Raar of netjes?

16-05-2018 14:25 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

een paar weken heb ik nu contact met een jongen.
We hebben 3 dates en gehad en na de derde date zijn we naar bed geweest met elkaar. Het was erg leuk samen en we konden veel lachen. Ik zag een vervolg wel zitten.

Dat was afgelopen zondag (3 dagen geleden dus). Na de seks had ik geen berichtjes meer van hem gehad maar dat was ook niet erg want ik was druk.
Nu kreeg ik vandaag een appje dat hij door een andere dame op date was gevraagd. En dat hij mij graag nog wel eens wilde zien en eigenlijk daar voor wil gaan maar niet weet of ik dit ook wilde. Dat afhankelijk daarvan, hij zou beslissen wat hij zou doen met die andere dame omdat hij niet met 2 dames tegelijk wil daten.

Ik vind dit een raar appje. Hij kan toch gewoon met haar op date als hij wil? Of vinden jullie het juist netjes? Na dit appje heb ik eigenlijk minder zin om met hem af te spreken raar genoeg.
avocaadjegroen wijzigde dit bericht op 16-05-2018 14:26
3.26% gewijzigd
Als jij dat raar vind, is dat raar . Ik zou het netjes vinden. Iets met fatsoen enzo.

Ik zou hem trouwens niet meer hoeven te zien, maar dat terzijde.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 14:27
41.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij wil weten of jullie nu exclusief met elkaar daten. Vind het eerder netjes dan raar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hij wil eerst zien hoe die ander in bed is voordat hij een beslissing neemt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
16-05-2018 14:27
Ik denk dat hij wil weten of jullie nu exclusief met elkaar daten. Vind het eerder netjes dan raar.
Dit.

Misschien is het een verkapte manier om uit te vinden hoe jij er nu in staat?
Alle reacties Link kopieren
ik vind na de seks drie dagenlang geen contact trouwens wel raar
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij wel heel onzeker omdat hij nu al 3 dagen - en dat na de 1e keer sex - niets meer van jou heeft gehoord. En heeft hij het verzoek om een date aangegrepen om nu al zijn moed bij elkaar te rapen en jou min of meer te vragen hoe jij er nu in staat.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-05-2018 14:27
Hij wil eerst zien hoe die ander in bed is voordat hij een beslissing neemt.
Hoe kom je daar nu bij? Hij zegt toch tegen TO dat hij niet op het verzoek om een date van die ander ingaat als TO het met hem ziet zitten?
Alle reacties Link kopieren
Denk ook eerder netjes. Als jij met hem verder wil daten zou ik dat doen en dus exclusief.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er raar aan?
Ik vind het ook wel netjes
Waarschijnlijk denkt hij, ze vind me leuk, anders duikt ze het bed niet in met me en ik wil haar niet kwetsen door tegelijkertijd ook met anderen te daten.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt eigenlijk wel exclusief met jou te willen (gaan) daten, maar heeft onvoldoende hoogte van jou om te kunnen weten of jij überhaupt nog wel door wil gaan met daten.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-05-2018 14:27
Hij wil eerst zien hoe die ander in bed is voordat hij een beslissing neemt.
Huh?
Dan had hij niets gezegd hoor
Dan was hij van bil gegaan met nummer 2 en had dan gekeken wie er beter is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat hij graag wil weten (of de bevestiging wil) dat jullie exclusief daten. Niet zo raar als je eenmaal met elkaar in bed bent beland. Of ben ik nou heel ouderwets??

Wat had je anders gewild? Dat jullie over een aantal maanden een relatie willen en dat dan blijkt dat hij in het begin nog met anderen gedate heeft? Je wil niet weten hoeveel topics met die strekking er hier op het forum verschijnen ;)

Krijg een beetje het gevoel dat hij het niet goed kan doen dus. Rondneuken is niet OK, exclusiviteit vragen (en hij geeft gewoon aan dat hij je leuk vindt!) blijkbaar ook niet want je hebt minder zin om af te spreken....

Afbeelding
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-05-2018 14:27
Hij wil eerst zien hoe die ander in bed is voordat hij een beslissing neemt.
Hoe lees jij de OP in hemelsnaam? Zoals ik het lees is hij alleen van plan met de andere dame op date te gaan als TO eigenlijk een punt achter hun gezamenlijke datingavontuur wil zetten.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-05-2018 14:27
Hij wil eerst zien hoe die ander in bed is voordat hij een beslissing neemt.
Dan lees jij toch echt wat anders dan ik...

On topic: Hij ziet jou wel zitten, en hij is benieuwd of dit wederzijds is. Als dit niet het geval is, dan gaat hij door naar het volgende meisje. Ik vind het netjes. Stel je namelijk eens voor: Wat als jij ondertussen al wel gevoelens voor hem had, en hij spreekt ondertussen met andere dames af... Ik denk dat je er dan anders in zou staan. Dat had jij misschien wel blij geweest met zijn vraag. Hij laat de beslissing aan jou.
Alle reacties Link kopieren
MargjeM schreef:
16-05-2018 14:37
Hij zegt eigenlijk wel exclusief met jou te willen (gaan) daten, maar heeft onvoldoende hoogte van jou om te kunnen weten of jij überhaupt nog wel door wil gaan met daten.
Zo vat ik de tekst ook op.
Alle reacties Link kopieren
Snap niet wat raar is aan appje? Vind het juist beleefd en aardig
Alle reacties Link kopieren
Schuif hem maar door TO.
Je bent nu al een beetje afgeknapt en er zijn vast zat dames die een dergelijke nette kerel wel kunnen waarderen
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook netjes. Maar ook gelijk een beetje apart: als hij TO echt ziet zitten dan gaat hij voor haar, en dan komt het niet eens in hem op om met een ander te gaan daten
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
16-05-2018 14:57
Ik vind het ook netjes. Maar ook gelijk een beetje apart: als hij TO echt ziet zitten dan gaat hij voor haar, en dan komt het niet eens in hem op om met een ander te gaan daten
Daar zit een kern van waarheid in. Toen een ander mij uitnodigde om eens af te spreken, toen ik er al een paar dates op had zitten met mijn huidige vriend, heb ik diegene direct afgewezen. Ik heb hem toen eerlijk gezegd dat ik het persoonlijk niet netjes vind om met twee personen tegelijk te daten.

Máár, misschien had deze man al zo'n gevoel dat TO hem minder leuk vindt dan hij haar? Dan wil je toch wat zekerheid, want anders is het trekken aan een dood paard. Daar wordt je ook niet gelukkig van.
Alle reacties Link kopieren
vreemd dat jullie leuke dates hebben, sex hebben en vervolgens pas 3 dagen later weer (!) contact hebben en dan nog wel over een andere vrouw

hoezo heb jij niets naar hem gestuurd, volgens mij geef je gemengde signalen af...
heb je tegen hem gezegd dat je druk zou zijn?

het enige dat ik echt kan opmaken is dat deze jongen geïnteresseerd is in je en erg eerlijk is
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieverd!
Alle reacties Link kopieren
Raar dat zoveel mensen dit netjes vinden.

Wat hij to laat weten is dat ze volkomen inwisselbaar is voor een andere vrouw en dus niet speciaal of bijzonder is voor hem. Hij wil immers ook wel met een andere vrouw op date.

Ik zou terug sturen dat hij maar met die andere vrouw op date moet gaan en dat ik dan wel iemand zoek die echt weet wat hij wil.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
16-05-2018 14:57
Ik vind het ook netjes. Maar ook gelijk een beetje apart: als hij TO echt ziet zitten dan gaat hij voor haar, en dan komt het niet eens in hem op om met een ander te gaan daten
Het is blijkbaar allemaal nog vaag voor hem (ook logisch mi, met spontaan 3 dagen geen contact) en was de vraag van die dame een mooie aanleiding om even concreet te worden. Vaag om elkaar heen blijven draaien vind ik er ook niet echt voor gaan.
Antwoord op je vraag: m.i. netjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven