ik daar anders en opener in. Dus een advies kan ik je niet geven behalve dat jij moet bepalen of je nu gelukkig word van een partner die een afwijkend beeld en dito gedrag heeft van een relatie.
Ik vraag mij toch echt af hoe wij onze dochters tegenwoordig opvoeden.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
25-04-2018 21:41
Ik vraag mij toch echt af hoe wij onze dochters tegenwoordig opvoeden.
Mijn dochter zou het niet zijn die in zo’n situatie zit.

OT: maak het aub uit. Dit wil je niet nog jaren hebben toch? Er lopen echt wel leukere jongens rond die wel normaal een relatie kunnen hebben.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
25-04-2018 21:41
Ik vraag mij toch echt af hoe wij onze dochters tegenwoordig opvoeden.
Geldt voor zonen ook hoor vind ik. Ik voed zoon op om netjes en correct met meisjes (hij is 17 dus nog meisjes) om te gaan en later ook zo met vrouwen. Gewoon eerlijk zijn als het niks is/wordt. En andersom ook. Niks pikken wat je zelf niet prettig vindt en te blijven hangen in iets wat niks oplevert op relatie/dategebied.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven