Ongelofelijke shop onder mijn kont nodig !

21-05-2018 16:24 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost!😊
missy-81 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 12:10
Reden: Opgelost
99.52% gewijzigd
Hij heeft al een relatie. Dat is het eerste dat bij me opkomt als ik je - beetje vreemd geschreven - verhaal lees. Waarom kom je anders nooit bij hem thuis?
Heb je de autocorrectie aanstaan? Lees je eigen bericht ff door.

Hij wil een f*ckbuddy.
Jij wil een relatie.

In 3 jaar is hij wel bij jou thuis geweest,
maar jij nooit bij hem.
Verdacht...
Is hij getrouwd?
Roggenbrood schreef:
21-05-2018 16:27
Hij heeft al een relatie. Dat is het eerste dat bij me opkomt als ik je - beetje vreemd geschreven - verhaal lees. Waarom kom je anders nooit bij hem thuis?
+1

Drukke baan, veel in het buitenland. Zegt ie.
Volgens heeft hij een liefhebbende echtgenote en twee schattige kindertjes.
Alle reacties Link kopieren
Goede kans dat hij al een vrouw heeft. Blokkeren, niet meer naar kijken en move on.

O ja en spellingschecker svp.
Ik zou hem bijna opzoeken op www.thuisbezorgd.nl.
judy_hopps wijzigde dit bericht op 21-05-2018 16:40
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Owww loepen leert dat ze al in het minnaar topic heeft geschreven.
Getrouwd zijn zou dus geen dealbreaker moeten zijn.
Triest wel. Je bent bang dat je dit niet meer gaat vinden. Is je eigenwaarde zo laag dat je genoegen neemt met een man die ofwel bezet is, ofwel sowieso weg is wanneer hij iemand tegen komt? Wat maakt hem zo bijzonder dan, dat er verder helemaal niemand op de aarde seks met jou wil? Want meer is het niet. Het is seks.

Hou de eer aan jezelf en verbreek het contact, voordat hij het doet en jij met de pijn zit.
Alle reacties Link kopieren
.
missy-81 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 12:11
Reden: Opgelost
99.38% gewijzigd
Alleen OP nog maar gelezen.
Je bent in die paar jaar nog nooit bij hem thuis geweest. Is hij getrouwd/samenwonend, is dan het eerste dat ik me afvraag?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest wel een beetje lachen dat hij thuisbezorgd is, handig :D .

Maar bij mij gaat de die zal wel een ander hebben radar ook af.
En zelfs als niet, heel duidelijk dat hij jou voor de leuk (en jeuk) heeft maar dat hij totaal geen plannen heeft om het serieus te maken.
Dus dan is maar de vraag of dit voldoende is voor je, en dat denk ik niet.
Ophouden met jezelf voor de gek houden.
Daarna alles blokkeren en verder gaan met je leven (zonder hem!).
Simpel.
Alle reacties Link kopieren
Judy wat bedoel je met spoelingschecker en opzoeken op thuisbezorgd.nl ?
missy-81 schreef:
21-05-2018 16:36
Abbigal, heb mijn verhaal nagelezen en gewijzigd.
Hij was/ is daar ook duidelijk in. Hij wil f*ckbuddy en geen relatie. Lang vond ik dat prima. Maar ik wil meer.

Roggenbrood en juddy, tuurlijk is dat door mijn hoods gegaan dat hij een relatie en kinderen heeft. Ook al paar keer gevraagd. En uiteraard ontkent hij dat...
Tja; meestal ontkennen ze dat. Maar een paar jaar lang niet bij iemand thuis komen en een drukke baan en veel in het buitenland zijn, doen bij mij de alarmbellen rinkelen.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 21-05-2018 16:42
2.83% gewijzigd
Heb je trouwens wel eens gevraagd om naar zijn huis te gaan? Zo ja, wat was zijn reactie?
missy-81 schreef:
21-05-2018 16:36
Roggenbrood en juddy, tuurlijk is dat door mijn hoods gegaan dat hij een relatie en kinderen heeft. Ook al paar keer gevraagd. En uiteraard ontkent hij dat...
Als hij zegt dat hij getrouwd is, doe je de deur voor hem dicht, want je wil geen homewrecker zijn.
Als hij zegt dat hij ongetrouwd is, doe je je benen wijd.
Dus wat doet hij als hij gratis seks wil?
Hij vertelt je wat jij wil horen.
Alle reacties Link kopieren
missy-81 schreef:
21-05-2018 16:38
Judy wat bedoel je met spoelingschecker en opzoeken op thuisbezorgd.nl ?
Dat moest spellingschecker zijn. Ik heb er kennelijk zelf een nodig. :biggrin:
En dat hij bij jou 'thuisbezorgd' was heb je net zelf gecorrigeerd.
Alle reacties Link kopieren
Kasboom, Nee mijn eigenwaarde is niet zo laag. Ik verdien meer en beter dan dit! Ik moet hier geen genoegen mee nemen. Hij is als een verslaving voor me. Stoppen met roken lukt ook niet.

Head, was het naar zo simpel. Hij is al uit mijn telefoon. Maar,nog, niet uit mijn hoofd...
missy-81 wijzigde dit bericht op 21-05-2018 16:50
1.79% gewijzigd
Morgen een afspraak met de psych maken.

Natuurlijk kan jij stoppen met roken!
Alle reacties Link kopieren
missy-81 schreef:
21-05-2018 16:42
Kasboom, New mijn eigenwaarde us niet zo laag. Ik verdien neer en beter dan dit! Ik niet hier geen genoegen mee nemen. Hij is als een verslaving voor me. Stoppen met roken lukt ook niet.

Head, was het naar zo simpel. Hij is al uit mijn telefoon. Maar,nog, niet uit mijn hoofd...
Is hij uit je telefoon of heb je hem ook daadwerkelijk geblokkeerd?

Je zegt dat je het prima vindt dat je weinig tot geen vrienden hebt, maar juist dingen ondernemen met andere mensen zal ervoor zorgen dat je deze kerel gaat vergeten. Je moet er dus op uit!
Abigail__ schreef:
21-05-2018 16:41
Als hij zegt dat hij getrouwd is, doe je de deur voor hem dicht, want je wil geen homewrecker zijn.
Als hij zegt dat hij ongetrouwd is, doe je je benen wijd.
Dus wat doet hij als hij gratis seks wil?
Hij vertelt je wat jij wil horen.
Jup. Je bent geen prioriteit voor hem. Waarom zou hij dat dan wel voor jou zijn? Weg ermee.
Alle reacties Link kopieren
Haha, Judy. Les voor mijn om eerst te lezen voor ik verstuur.

Abigal, ik weet het. Hij weet precies wat hij moet zeggen/ appen, en ik buig weer.

Oh en ik weet waar hij woont. Ben een keer langs geweest en heb aangebeld. Deed een dame open die zijn modder zou kunnen zijn. Hij was niet thuis. Ik heb hem dit verteld en daar reageerde hij niet echt raar op, alleen dat hij er niet was.
Tijdschriftenverslinder, heb het wel een keer voorgesteld, maar dat vond hij nite nodig. Neemt nooit iemand mee. Du, this flinke alarmbel natuurlijk.
missy-81 schreef:
21-05-2018 16:42
Kasboom, Nee mijn eigenwaarde is niet zo laag. Ik verdien meer en beter dan dit! Ik moet hier geen genoegen mee nemen. Hij is als een verslaving voor me. Stoppen met roken lukt ook niet.

Head, was het naar zo simpel. Hij is al uit mijn telefoon. Maar,nog, niet uit mijn hoofd...
Dat heeft alleen maar tijd nodig. Misschien best veel tijd, maar als je je focust op je eigen leven, dan gebeurt dat vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Minnimouse, nummer verwijderd. Maar niet geblokkeerd. En erop uit gaan, dat is nu de pest. Door mijn"ziekte" ben ik beperkt. Extreem vermoeid, futloos en moeilijk met prikkels om kunnen gaan. Daardoor zijn veel mensen al afgehaakt. Ook omdat ik niet de vrolijkste was de laatste tijd. En hij, hij bleef. Ook al was ik nukkig, niet in the mood. Hij praatte me Weer moed in en was er gewoon voor me. Wat maakt dat ik dan weer ga denken dat het niet alleen voor de seks is. Wat Hij dan ook weer toegeeft dat hij me leuk vind,maar geen relatie wil.
Hij is getrouwd schat, 1+1 enzo. Hij wil je niet. Laat gaan en gebruik je energie voor een leuke vent die je wel geeft wat je verdient.

Misschien kan je een online cursus volgen voor de lol als je nu tijdelijk fysiek beperkt bent? Of een reis uitstippelen voor als je weer aan de beterhand bent ;)
Alle reacties Link kopieren
Misschien woont ie nog bij zijn moeder? Heb je dat gevraagd? Ik zou meteen hebben gevraagd wie die vrouw was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven