Ik ben een beetje alleen, eigenlijk

21-05-2018 23:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

edit in verband met herkenbaarheid en sollicitatiegesprekken. Excuses. Nogmaals dank voor de feedback.

Wouter
w198812 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 17:23
95.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
edit herkenbaarheid. Excuses.
w198812 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 17:23
92.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het leven is soms behoorlijk ingewikkeld als je er voor staat. Achteraf denk je soms: Ik heb me druk gemaakt om niks, maar ja achteraf is dat makkelijk.
Goed dat die studie goed gaat, en leuk naar China maar dat is ook weer spannend natuurlijk.
En 30 schijnt wel een leeftijd te zijn om terug en vooruit te kijken naar wat je wilde en wilt . En sommige dingen lopen makkelijk, overkomt je gewoon, andere dingen niet. En dit is een even vaag antwoord als jouw vage vraag, alleen om te zeggen dat je blijkbaar goed bezig bent met het ene en dat andere misschien wel misschien niet komt. Een relatie krijgen kan ook nog na je 30 ken meerdere mensen die dat is overkomen dus pin je niet vast op een getal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Laat dat intense relatie een les zijn voor je zijn geweest. Maar je leeftijd is wel een getal wat voor de meesten veel gaat of is veranderd. Je bent bij elk relatie er zelf bij hor snel het gaat en wanneer jullie volgende stap wordt. Jij zal je moeten aanpassen aan haar maar dat is ook andersom. En daarbij zo bouw je veiligheid en vertrouwen op.
Bam!!!!
Enigste wat ik kan zeggen is.
Ik ben single en 32 al. En mis het heel erg ook. Enigste wat mij soms pusht is me leeftijd, en omdat ik graag kids zou willen.

Wees eerlijk tegenover de date , miss niet op de 1e date. Maar gewoon gaandeweg vertel je verhaal en je struggle van 3.5 jaar. En vooral wat je in de toekomst wil.

Mij persoonlijk zou het niet afschrikken. Want ik heb ook een verhaal. De een Wa meer dan de anders .

Vind het juist mooi dat je verlangt naar liefde en tederheid.

Kopje koffie doen Haha?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Althans ik heb precies hetzelfde gehad, toen was ik 27. Eigenlijk begreep ik niet eens wat er gebeurde denk ik achteraf. Soort van David tegen Goliath, ik had geen schijn van kans.

Ik ben nu 16 jaar verder en heb mijn leven perfect op orde en veel volwassener geworden, maar ik heb die angst mezelf te verliezen nog steeds, alhoewel ik denk dat die irrationeel is, want nu ben ik me veel meer bewust wat er gebeurt.

Ik vind het een mooie verwoording trouwens, dat het ongemakkelijk voelt. Zo ervaar ik het ook.

Sterkte iig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven