vraagje over schuld gevoel

23-05-2018 11:12 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste iedereen

ik zit met een schuld gevoel wat een jaar geleden is gebeurt.

ik had een relatie die uit was gegaan, maar ik zag me ex nog steeds iedere week. na 1,5 jaar date ik weer met een andere jongen omdat ik dacht dat het uit was. in de tussen tijd had ik me ex weinig gezien en gesproken. de jongen waar ik mee date wilde te snel gaan en heb er seks mee gehad en gezoend. hij praten mij gevoelens zo om. dat ik spijt heb van de dingen die ik gedaan heb. op dat moment had ik ook nog veel gevoelens voor me ex en heb er toen een einde aan gemaakt.

ik en me ex zijn de goede kant op aan het gaan en willen misschien weer een relatie samen.

de 2 hebben me kaar 2 keer gezien toen in nog een relatie had met me ex.


zal hij hier over beginnen tegen me ex als hij hem ziet ?

of praten mannen daar niet onder elkaar over?

en kan me ex hier boos om zijn ?
want gaat eindelijk goed en wil hem niet weer kwijt!

wat is jullie mening?
Alle reacties Link kopieren
lieve mop, je hebt sex gehad... dus?

niemand mag boos op je zijn hierover, behalve jijzelf als je het weer doet terwijl je eigenlijk niet zeker weet of je het wel wil
Lorem Ipsum
Mijn mening is dat je beroerd Nederlands schrijft.
Daarnaast: je weet toch wel of het "aan" of "uit" is?
En antwoord op je vraag: geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem dat jij seks met die andere jongen hebt gehad is niet omdat hij jou omgepraat hebt maar omdat jij geen NEE durfde te zeggen waarschijnlijk.

Al zou je huidige vriend nu boos zijn? So what? hij was toen toch je ex?
Alle reacties Link kopieren
We were on a break!
ik geef mn bek ook maar een douw
Het was uit, dan mag je doen wat je wil. Heeft je vriend weinig van te vinden.

Office topic:
Het is een vriend van ME
Het is MIJN vriend
Alle reacties Link kopieren
waarom heb je spijt, was de seks met die andere jongen niet goed?
en het was 1,5 jaar uit, dan weet je vriend ook heus wel dat je met anderen hebt geneukt in de tussentijd. je gaat toch niet 1,5 jaar lang zonder seks door met je leven.
Alle reacties Link kopieren
jij DACHT dat het uit was
joh
Alle reacties Link kopieren
ze kennen elkaar van 2 keer zien. een jongen begint daar niet over toch ?

als ze elkaar weer tegen komen. ze zijn niet bevriend
je hebt het met een ander gedaan
dat heb je zelf gedaan
biecht het op dan kan je ex/niet ex zelf zijn beslissing maken
lievemop222 schreef:
23-05-2018 11:59
ze kennen elkaar van 2 keer zien. een jongen begint daar niet over toch ?

als ze elkaar weer tegen komen. ze zijn niet bevriend
hij weet toch dat je bij je ex hoort?
ik zou er mijn geld niet op wedden dat hij zijn mond houdt
Alle reacties Link kopieren
lievemop222 schreef:
23-05-2018 11:59
ze kennen elkaar van 2 keer zien. een jongen begint daar niet over toch ?

als ze elkaar weer tegen komen. ze zijn niet bevriend
nee joh, praten nooooit over met wie ze geneukt hebben
Nooit!!
ze schamen zich een beetje zelfs...
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-05-2018 12:03
je hebt het met een ander gedaan
dat heb je zelf gedaan
biecht het op dan kan je ex/niet ex zelf zijn beslissing maken
maar hij weet ook niet dat we iets hebben.

en ik ben bang als ik het opbiecht dat die jongen die ik echt super leuk vind mij nooit meer wilt zien
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
23-05-2018 12:04
nee joh, praten nooooit over met wie ze geneukt hebben
Nooit!!
ze schamen zich een beetje zelfs...
ook niet als ze elkaar kennen, en ik kom toevallig ter spraken ?
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
23-05-2018 11:16
lieve mop, je hebt sex gehad... dus?

niemand mag boos op je zijn hierover, behalve jijzelf als je het weer doet terwijl je eigenlijk niet zeker weet of je het wel wil
ik heb er ook echt spijt van, maar ben bang dat mijn ex mijn niet vergeeft als ik eerlijk vertel
lievemop222 schreef:
23-05-2018 12:17
ik heb er ook echt spijt van, maar ben bang dat mijn ex mijn niet vergeeft als ik eerlijk vertel
dan vergeeft hij het zeker niet als hij het van een ander hoort
lievemop222 schreef:
23-05-2018 12:17
ik heb er ook echt spijt van, maar ben bang dat mijn ex mijn niet vergeeft als ik eerlijk vertel
Dan lijkt het me verstandig dat je helemal geen relatie aan gaat met die vent. What the hell?! Je hebt geen vergiffenis nodig als je sex hebt met iemand, terwijl je op dat moment geen relatie had.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat het tijd word dat je een gezondere smaak qua mannen ontwikkelt

en als je dan toch bezig bent, doe ook meteen een beetje zelfvertrouwen
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Als je nu al weet dat je ex ( huidige vriend) niet vergevingsgezind is wordt het tijd om na te denken hoe het in de toekomst gaat
Hugh-Jazz schreef:
23-05-2018 12:31
Dan lijkt het me verstandig dat je helemal geen relatie aan gaat met die vent. What the hell?! Je hebt geen vergiffenis nodig als je sex hebt met iemand, terwijl je op dat moment geen relatie had.
+1
Je bent toch zeker zijn eigendom niet
Alle reacties Link kopieren
Je wist niet of je nog een relatie had? Damn, denk je alles wel gezien te hebben hier..

Hopelijk ben je nog heel jong en komt wijsheid met de jaren. Ben je ouder dan 14, dan wens ik je veel sterkte in het leven. Dat wordt vast geen pretje als je zo doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Meid, wat heb jij een vreselijk laag zelfbeeld.

Jullie relatie was toch uit? Dan mag jij doen en laten wat jij wil.

Dat jouw Ex nu, na jaren jou als speledingetje te hebben gebruikt, aanvoelt dat er een kaper op de kust is zodat hij weer even mooie woordjes spuit om je terug in het gareel te krijgen bij zijn Harem, betekent niet dat jij niet gewoon seks mag hebben met ander wanneer jij dat wil. Jij bent jouw Ex niets verschuldigd. Daar is het een Ex voor.


Oh. en hou op met jezelf om te laten praten door dingen te doen die jij niet wil. Hopelijk was de Seks bevredigend, want anders is het helemaal stom geweest om je te laten ompraten iets te doen wat jij niet wil.


Oh en ja, jongens als vrienden onderling praten nog wel eens over hun veroveringen wanneer ze denken dat hun veroveringen vrijgezel waren op dat moment. Dus die twee zijn nu pikbroeders van elkaar en zullen onderling ervaringen uitwisselen. Terwijl mannen juist totaal niets zeggen over serieuze exen en nooit wat zeggen over de met hen vreemdgaande vrouwen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
23-05-2018 15:38
Meid, wat heb jij een vreselijk laag zelfbeeld.

Jullie relatie was toch uit? Dan mag jij doen en laten wat jij wil.

Dat jouw Ex nu, na jaren jou als speledingetje te hebben gebruikt, aanvoelt dat er een kaper op de kust is zodat hij weer even mooie woordjes spuit om je terug in het gareel te krijgen bij zijn Harem, betekent niet dat jij niet gewoon seks mag hebben met ander wanneer jij dat wil. Jij bent jouw Ex niets verschuldigd. Daar is het een Ex voor.


Oh. en hou op met jezelf om te laten praten door dingen te doen die jij niet wil. Hopelijk was de Seks bevredigend, want anders is het helemaal stom geweest om je te laten ompraten iets te doen wat jij niet wil.


Oh en ja, jongens als vrienden onderling praten nog wel eens over hun veroveringen wanneer ze denken dat hun veroveringen vrijgezel waren op dat moment. Dus die twee zijn nu pikbroeders van elkaar en zullen onderling ervaringen uitwisselen. Terwijl mannen juist totaal niets zeggen over serieuze exen en nooit wat zeggen over de met hen vreemdgaande vrouwen.
het zijn geen vrienden, zien elkaar nooit, en wonen niet bij elkaar in de zelfde stad. ze delen geen social media met elkaar en spreken elkaar nooit. de kans is klein dat ze elkaar tegen komen. plus ze kennen elkaar bijna niet, 2 keer gezien misschien dus hebben geen gesprekstof om over te praten.

als hij echt respect heeft gehad voor mij zal hij zo iets niet zeggen.
maar het is al een jaar geleden dan zou hij toch allang iets gezegt hebben.?

en wie weet wat mijn ex allemaal heeft uitgespookt in de tussen tijd.

maar toch maak ik me zorgen dus het probleem ligt bij mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven