Buurman zet mijn auto steeds klem

18-05-2018 17:16 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren over wat ik nu kan doen!
Ik ben sinds kort verhuisd. Mijn auto parkeer ik altijd in de parkeervakken voor het huis. Deze parkeervakken zijn gewoon vrij voor iedereen om in te parkeren. Eigenlijk vanaf de eerste dag rijdt de buurman mijn auto klem (het is fileparkeren) door vrij ver naar achter te rijden. Hij staat ook echt in 'mijn' vak dan (dus met zijn achterwielen over de witte streep). Ik heb hem wel eens gevraagd of hij daarop wil letten bij het inparkeren, en zijn reactie is dan dat ik maar niet in 'zijn' vak moet staan. Nogmaals, de vakken zijn vrij parkeren, zijn kentekenbordje hangt daar niet, dus ik parkeer daar gewoon als het moet, ook omdat de straat vrij druk is. Ik ga dan geen plekje overhouden voor de buurman, dat is gewoon gekkenwerk.

Het is daarnaast ook zo, dat als ik wegrijd, en de buurman is thuis, hij gelijk in zn auto springt om hem achteruit in het vak waar ik stond te zetten.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze man me niet meer vastzet in een parkeervak?
Als hij niet netjes in het vak parkeert, is hij in overtreding. Foto maken en de politie bellen dus?
Alle reacties Link kopieren
Melding doen bij politie mbt foutparkeren en klemrijden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je kan een melding maken bij de wijkagent of wijkbeheerder? Maar waarschijnlijk ziet de buurman dan een aanleiding om gewoon door te gaan met zijn praktijken.
Niet zwichten of buigen voor een terrorbuur.
Alle reacties Link kopieren
Zelf zo ver mogelijk naar achteren gaan staan?
En dan maar hopen dat hij niet weer vóór je gaat staan natuurlijk.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
In het meest linkse of rechtse vak gaan staan en dan tot aan de andere streep. Zo creeer je ruimte voor jezelf om eruit te draaien en kan hij jou niet klemzetten.

Beetje lastig uit te leggen merk ik :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
zelf iets verder naar voren gaan staan zodat je makkelijker achteruit weg kan rijden?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de Politie bellen als je er niet uit kunt, dan wordt hij van zelf wel weggetakeld ofzo.
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
18-05-2018 17:26
Zelf zo ver mogelijk naar achteren gaan staan?
En dan maar hopen dat hij niet weer vóór je gaat staan natuurlijk.
Of zo ver mogelijk naar voren en hem klem zetten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelende manier om jou zo te intimideren, je bent zeker een vrouw alleen? en hij is natuurlijk boos dat jij in het vak parkeert waar hij voor jouw komst altijd parkeerde, ik denk dat je advies en melding moet maken bij de wijkagent
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
18-05-2018 17:32
Of zo ver mogelijk naar voren en hem klem zetten.
Achter je gordijnen wachten totdat hij zijn auto geparkeerd heeft en hem dan idd klem zetten ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ja en niet open doen wanneer hij aan belt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
18-05-2018 17:32
Wat een vervelende manier om jou zo te intimideren, je bent zeker een vrouw alleen? en hij is natuurlijk boos dat jij in het vak parkeert waar hij voor jouw komst altijd parkeerde, ik denk dat je advies en melding moet maken bij de wijkagent
Klopt allebei. Ik zal maar even moeten kijken bij de wijkagent dan. Want volgens mij is het niet strafbaar, nergens staat aangegeven dat je in de vakken moet parkeren...
Zet hem zelf klem en als ie een gepoetste dure bak heeft dan zeg je de volg keer dat als ie het nog eens flikt je zn gepoetste bak even een tikkie geeft zodat ie wel fatsoenlijk geparkeerd staat ( als je een oud barrel hebt ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Monti schreef:
18-05-2018 17:37
Zet hem zelf klem en als ie een gepoetste dure bak heeft dan zeg je de volg keer dat als ie het nog eens flikt je zn gepoetste bak even een tikkie geeft. ( als je een oud barrel hebt ;-) )
2005, telt dat?

En dan zo: :puh: voor het raam staan als hij dan probeert weg te komen.
Mepi schreef:
18-05-2018 17:39
2005, telt dat?

En dan zo: :puh: voor het raam staan als hij dan probeert weg te komen.
Jaaa je hebt groen licht!! En anders leen je de mijne 96 :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Geen idee of je de foto kunt zien, ik zie niets sinds nieuwe forum. Als je het wel kunt zien: parkeren zoals de rode auto links of beige auto rechts. Je ziet dat zij ruimte creëren voor zichzelf door de ruimte te laten waar er geen auto voor (of achter) kan staan.

Edit: via deze link, bovenste foto http://www.fietsberaad.nl/views/voorbee ... tSlide=all
lemoos2 wijzigde dit bericht op 18-05-2018 17:43
20.09% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
IK heb ook nog wel wat tips maar die zijn niet legaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mepi schreef:
18-05-2018 17:39
2005, telt dat?

En dan zo: :puh: voor het raam staan als hij dan probeert weg te komen.
en filmen zodat wij op het forum ook mee kunnen genieten!
lemoos2 schreef:
18-05-2018 17:41
Afbeelding

Geen idee of je de foto kunt zien, ik zie niets sinds nieuwe forum. Als je het wel kunt zien: parkeren zoals de rode auto links of beige auto rechts. Je ziet dat zij ruimte creëren voor zichzelf door de ruimte te laten waar er geen auto voor (of achter) kan staan.
Ja dit dus.
Wat een vervelende mensen heb je toch.
Alle reacties Link kopieren
Is er ruimtegebrek of altijd wel ergens een plaatsje om te parkeren? Om de een of andere reden staat hij graag op net dat ene plekje begrijp ik, is dat plekje heel gunstig of handig of maakt het in principe niet veel uit?
Alle reacties Link kopieren
Ooh, bij ons ook zo'n gezeik met parkeren. Plek genoeg aan de overkant maar daar staan bomen, en daar zitten vogels in, en die poepen op de auto's en dat is heel erg ofzo. Dus iedereen aan deze kant parkeren maar ja, als je dan meer dan 1 auto hebt sta je dus voor andermans deur. En dat is ook al heel erg. Lopen mekkeren als iemand anders voor je deur staat en tegelijkertijd je tweede auto voor iemand anders zijn huis zetten want 'dat doen hunnie ook'. Zucht.
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
fairy1 schreef:
18-05-2018 17:46
Is er ruimtegebrek of altijd wel ergens een plaatsje om te parkeren? Om de een of andere reden staat hij graag op net dat ene plekje begrijp ik, is dat plekje heel gunstig of handig of maakt het in principe niet veel uit?
Dit plekje is precies voor de centrale voordeur van de woningen. Vanaf de andere parkeerplaats moet je welgeteld 7 stappen extra zetten.
Alle reacties Link kopieren
In elke straat of wijk woont wel zo'n mafkees. Inderdaad je auto zo parkeren dat hij je niet klem kan zetten. Altijd zorgen dat je ruim naar voor of achter kan rijden/steken.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven