Was dit verstandig?

24-05-2018 14:14 306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers
Ik wil jullie even een kwestie voorleggen. Sinds een paar weken heb ik contact met een hele leuke man. We hebben elkaar al 1x gezien en dat klikte heel goed. We zouden afgelopen dinsdag weer een date hebben, maar de nacht ervoor kreeg ik een berichtje van zijn dochters dat hij in het ziekenhuis ligt en een hartaanval heeft gehad. Dit was heel erg schrikken en heb een berichtje gestuurd dat ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Later kreeg ik van dochter een update, waar ik blij om was en ook dit berichtje beantwoord. Daarna heb ik veel aan hem gedacht, maar niets gestuurd omdat hij volgens dochter veel sliep en heel moe is. Ik had in gedachte dat ik hem even met rust moest laten en volgende week wel weer contact met hem op zou nemen om te vragen hoe het met hem is. Kreeg ik vanmorgen een berichtje van zn dochter waarom ik niets meer liet horen en dat ik haar vader blijkbaar niet zo leuk vond. Ik heb gestuurd dat ik hem liever met rust laat en als het weer beter met hem gaat ik weer met hem zou chatten. Ik ben nl altijd bang dat ik me teveel op ga dringen. Heb ik er verstandig aan gedaan om me even afzijdig te houden? Aangezien hij nu toch veel slaapt enzo. Ook omdat we elkaar pas 1x gezien hebben vind ik het lastig. Heb wel gezegd dat ik veel aan hem denk.
Alle reacties Link kopieren
Je snapt dat dit een smoes is en hij zelf appte he?
Internagelaktisch
Moeilijk he, als je wel iets stuurt ben je voor het weet te opdringerig en moet je hem rust gunnen, en stuur je niks is het ook niet goed.
Maaique schreef:
24-05-2018 14:16
Je snapt dat dit een smoes is en hij zelf appte he?
Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd ook een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
24-05-2018 14:16
Je snapt dat dit een smoes is en hij zelf appte he?
Als dat zo is dan is dat wel een heel lage smoes.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
24-05-2018 14:17
Als dat zo is dan is dat wel een heel lage smoes.
Sommige mensen zijn (helaas) zo
Internagelaktisch
Dat gevoel bekroop me ook gelijk. Waarom zou een dochter na één date jou al appen? Iemand die zijn dochter na één date al over jou vertelt, ik zou daar sowieso niet zo blij mee zijn. Dit lijkt me een kulverhaal, om jou te peilen.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg je het berichtje van zijn dochter van zijn telefoon?
Weet je zeker dat het zijn dochter was?
Een dochter heeft wel iets anders aan haar hoofd dan bijhouden wie er belangstellend naar haar vader informeert. En die zegt een date niet zomaar af. Daar had vaders hoofd op dat moment ook niet naar gestaan. Dan zou hij haar jou gegevens moeten hebben gegeven en een heel verhaal moeten hebben gedaan. Volgens mij ben je op zo'n moment niet bezig met attent een afspraak afzeggen.

Kortom, ik geloof niet dat je met een dochter sprak. Doe eens gek: bel het nummer.
Als het daadwerkelijk zijn dochter is die appt, dan vraag ik me af waar ze zich mee bemoeit.
Ik vind het nogal opdringerig te verwachten dat jij hem nu steunt (van haar of hem), terwijl jullie elkaar maar nauwelijks kennen.
Doreia schreef:
24-05-2018 14:21
Doe eens gek: bel het nummer.
Hij herkent haar nummer dan toch? Kan hij nog gauw even een zielig stemmetje opzetten. Maar goed, TO, dan kun je altijd nog vragen of je zijn dochter even mag spreken, om haar te bedanken. En dan weet je gauw genoeg hoe het zit.
Jullie hebben elkaar één keer gezien. Wat een gepush en geclaim. Vraag me af of die berichten wel door een dochter gestuurd zijn, ik zou voor mijn vader absoluut niet zo'n berichten sturen naar een vrouw die hij online heeft leren kennen en één keer heeft gezien.
Alle reacties Link kopieren
App terug: waar ligt je vader? Stuur ik ff een kaart. En dan gewoon langs gaan.
ik geef mn bek ook maar een douw
We zijn eensgezind :-)
Hier hangt een reukje aan.
Alle reacties Link kopieren
Na een hartaanval kun je best nog wel wat appen.... zelfs in het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
het kan inderdaad ook alsnog een dochter zijn van hem,
je hebt ook rare dochters die dit wel zullen doen van hun ouders

maar wat nu TO ?
wat ga jij doen nu ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
niveasoft schreef:
24-05-2018 14:19
Dat gevoel bekroop me ook gelijk. Waarom zou een dochter na één date jou al appen? Iemand die zijn dochter na één date al over jou vertelt, ik zou daar sowieso niet zo blij mee zijn. Dit lijkt me een kulverhaal, om jou te peilen.
Klopt. Het is ongewoon dat een man zijn eigen dochter verzoekt om contact op te nemen met een voor dochter onbekende vrouw waar hij slechts een date mee heeft gehad. Dan moet die man of hoteldebotel verliefd zijn en zijn dochter helemaal enthousiast hebben gekregen, of er is iets anders aan de hand dat niet klopt.

Wat wel een feit is, is dat wanneer iemand vanuit het ziekenhuis in zo'n relatie ontwikkelings situatie toenadering zoekt via een ander, dan betekent dat meestal wel dat ze hopen dat die ander ook reageert.

De beste reactie was geweest aan Dochter vragen waar die man verbleef in welk ziekenhuis zodat je een kaartje of zo zou kunnen sturen en eventueel vragen of hij het waardeert als je een uurtje op bedbezoek komt in het ziekenhuis. Ligt vaders intussen alweer thuis, dan kan je nog steeds een kaartje sturen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
We hebben nu alleen contact via Kik, dus bellen zit er niet in. Hij had aan zn dochters gevraagd of ze een berichtje wilden sturen via zijn telefoon. Ze zijn heel close met zn drieën.
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
24-05-2018 14:26
het kan inderdaad ook alsnog een dochter zijn van hem,
je hebt ook rare dochters die dit wel zullen doen van hun ouders

maar wat nu TO ?
wat ga jij doen nu ?
Ik blijf liever even op de achtergrond tot hij zich weer zelf meld. Zodat ik niet steeds hoef te communiceren met zijn dochter. Ik hoor liever van hem zelf hoe het met hem gaat ipv via zn dochter. Maar ik raakte er nogal van overdonderd dat dochter vanmorgen de aanname stuurde haar vader niet leuk te vinden. Het is gewoin nog veel te pril om er echt iets van te vinden.
Het is ook veel te pril om zijn dochters al te informeren, maar dat is mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof inderdaad ook dat hier een luchtje aan zit, héél merkwaardige gang van zaken zo. Om antwoord te geven op je vraag: ja, ik vind het heel verstandig dat je je afzijdig hebt gehouden. En erg bijzonder dat je nu soort van op je vingers getikt krijgt over waarom je geen contact opneemt met iemand met wie je één date hebt gehad.

B.t.w. wat is kik??
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
24-05-2018 14:33
Ik blijf liever even op de achtergrond tot hij zich weer zelf meld. Zodat ik niet steeds hoef te communiceren met zijn dochter. Ik hoor liever van hem zelf hoe het met hem gaat ipv via zn dochter. Maar ik raakte er nogal van overdonderd dat dochter vanmorgen de aanname stuurde haar vader niet leuk te vinden. Het is gewoin nog veel te pril om er echt iets van te vinden.
dat vind ik ook,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
BowGirl35 schreef:
24-05-2018 14:28
We hebben nu alleen contact via Kik, dus bellen zit er niet in. Hij had aan zn dochters gevraagd of ze een berichtje wilden sturen via zijn telefoon. Ze zijn heel close met zn drieën.

600 alarmbellen.
Alleen via KIK, geen nummer hebben en ook zelf niet bellen.
Ga er maar vanuit dat er iets niet klopt.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
24-05-2018 14:43
600 alarmbellen.
Alleen via KIK, geen nummer hebben en ook zelf niet bellen.
Ga er maar vanuit dat er iets niet klopt.
Hij kan mij ook niet bellen als hij mijn nummer niet heeft he. Ik kies er in het begin altijd voor om via kik te appen omdat ik niet snel mn nummer geef. Daar heb ik in het verleden veel narigheid mee gehad. Pas als het echt goed voelt geef ik mn nummer.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
24-05-2018 14:46
Hij kan mij ook niet bellen als hij mijn nummer niet heeft he. Ik kies er in het begin altijd voor om via kik te appen omdat ik niet snel mn nummer geef. Daar heb ik in het verleden veel narigheid mee gehad. Pas als het echt goed voelt geef ik mn nummer.
Je hebt een keer gedate... is dat niet genoeg om telefoonnummers uit te wisselen of ben ik nu echt heel ouderwets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven