Problemen daten collega

24-05-2018 20:50 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Een tijdje terug ben ik begonnen met het daten van een collega ( ja collega niet heel handig, weet ik :p). We hadden een paar dates gehad en het was super leuk. Hij was super enthousiast en ik merkte dat hij me echt leuk vond. Op een zaterdagavond was hij uit met vrienden en was hij een beetje dronken geworden. Hij heeft me die avond mega veel appjes gestuurd dat ie me zo lief en leuk vindt. Ook heeft ie me zo’n vijf keer gebeld om dat te vertellen en mijn voicemail ingesproken.

De volgende dag kwam hij bij mij langs maar was hij opeens meeeega afstandelijk en ging al heel snel weer naar huis. De dagen daarna op werk deed hij ook heel afstandelijk. Dus na een paar dagen heb ik gevraagd wat er aan de hand was. Toen zei hij dat ie dacht dat we er maar beter mee konden stoppen omdat hij niet verliefd was en voor hem had het dan geen zin. Ik was best verbaasd en had het niet echt zien aankomen. Ik heb hem gezegd dat ik ook nog niet verliefd ben (hadden nog maar 3 dates gehad) maar dat ik het nog wel gewoon heel leuk met hem vond. Maar dat het goed was dat hij er eerlijk over was en dat ik hoop dat we gewoon normal tegen elkaar op werk kunnen doen.

Die week daarna hadden we een borrel van werk en kwamen we weer aan de praat. Hij begon (na heel wat bier) hele persoonlijke dingen te vertellen over hoe naar zijn ouders uit elkaar zijn gegaan en hoe moeilijk hij het daar mee heeft gehad. Aan het eind van de avond ( en heel wat drank verder) vertelde hij me dat altijd als iets dichtbij komt dat hij het afkapt ( hij heeft nog nooit een relatie gehad ook). Ook vertelde hij dat hij aan het afkicken was van de antidepressiva wat hij heel heftig vond. Dat de hele situatie hem zoveel stress opleverde dat hij zich moest terugtrekken. Maar dat ie me echt heel leuk vindt en het echt een kans wil geven. Hij zei wel dat ie niet verliefd is maar dat ie dat eigenlijk nog nooit is geweest en dat dat iets is dat moet groeien bij hem. Aangezien we allebei best wat hadden gedronken heb ik voorgesteld om het allemaal even te laten bezinken en het later nuchter nog even te bespreken.

Toen ik na het weekend het gesprek met hem aanging kreeg ik alleen: Ja ik denk dat het toch geen goed idee is want ik mis dat ‘gevoel’ gewoon. Normaal heb ik dat wel al meteen bij iemand. En dat was ongeveer het enige wat ik uit hem kreeg...
Dus toen heb ik het er maar bij gelaten.
Nu merk ik op werk dat hij weer heel veel toenadering zoekt.. dus ik ben een beetje in de war van de hele situatie

Ik merk dat ik het heel lastig vind om het nu af te sluiten omdat ik hem echt leuk vind en ik niet zo goed weet of ik nog moet proberen om het gesprek met hem aan te gaan of dat ik het er gewoon bij moet laten.. Hoor graag jullie advies!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het erbij laten. Scheelt je gedoe op het werk, en misschien op termijn ook een gebroken hart. Hij lijkt issues te hebben en niet te weten wat ie wil, en dat lijkt me zeker in deze situatie iets dat problemen gaat opleveren.
Welk gesprek zou je nog met hem aan willen gaan dan?
Hij is niet genoeg geinteresseerd, laat gaan!
Alle reacties Link kopieren
Wat vindt jij zo leuk aan iemand die, zo te lezen, alleen onder invloed jou lief/leuk/aardig vindt/open over bepaalde zaken is en je afstandelijk behandeld als de kater weg is?

Jij hoort geen alarmbellen ergens?
iceteapeach wijzigde dit bericht op 24-05-2018 22:25
0.24% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hij is alleen leuk met drank op. Next.
ik geef mn bek ook maar een douw
Aantrekken, afstoten. Het is maar waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ingewikkeld gedoe zeg
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als veel te veel gedoe na 3 dates. Let it goooo, als het nu al drama is, hoe gaat dat dan na 100 dates?!
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar waar je zin in hebt.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Hij is nooit nuchter wanneer hij jou wil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kort en bondig : nee.
Mijn mening is gestippeld.
Niet doen.
Alle reacties Link kopieren
"dat ie niet verliefd is maar dat ie dat eigenlijk nog nooit is geweest en dat dat iets is dat moet groeien bij hem"
En als hij nuchter is "Normaal heb ik dat wel al meteen bij iemand. En dat was ongeveer het enige wat ik uit hem kreeg..."
Klopt toch al niet, wat hij zegt???
En verder, lijkt me een drama tranendal, deze jongen.
Vertelt je na het nodige op te hebben allemaal heftige persoonlijke dingen maar welke interesse toont/toonde hij echt in jou?
Laat gaan joh, zit je toch niet op te wachten iemand met zulke dingen. waar je pas 3 dates mee hebt gehad en nou al gedoe en je wel/niet/wel/niet willen......
Dat hem leuk vinden gaat wel over (zo leuk lijkt hij niet...) en kan je je weer open stellen voor een jongen die echt leuk is.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven