Vriend nog getrouwd

23-05-2018 08:12 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee jaar een relatie met een man die nog getrouwd is (zijn vrouw en 3 kinderen wonen in een ander huis). Ik heb lang geleden aangegeven dat ik het heel vervelend vind dat hij getrouwd is. Ik wil een man die voor mij kiest. Ze schijnen met de scheiding bezig te zijn maar dit duurt al bijna een jaar. Ik heb er weinig vertrouwen in en voel me aan het lijntje gehouden. Wat moet ik doen?
anoniem_369946 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 08:12
Reden: Spellingsfout
1.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je wordt aan het lijntje gehouden.
Een scheiding duurt geen jaar.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Nooit een relatie met een getrouwde man aan gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nooit iets beginnen met iemand die nog getrouwd is. Er komt werkelijk altijd gezeik van wanneer iemand het ene niet afsluit voor aan het andere t3 beginnen. Je vent is een slapjanus.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het uitmaken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een scheiding kun je in twee maanden regelen, als je maar wilt. Toch ken ik ook stellen die er langer dan een jaar over gedaan hebben, of er na een jaar nog mee bezig zijn, om verschillende redenen.
Weet je ook waarom het zolang duurt? Als je het aankaart, is dat dan een goed gesprek of eerder iets van gezeur? En hoe reageert hij dan?
Next.
Alle reacties Link kopieren
hij kan kiezen:
NU scheiden, of jij gaat weg
meer opties zijn er niet
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is een sukkel en jij bent dom dat je een relatie aan bent gegaan met een getrouwde sukkel .
Zo geel als een kanariepiet
Maaique schreef:
23-05-2018 08:14
Je wordt aan het lijntje gehouden.
Dit.
TO ik snap überhaupt niet dat je je daar aan waagt, aan een getrouwde man.
Daar komt alleen maar gezeik van.
Wat je nu dus moet doen kun je hoop ik zelf wel bedenken. (Run Forest, run!)
Alle reacties Link kopieren
Tja het kán. Weet je zeker dat ze in een ander huis woont? 2 jaar... heb je de kinderen al eens gezien? Mag je mee naar zijn familie? Hoe zijn zijn vrienden.. etc
Alle reacties Link kopieren
Deze man gaat niet voor jou kiezen. Een scheiding duurt 2 a 3 maanden. Hij is niet eerlijk tegen jou.
Alle reacties Link kopieren
Heb een scheiding meegemaakt van dichtbij die toch echt een jaar heeft geduurd. Was niet eens ruzie bij. Wel gedoe om de kinderen en in lichte mate over pa. Dat kan dus best.

Of je aan het lijntje gehouden wordt weet alleen jij zeker. Volg je gevoel.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
nina1966 schreef:
23-05-2018 08:24
Tja het kán. Weet je zeker dat ze in een ander huis woont? 2 jaar... heb je de kinderen al eens gezien? Mag je mee naar zijn familie? Hoe zijn zijn vrienden.. etc
Dit ja. Als op alles nee geantwoord kan worden dan word je idd aan t lijntje gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je aan zo'n lapswans ?
Alle reacties Link kopieren
Coco87 schreef:
23-05-2018 08:48
Dit ja. Als op alles nee geantwoord kan worden dan word je idd aan t lijntje gehouden.
Ik heb zijn vrouw,kinderen, vrienden en familie ontmoet en heb goed contact met ze. Zijn vrouw woont inderdaad in een ander huis.
Als een van de partijen niet meewerkt kan het wel degelijk zo lang duren, want dan gaat het via de rechtbank en die zetten je gewoon onderaan de wachtlijst.
Dat deel kan dus gewoon waar zijn.

Vraag eens naar de details, wat is de status en waarom duurt het zo lang? Je hebt recht op info
En inderdaad, ben jij in de tussentijd een geheime maitresse? Dan geloof ik niet dat het voor hem echt is. mosterd
anoniem_358205 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 08:56
1.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij ligt al meer dan een jaar in scheiding. En er lijkt nog geen einde in zicht. Als een partij tegen werkt kan het heel lang duren.

Mijn eigen scheiding was binnen 2 weken geregeld toen het papierwerk was afgewikkeld.

Een scheiding kan zeker langer dan een jaar duren.
Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem je geen vrijgezelle man?
viva-amber schreef:
23-05-2018 08:16
Nooit iets beginnen met iemand die nog getrouwd is. Er komt werkelijk altijd gezeik van wanneer iemand het ene niet afsluit voor aan het andere t3 beginnen. Je vent is een slapjanus.
Nou, daar is niks HAAR vent aan hoor.
Ze is gewoon een second love die erin trapt.
TO: deze man gaat niet scheiden.
Geef hem een rotschop en zoek een vrijgezel.
Amalianoa schreef:
23-05-2018 08:54
Ik heb zijn vrouw,kinderen, vrienden en familie ontmoet en heb goed contact met ze. Zijn vrouw woont inderdaad in een ander huis.
En je weet het hè: hoe je aan hem bent gekomen, zo raak je ook van hem af.
Over een jaar of tig word jij verlaten voor een jong blaadje. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens bij zijn vrouw gaan navragen hoe lang het nog duurt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Amalianoa schreef:
23-05-2018 08:54
Ik heb zijn vrouw,kinderen, vrienden en familie ontmoet en heb goed contact met ze. Zijn vrouw woont inderdaad in een ander huis.
Weet jij waarom alles zo lang duurt dan? Zijn ze er wel echt mee bezig? Werkt 1 van de 2 partijen tegen? Weet familie dat jij zijn vriendin bent? Of gewoon "een" vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Amalianoa schreef:
23-05-2018 08:54
Ik heb zijn vrouw,kinderen, vrienden en familie ontmoet en heb goed contact met ze. Zijn vrouw woont inderdaad in een ander huis.
en wat is zijn verklaring bij het niet gescheiden zijn? en deelt zijn ex die verklaring?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven