Ze wilt geen contact meer

26-04-2018 17:09 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 23 jaar en heb nog nooit een vriendin gehad, vandaar dat ik Tinder eens geprobeerd had en hier heb ik een leuk meisje ontmoet.

Ze was alleen erg druk bezig met een cursus en was nog niet toe aan een date maar we hadden wel leuk contact. We deelden veel zoals foto’s etc en vertelde elkaar van alles.

Op een gegeven moment begon ze een beetje ziekjes te worden en ze zat niet lekker in haar vel, waarop ik dacht haar te gaan verassen... en daar ging het mis.

Daarbij zeg ik nog even dat ik een maand heel goed whatsapp contact met haar gehad heb.

Ze had eigenlijk zoveel informatie gegeven dat ik zo kon zien waar ze woonde, dus dacht ik, ik maak een brief met of ze uit eten wilt gaan en doe die bij haar in de brievenbus, dus zo gezegd zo gedaan. (Ik speel zelf Pokémon Go, dat spelletje op de telefoon, dus kon rustig Pokémon spelen en daar rondlopen zoekend naar het juiste adres)

Toen kreeg ik later een appje met of ik dit serieus meende en dat ze het wel een beetje eng vond dat ik wist waar ze woonde (opzich ook begrijpelijk nadat ik er over nadacht).
Ik voelde me zo rot tegenover haar op dat moment dat ik naar de bloemist gereden was, snel bloemen gehaald had en direct naar haar toe gegaan was om mijn excuses aan te bieden en dat ik gewoon het beste voor ons wil en dat we het gewoon rustig aan moeten doen.

Ik heb haar toen dus wel heel even gesproken maar ze wilde verder geen gesprek voeren en zei ik app je zo wel, waarop dus een appje kwam met dat ik te ver gegaan was en dat ik nooit meer contact met haar moet zoeken en dat ze anders de politie ging bellen en ga zo maar door. De bloemen wilde ze ook niet aannemen.

Nu snap ik zelf natuurlijk wel dat dit geen handige zet van mij geweest is want via zo’n dating app ken je de mensen niet goed genoeg om te weten wat hun ervaringen zijn van eerdere relaties.

Later heb ik nog een paar keer contact gezocht en als laatste een kaart via Greetz verstuurd met daarin of ze mijn excuses wilt accepteren en dat het nooit mijn bedoeling geweest was om haar te kwetsen.

Daarop zei ze weer dat al mijn appjes en de kaart naar de politie gingen en als ik nog een keer contact met haar opneem dat ze dan een agent aan de deur laat komen.

Dat dreigen met de politie snap niet helemaal maar dat komt denk ik omdat ze dus nare ervaringen gehad moet hebben met eerdere relaties, maar dat is altijd lastig te bepalen als je iemand niet goed kent. Maar wat is nu verstandig om te doen? Of zeggen jullie van stop maar en op zoek een ander?

Omdat dit dus het eerste meisje is waar ik wat voor voel kan ik het gewoon niet loslaten en vind het zo extreem lastig... Ik ben echt heel zorgzaam en wilde ik er voor haar zijn en dat heeft dus tot nu toe alleen maar tegen me gewerkt. Ik kan volgens mij nu op dit moment niets meer goed doen in haar ogen. Ze is gewoon zo lief, aardig en leuk... Ik weet er even geen raad meer mee en het contact met haar zorgde ervoor dat ik positief werd aangezien ik nu werk heb wat me absoluut niet bevalt en begin volgens mij echt depressief te worden. (ook omdat ik meer nare dingen meegemaakt heb de laatste tijd, dus contact met haar was echt mijn reden om vrolijk te blijven)

Nu ben ik heel chagrijnig, heb stemmingswisselingen en ik ben gewoon helemaal gebroken. Ik woon nog thuis en daar wordt het nu dus ook niet bepaald gezelliger...

Enig advies van jullie kant?

Edit:
Alle tips die jullie mij kunnen geven helpen alleen maar, ik zal het niet negatief opvatten.
Ik heb voor nu in ieder geval het contact ook met haar verbroken.
anoniem_368540 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 22:01
4.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zoek een ander meisje, en laat haar met rust. Wat snap je niet? Ze zegt toch duidelijk dat ze geen kontakt meer wil? Respecteer dat dan. Doet ff zeer, maar gaat vanzelf weer over.
Beetje overdreven he? Ik ben gebroken......
ik geef mn bek ook maar een douw
Ja hoor. Sommige vrouwen draaien een beetje door als je bedoelingen te lief zijn. Op dit moment ben je geen superbenn, maar superstalkerbenn. Lekker laten gaan joh. Ze dreigt met de politie en noemt je beweegredenen eng en daar wil jij dan nog mee op date? Dat moet je niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Wat madeliefje zegt, en in het vervolg niet meer gaan uitvogelen waar iemand woont en daar op de stoep gaan staan zonder uitnodiging
Is ook creepy. Zou het ook niet waarderen. Laat haar met rust.
Ok, wow... Als iemand mij opzoekt thuis zonder dat ik hem gezien heb, ja creepy!
En dan leg je het ook nog bij haar, zij zal wel nare ervaringen hebben gehad?
Nee, jij bent gewoon veel te opdringerig, je komt al bij haar thuis, wat ze niet waardeert. Zend uiteindelijk nog een bos bloemen na, wordt ook niet gewaardeerd en dan verzin je het ook nog om een kaart te versturen?

Je hebt de dame in kwestie nog nooit ontmoet dus je bent gek op een beeld die je zelf hebt gecreëerd.
Volgens mij zou het goed zijn om aan jezelf te werken voordat je je in een relatie stort. Meer zelfvertrouwen krijgen en een leven waar je trots op bent. Eerste stap, ander werk als je daar zo depressief van wordt.
Laat haar met rust voordat ze echt de politie belt. Zoek een andere leuke hobby dan Tinder en ga het huis uit.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
26-04-2018 17:12
Zoek een ander meisje, en laat haar met rust. Wat snap je niet? Ze zegt toch duidelijk dat ze geen kontakt meer wil? Respecteer dat dan. Doet ff zeer, maar gaat vanzelf weer over.
Beetje overdreven he? Ik ben gebroken......
Dat laatste bedoel ik meer met alles wat gebeurd is, mede met dit erbij, als het alleen dit was vond ik het vast niet zo erg.
Ze had eigenlijk zoveel informatie gegeven dat ik zo kon zien waar ze woonde, dus dacht ik, ik maak een brief met of ze uit eten wilt gaan en doe die bij haar in de brievenbus, dus zo gezegd zo gedaan. (Ik speel zelf Pokémon Go, dat spelletje op de telefoon, dus kon rustig Pokémon spelen en daar rondlopen zoekend naar het juiste adres)
.
Bedoel je hiermee dat je geen feitelijke info had, maar ongeveer wist welke straat/wijk en dat je aan de hand van foto's die je hebt gekregen van haar, de wijk bent gaan afspeuren naar het juiste huis? Dus zeg maar, met die en die voordeur, dingetje op de vensterbank, gordijnen?
Dat is inderdaad eng.
Alle reacties Link kopieren
Nu gewoon een flinke jongen zijn, en een andere hobby zoeken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Onthoud dat de ander altijd ZELF haar adres geeft wanneer ZIJ daar aan toe is... Het is haar privacy.

Ze gaf aan dat ze niet wilde dat jij in dat stadium haar adres had weten te achterhalen en dan ga je bij haar langs met bloemen? Dat is een enorme fout op al een grote fout. Nooit meer doen!

Probeer de redenen dat je je down voelt, op te lossen. Daar kan zij niets aan doen.
Jammer dat je een beetje zonneschijn, dat meisje, nu moet missen maar leer hiervan!
Alle reacties Link kopieren
Alles wat jullie trouwens opnoemen leer ik ook weer van, ik zal het niet negatief opvatten maar puur om van te leren
Courage-- schreef:
26-04-2018 17:18
.
Bedoel je hiermee dat je geen feitelijke info had, maar ongeveer wist welke straat/wijk en dat je aan de hand van foto's die je hebt gekregen van haar, de wijk bent gaan afspeuren naar het juiste huis? Dus zeg maar, met die en die voordeur, dingetje op de vensterbank, gordijnen?
Dat is inderdaad eng.
Mooi ingevuld. Sowieso zijn de meeste mensen te onzorgvuldig wat ze op internet zetten, maar owee als een normale jonge vent gewoon zn beste beentje probeert voor te zetten en contact met een jonge vrouw probeert uit te breiden. Jaja, eng hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ze is niet zo lief en aardig en leuk TO.

Jij komt inderdaad zorgzaam, lief en spontaan over. Zij waardeert dit niet omdat het niet zo goed matcht. Daardoor ervaart ze dit als stalken. Ze is voor jou dus geen lieve, leuke en aardige match.
Hoe meer jij lief doet, hoe meer ze je zal vinden stalken. Hier valt helaas niks anders van te maken; er komt geen moment dat ze jouw excuses accepteert. Ooit.

Laat haar met rust. Zoek naar iemand waarbij jullie beiden zo matchen dat jullie elkaar lief, leuk en aardig vinden. Er zijn zat vrouwen die dit juist héél leuk en lief en spontaan vinden en niet stalkerig.
Ik denk echter wel dat je beter vrouwen kan zoeken via sport/hobby/echte leven dan via Tinder. Tinder is een beetje een neuk/aandacht-app en jij zoekt meer naar oprechte interesse.

Succes!
Bros before hoes
Meesterkees schreef:
26-04-2018 17:22
Mooi ingevuld.
.
Niks ingevuld. Het is een vraag. En indien ja, staat mijn mening er alvast bij.
.
.
Sowieso zijn de meeste mensen te onzorgvuldig wat ze op internet zetten, maar owee als een normale jonge vent gewoon zn beste beentje probeert voor te zetten en contact met een jonge vrouw probeert uit te breiden. Jaja, eng hoor.
.
Beste beentje is prima.
Andere dingen zijn eng. En dat mag ik vinden. :)
Alle reacties Link kopieren
Courage-- schreef:
26-04-2018 17:18
.
Bedoel je hiermee dat je geen feitelijke info had, maar ongeveer wist welke straat/wijk en dat je aan de hand van foto's die je hebt gekregen van haar, de wijk bent gaan afspeuren naar het juiste huis? Dus zeg maar, met die en die voordeur, dingetje op de vensterbank, gordijnen?
Dat is inderdaad eng.
Ze had echt specifiek gezegd waar ze woonde, alleen niet het huisnummer opgenoemd. Ze woont in een flat dus dan kun je al snel zien wat het huisnummer is, ze weet trouwens ook gewoon waar ik woon dus ik zag het niet echt als een geheim. Ik doe er zelf ook helemaal niet moeilijk over
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
26-04-2018 17:22
Mooi ingevuld. Sowieso zijn de meeste mensen te onzorgvuldig wat ze op internet zetten, maar owee als een normale jonge vent gewoon zn beste beentje probeert voor te zetten en contact met een jonge vrouw probeert uit te breiden. Jaja, eng hoor.
Dus jij vind het helemaal oké, als een jongen ongevraagd het huis gaat zoeken van een meisje met wie hij alleen online contact heeft. Doe even normaal..dit is stalkergedrag. Ik zou hetzelfde gereageerd hebben en ook dreigen met de politie.
Hoop niet dat je echt een leraar bent, zou niet goed zijn als je je leerlingen bijbrengt dat zulke acties normaal zijn.
...
Courage-- schreef:
26-04-2018 17:25
.
Niks ingevuld. Het is een vraag. En indien ja, staat mijn mening er alvast bij.
.

.
Beste beentje is prima.
Andere dingen zijn eng. En dat mag ik vinden. :)
Invullen kan op verschillende manieren en jij hebt je fantasie er lekker op los gelaten en daar een oordeel aan vastgeplakt. Dat is niet objectief. Maar, waar heb je geleerd dat zoiets eng is? Heb je het een keer meegemaakt? Hoe denk je dat angst voor spinnen/muizen en ratten bij vrouwen zo groot is? Omdat het je is aangeleerd. Het is je aangeleerd dat je voor bepaalde dingen bang moet zijn, zonder dat je het hebt meegemaakt.
Ga in therapie, je bent eng.
1. Je had haar nog nooit irl ontmoet!
2. Ze gaf aan dat ze niet toe was aan een date omdat ze ziek was.
3. Als reactie daarop nodig jij haar uit voor een etentje. Dan neem je haar toch sowieso niet serieus? Ook daar ga je al een grens over.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat een paar mannen in dit topic dit gedrag goedkeuren. Ik vind dat verontrustend.
...
Alle reacties Link kopieren
sjonge jonge.... eindelijk een kerel die moeite doet voor een meisje. Is het ook weer niet goed.

Okee, beetje onhandig aangepakt. Wat nu?

Volgende keer laat je het initiatief gewoon bij het meisje en pas daarna kun je pokemonnen in haar straat.
Of beter nog, zoek een meisje dat graag samen met jou gaat pokemonnen.

Dit meisje kun je beter links laten liggen. Hoe vervelend nu ook. Zorg er voor dat het niet nog vervelender wordt.
Voor je het weet heb je een proces verbaal aan je broek en dat willen we niet.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Meesterkees schreef:
26-04-2018 17:30
Invullen kan op verschillende manieren en jij hebt je fantasie er lekker op los gelaten en daar een oordeel aan vastgeplakt. Dat is niet objectief. Maar, waar heb je geleerd dat zoiets eng is? Heb je het een keer meegemaakt? Hoe denk je dat angst voor spinnen/muizen en ratten bij vrouwen zo groot is? Omdat het je is aangeleerd. Het is je aangeleerd dat je voor bepaalde dingen bang moet zijn, zonder dat je het hebt meegemaakt.
Je doet het vast niet zo goed bij de vrouwen he?
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
26-04-2018 17:21
Duidelijk toch?




Je hebt het helemaal zelf laten escaleren met die bloemen en dat greetz kaartje. Geen contact = geen contact, klaar = klaar, nee = nee.




Tinder en de datefase zijn er om af te tasten of 't wat is. Niet om 'er voor iemand te zijn'
Wij hadden echt al veel beter contact, niet alleen via Tinder maar zo zijn we elkaar wel leren kennen. Voor de rest is al het contact al vrij snel buiten Tinder omgegaan.

Ik ervaarde het contact in ieder geval als zeer goed dat we hadden en zij was daar mee begonnen door te appen wat ze aan het doen was enzo en door foto’s te delen etc.
Anárion schreef:
26-04-2018 17:30
Dus jij vind het helemaal oké, als een jongen ongevraagd het huis gaat zoeken van een meisje met wie hij alleen online contact heeft. Doe even normaal..dit is stalkergedrag. Ik zou hetzelfde gereageerd hebben en ook dreigen met de politie.
Hoop niet dat je echt een leraar bent, zou niet goed zijn als je je leerlingen bijbrengt dat zulke acties normaal zijn.
Helemaal oke hoor. Ik snap wel dat je er misschien van staat te kijken of van kan schrikken. Maar wat is daar mis mee? Leg mij dat eens uit. Heb jij wel eens een stalker gehad? Dan snap ik dat je gaat dreigen met de politie. Leukste van alles, wat denk je dat de politie voor je gaat doen?

De een noemt zich meesterkees, de ander vernoemt zich naar een personage uit het fictieve midden-aarde. :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven