Wat moet ik doen?

21-05-2018 19:20 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste topic, dus hopelijk doe ik het goed.

Ik ben 17 en heb inmiddels ongeveer 3 jaar een relatie met mijn vriend van 21. (Daarvoor waren we al redelijk lang vrienden die elkaar af en toe spraken)
De eerste maanden was hij super lief en deed hij alles om me blij te maken, maar na een paar maanden sloeg hij een soort van om.
Hij lijkt een heel ander persoon nu: geleidelijk aan kwamen deze dingen vaker voor: hij wordt snel boos, irriteert zich aan me, zegt dat ik veel zeur, zegt dat ik me gedraag als een klein kind en zulke dingen. Daarbij komen dan ook de ruzies die vaak over niks gaan en dan zegt hij iedere keer dat het uit is, me nooit meer wil zien en blokkeert me op alles. Dat duurt dan maximaal 4 dagen. Een keer was het twee maanden uit, en hadden we afgesproken dat we terug samen zouden komen na een tijd en niks met anderen zouden doen. Later zei hij dat hij niet meer van me hield en me nooit meer wou zien. Ik kwam een andere jongen tegen en scharrelde daar een beetje mee. Toen hij daar achter kwam werd hij boos “want we hadden een afspraak” en daarna heb ik (heel erg i know) die jongen laten zitten voor hem. Toen ging het weer even goed en daarna was het weer hetzelfde.
Laatst twijfelde ik of ik misschien bi ben dus hij zei probeer iets met een meisje dan weet je het. Hij zei dat hij dat geen vreemdgaan vond en blabla.
Dus vorige week was ik met 2 nieuwe vriendinnen van me en gebeurde onverwachts het 1 en ander (beschrijving onnodig) en toen ik het aan hem vertelde werd hij boos en zei dat ik hem bedonderd had en maakte me de volgende avond in het café zwart tegen zijn (en mijn) vrienden en vertelde dingen die niet eens waar zijn. Nu zegt hij sinds vorige week zaterdag dat hij moet nadenken over of hij nog met me verder wil omdat hij me niet vertrouwt en zulke dingen. Hij heeft me weer geblokt op alles behalve whatsapp en wil dat ik niet tegen hem praat en hem met rust laat. Als ik vraag of hij al wat meer weet zegt hij nee. Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik weet niet wat ik moet doen (ik weet dat iedereen zegt dat ik bij hem weg moet maar dat kan ik niet)
Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Opzouten met die mafklapper..hij is al vanaf bijna de start een sukkel.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan je bij hem weg!

Dit is toch niks zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen excuus verzinnen o.i.d, maar het is ook vaak leuk en ik hou heel veel van hem..
Alle reacties Link kopieren
Zie je mijn plaatje ?
Doe maar na.
Hard wegrennen.
Alle reacties Link kopieren
Kleintje2001 schreef:
21-05-2018 19:28
Ik wil geen excuus verzinnen o.i.d, maar het is ook vaak leuk en ik hou heel veel van hem..
Waarom dan die ruzies en je geflirt met anderen?

Noem eens vijf dingen waardoor je weet dat hij van jou houdt?
Alle reacties Link kopieren
Dus al vanaf je 14e met deze gek ?
Kom op meid, ga genieten van je jonge leven en er zijn genoeg leuke jongens die niet zo lelijk tegen je doen.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
21-05-2018 19:32
Waarom dan die ruzies en je geflirt met anderen?

Noem eens vijf dingen waardoor je weet dat hij van jou houdt?
Ik weet er maar één en dat is dat hij het zegt...
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
21-05-2018 19:35
Dus al vanaf je 14e met deze gek ?
Kom op meid, ga genieten van je jonge leven en er zijn genoeg leuke jongens die niet zo lelijk tegen je doen.
Het ligt ook een deel aan mezelf, ik kan inderdaad best vervelend zijn en zeuren
Je bent 3 jaar samen en alleen de eerste maanden waren leuk.
Ja dan zal hij vast erg lief zijn dat jij genoegen neemt met meer dan 2.5 jaar gedoe en ruzies.
Alle reacties Link kopieren
Kleintje2001 schreef:
21-05-2018 19:35
Ik weet er maar één en dat is dat hij het zegt...
Wat liefde betreft, zijn daden veel belangrijker dan woorden: bijvoorbeeld elkaar niet kwetsen, respect tonen, niet aan het lijntje houden ...
Alle reacties Link kopieren
Kleintje2001 schreef:
21-05-2018 19:28
Ik wil geen excuus verzinnen o.i.d, maar het is ook vaak leuk en ik hou heel veel van hem..
Er zijn ook heel veel jongens waarmee het vaak leuk is en die jou wel goed behandelen. Ik hoop dat je snel in gaat zien dat je iemand verdient die je niet om de haverklap negeert en afzeikt. Zelfs als jij af en toe moeilijk doet en zeurt.
Janeypotje schreef:
21-05-2018 19:32
Zie je mijn plaatje ?
Doe maar na.
Hard wegrennen.
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Kleintje, laat je jonge leven toch niet zo vergallen . Je hebt een ervaring achter de rug, er van geleerd hoop ik hoe je het i.i.g.niet wilt . Zo doormodderen met onzekerheden en verdriet is zonde. De hele wereld ligt nog voor je open en je komt nog leuke jongens /liefdes genoeg tegen!
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
21-05-2018 19:35
Dus al vanaf je 14e met deze gek ?
Kom op meid, ga genieten van je jonge leven en er zijn genoeg leuke jongens die niet zo lelijk tegen je doen.
Wat moet een jongen van 18 met een meisje van 14???
Weggaan. Zo snel mogelijk.
Jammer dat je ouders je niet hebben meegegegeven wat een leuke relatie is en hebben gezorgt dat je wat eigenwaarde heb.
Oh wat zonde van je jonge jaren!
Meid, geniet, ontdek, wees af en toe lekker egoïstisch, laat je de les niet lezen door zo'n eikel.

Run !!!
Je sekst al vanaf je veertiende met deze gozer?
Alle reacties Link kopieren
Ervaring leert dat het door de complexiteit van het leven niet makkelijker en leuker gaat worden met zo iemand. Als hij nu al zo grof tegen je doet, hoe zal het dan zijn als jullie echte tegenslagen gaan tegenkomen in het leven?
Alle reacties Link kopieren
Maud27 schreef:
21-05-2018 21:02
Oh wat zonde van je jonge jaren!
Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
21-05-2018 20:50
Jammer dat je ouders je niet hebben meegegegeven wat een leuke relatie is en hebben gezorgt dat je wat eigenwaarde heb.
Wil niet aanvallen maar dit heeft niks te maken met mijn ouders want die zeggen al lang dat ik bij hem weg moet en beter verdien dus trek a.u.b geen conclusies over mijn ouders :)
Alle reacties Link kopieren
Maud27 schreef:
21-05-2018 21:02
Oh wat zonde van je jonge jaren!
Meid, geniet, ontdek, wees af en toe lekker egoïstisch, laat je de les niet lezen door zo'n eikel.

Run !!!
Dankjewel voor deze reactie, en ook voor de andere mensen die zo’n soort reactie hebben gegeven, ik zie nu wel in dat jullie gelijk hebben
Alle reacties Link kopieren
Abejoha schreef:
21-05-2018 21:28
Ervaring leert dat het door de complexiteit van het leven niet makkelijker en leuker gaat worden met zo iemand. Als hij nu al zo grof tegen je doet, hoe zal het dan zijn als jullie echte tegenslagen gaan tegenkomen in het leven?
Daar heb je wel gelijk in, bedankt...
Kleintje2001 schreef:
21-05-2018 21:37
Wil niet aanvallen maar dit heeft niks te maken met mijn ouders want die zeggen al lang dat ik bij hem weg moet en beter verdien dus trek a.u.b geen conclusies over mijn ouders :)
En waarom luister je dan niet naar ze? Oooh ja, hij is zo liehief....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven