Vriend geobsedeerd?

24-05-2018 22:44 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, na een jaar stille lezer geweest te zijn, heb ik besloten toch besloten een topic aan te maken. Ik heb jullie ongezouten mening nodig.

Ik woon nu zo'n 2,5 jaar in bij mijn vriend, maar ik voel me steeds onzekerder over mijn positie in deze relatie. Mijn vriend heeft namelijk een obsessie waar ik helemaal niets mee heb. Hij is al jaren groot fan van Geert Wilders. Toen ik bij hem kwam inwonen had hij allerlei prullaria/foto's, etc. van hem in huis. Nu heeft hij sinds een jaar onze logeerkamer omgetoverd tot een ware Geert-kamer. Overal posters van hem en pvv-speldjes en krantenartikelen over Geert. Het is bijna een tempel geworden en hij wil mij er niet in hebben, want ik stemde op Rutte en die 'levert ons land uit'.

Vroeger kon ik zijn obsessie tolereren en door de Geert-tempel in huis bleef het ook tot daar beperkt, maar eergisteren liep het uit de hand. Ik houd van mijn vriend, maar toen ik vroeg of hij ook naar bed ging, kwam er maar geen antwoord. Ik vermoed dat hij zich bevredigt in die logeerkamer.

Wat moet ik hiermee? Ik wil mijn vriend niet kwijt, maar gaat hij nu te ver? Ik vind het praten erover erg moeilijk en ik schaam me ervoor.
Hmmmm.. :-[
anoniem_64ce813e59745 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 22:48
22.22% gewijzigd
Moet jij weleens een geelblonde ,warrige pruik van hem op in bed?
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :popcorn:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een Rutte kamer maken en precies hetzelfde doen. Deur op slot en laat je gaan. Dat zal hem leren!
Gewoon roepen "minder minder minder". Dat zal hij wel waarderen.
Lighttaste schreef:
24-05-2018 22:46
Ik zou een Rutte kamer maken en precies hetzelfde doen. Deur op slot en laat je gaan. Dat zal hem leren!
Goed plan.

En een Marokkaan of vluchteling onderdak bieden.
Alle reacties Link kopieren
[...]

;-D
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-05-2018 09:23
Reden: quote verwijderd
86.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

Bekeren tot de islam. Hoofddoek op in bed.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-05-2018 09:23
Reden: quote verwijderd
57.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

😂😂😂😂 :worship:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-05-2018 09:24
Reden: quote verwijderd
55.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lighttaste schreef:
24-05-2018 22:46
Ik zou een Rutte kamer maken en precies hetzelfde doen. Deur op slot en laat je gaan. Dat zal hem leren!
Of Rutte een briefje sturen dat je (bijna) single bent en m wel interessant vindt ;-)
😂
:sick:
Alle reacties Link kopieren
Orinokoflow schreef:
24-05-2018 22:46
Moet jij weleens een geelblonde ,warrige pruik van hem op in bed?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een autist gezien zijn obsessie.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties (helaas neemt niet iedereen het probleem serieus). Misschien is hij inderdaad een autist. Hoe dan verder? Een geelblonde pruik hoef ik niet op, want die haarkleur heb ik al.
Alle reacties Link kopieren
Lufboot schreef:
24-05-2018 23:09
Bedankt voor de reacties (helaas neemt niet iedereen het probleem serieus). Misschien is hij inderdaad een autist. Hoe dan verder? Een geelblonde pruik hoef ik niet op, want die haarkleur heb ik al.
Je haar een andere kleur verven.
Donkerbruin met krullen , a la Ali B.
Lufboot schreef:
24-05-2018 23:09
Bedankt voor de reacties (helaas neemt niet iedereen het probleem serieus). Misschien is hij inderdaad een autist. Hoe dan verder? Een geelblonde pruik hoef ik niet op, want die haarkleur heb ik al.
Ik zie een rollenspel aankomen! Hier wat opwindende quotes om hem in de stemming te krijgen:
http://quotes.nl/auteur/geert-wilders.html
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken, niet gezond
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de daad kreun je: oh Geert, oh Geert, ga door.......
ik geef mn bek ook maar een douw
Laat een afbeelding van Pechtold op jullie dekbedovertrek + kussenslopen printen als tegengif.
Alle reacties Link kopieren
Lighttaste schreef:
24-05-2018 22:46
Ik zou een Rutte kamer maken en precies hetzelfde doen. Deur op slot en laat je gaan. Dat zal hem leren!
https://youtu.be/KXp5AmG24y4
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er met hem over praten en als jullie er niet uitkomen, kun je misschien het beter uitmaken
Alle reacties Link kopieren
Beetje enge vent, die vriend van jou.
Alle reacties Link kopieren
Wakemeup schreef:
24-05-2018 23:53
Uitmaken, niet gezond
Dit dus!
Gewoon geen normaal gedrag om politiek zo ver in je relatie door te voeren.
Klinkt heel eng allemaal en zou zelf al lang vertrokken zijn want die is rijp voor controle bij de GGZ.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven