Hij appt niet tot nauwelijks tussen dates door

25-05-2018 07:08 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

Sinds 2 maanden date ik met een enorme leukerd. Het gaat uitstekend tussen ons. We doen het wel rustig aan (we hebben beide kinderen) maar zien elkaar zo’n 2 keer per week.
Hij stelt leuke afspraakjes voor, en soms neem ik het initiatief. Ook noemt hij dingen op die hij in de toekomst nog met me wil doen.
Ik vind hem erg leuk. En dat maakt dat ik onzeker word over het volgende:
Tussen de dates door appt hij niet, behalve om een nieuwe afspraak te maken. En 1keer over een praktische zaak.
Ik app hem soms, maar ook niet veel. Als ik hem app reageert hij wel vrij snel en enthousiast.
Het rare is dat, als ik hem zie en kort daarna, ik zeker weet dat het goed tussen ons is. Maar door de radiostiltes tussendoor ga ik dan toch weer twijfelen (zou hij me niet meer leuk vinden? Etc). Ik heb inmiddels wel wat ervaring met daten en nog nooit meegemaakt dat een man niet appt tussendoor. De meesten stuurden toch wel elke dag even een berichtje of na de date een berichtje dat ze het leuk vonden. Dit doet hij allemaal niet. Er gaan na een date vaak een paar dagen voorbij en dan krijg ik een appje van hem of ik hem weer wil zien. Ik heb dit niet met hem besproken ofzo, wil ik ook liever niet doen want dat vind ik afhankelijk overkomen.
Hebben jullie wel eens gedate met zulke mannen?
Nee. Maar je zou ook zelf een berichtje kunnen sturen.
Alle reacties Link kopieren
Zolang hij zelf dates initieert en wel reageert als jij appt is het toch goed? Niet iedereen is van het appen :)
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Antwoord op je vraag, nee.
Misschien wat aan je eigen onzekerheid doen?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Mag een 'heer' ook reageren? Ik heb een relatie gehad van 2 1/2 jaar met een vrouw die echt niet van appen hield en al zeker niet als het ook nog over koetjes en kalfjes ging. Het medium sprak haar gewoon niet aan. Ook van telefoneren hield ze niet. Dus onze appjes waren sporadisch, kort en zakelijk. Ik vond het helemaal niets. Even contact 's ochtends. Even een foto delen van een cartoon uit de krant of een anekdote uit de werksituatie.

Omdat het mij stoorde heb ik het benoemd en besproken. Communiceren in een relatie kan ik echt aanbevelen :geek: . Het bleek dat ze vaak helemaal niet met mij bezig was maar dat dit ook niet betekende dat zij niet om mij gaf. Dat was wennen voor mij. Als passievol mens. Maar misschien heb jij ook zo'n specimen aan de haak geslagen. Zegt het niets, betekent het niets. Zit het niet in hem. Duikt hij geconcentreerd in de dagelijkse taken en verdwijn jij even naar de achtergrond.

Je kunt de ander ook niet echt dwingen het speciaal voor jou helemaal anders te gaan doen. Hij kan je tegemoet komen als hij begrijpt dat het belangrijk voor je is. Maar dan moet je het er wel een keer over hebben. De ander heeft geen magische antennes. Zeker niet in het prille begin van een relatie. Het feit dat hij vanzelf weer op de lijn komt om een nieuw afspraakje te maken zegt toch ook dat hij je wel ziet zitten?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend appt ook vrijwel niet. Als ik hem app krijg ik antwoord en thats it haha. Niet iedereen houdt van appen.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat je een niet-appert aan de haak hebt geslagen :)

Geniet van hem en heb wat meer zelfvertrouwen. Dit gedrag komt vanuit jezelf ;)
Tja mannen communiceren nou eenmaal anders dan vrouwen, de meeste mannen appen niet over koetjes en kalfjes maar alleen praktische dingen. (Bovendien hebben mensen ook nog een leven)
Maar ajb zeg, alles gaat fijn alleen je word onzeker over dat stomme gewhatsapp??
Beetje overdreven he.

Wat was het leven mooi zonder facebook, whatsapp e.d.
Ik mis het... :'(
Ja, ik heb gedate met zo'n man. Inmiddels zijn we getrouwd. Hij appt nog steeds niet vaak. Het zit gewoon niet in zijn systeem.
En met de mannen die wel apten is het niets geworden...
Ik begrijp wel dat je dit niet zo leuk vindt maar zo belangrijk is dat nu ook weer niet.
Niet zo lang geleden bestond appen zelfs niet eens.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij dat het geen app fan is.
Waarschijnlijk ziet hij het als een middel om af te spreken, zoals mails sturen en niet als medium om constant contact te hebben.
Is geen reden voor jou om onzeker van te worden.
Veel belangrijker is het hoe je in het echt met elkaar omgaat.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij niet zo'n apper inderdaad. Maar je kunt natuurlijk altijd zelf initiatief nemen om zomaar iets leuks met hem te delen. Misschien brengt het hem op ideeën?
Of misschien kun je hem eens tussendoor bellen?
Hoe vaak en hoe je met elkaar communiceert is niet alleen van hem afhankelijk. Jij kunt daar ook in bepalen.
Alle reacties Link kopieren
jij zegt: " Ik heb dit niet met hem besproken ofzo, wil ik ook liever niet doen want dat vind ik afhankelijk overkomen."

maar je wil ook een relatie met hem?
Dan dus juist WEL bespreken
phoebe24 schreef:
25-05-2018 07:29
Tja mannen communiceren nou eenmaal anders dan vrouwen, de meeste mannen appen niet over koetjes en kalfjes maar alleen praktische dingen. (Bovendien hebben mensen ook nog een leven)
Maar ajb zeg, alles gaat fijn alleen je word onzeker over dat stomme gewhatsapp??
Beetje overdreven he.

Wat was het leven mooi zonder facebook, whatsapp e.d.
Ik mis het... :'(

Is Elle weer terug met dat gegeneraliseer? :-D

Ik, en zat dames met mij, appen ook niet over koetjes en kalfjes en ik zat mannen die elke dag in de vriendenapp hele koetjes en kalfjes beappen. Echt ze gaan gelijk op hoor.
Het is gewoon geen apper, ik ook niet. Ik zou wat aan je onzekerheid doen. Klinkt namelijk al een leuke vent in je OP.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo laat je de interesse van een ander in jou afhangen van zijn app frequentie? Ik haat appen en ik haat bellen. Appen is handig om een afspraak te maken. Niet om hele gesprekken te voeren.

Ik heb wel eens een relatie gehad met een vent die de hele tijd wilde appen. Werd er helemaal gek van. Had nl. ook nog een leven buiten hem, zoals een drukke baan.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-05-2018 08:10
jij zegt: " Ik heb dit niet met hem besproken ofzo, wil ik ook liever niet doen want dat vind ik afhankelijk overkomen."

maar je wil ook een relatie met hem?
Dan dus juist WEL bespreken
Dit dus. Je kan gewoon verwachtingen en wensen uitspreken en uitwisselen. Dat maakt het allemaal veel makkelijker en je hoeft daarin echt niet per se op een magische manier op exact dezelfde golflengte te zitten
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan mensen die appen achterlijk vinden.en zeggen bel gewoon.kan ik gelijk antwoord geven. Een daarvan is mijn man.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Als hij met jou is en voortdurend met z'n telefoon in de weer, want berichtjes en up-to-date enzo, dan zou ik pas vraagtekens hebben. Dan ben jij namelijk de uitzondering.
Als deze man je tijdens jullie dates de volledige aandacht en zijn aanwezigheid biedt, zonder z'n telefoon erbij te pakken, dan is het een logisch gevolg dat appen blijkbaar niet z'n eerste prioriteit is.
Dikke prima toch?
Hips, hopsakee en pierlala.
Ik zou er niets achter zoeken
Alle reacties Link kopieren
Wees blij met wat het is en verpest het niet door ook je toekomst veilig te willen stellen.

Morgen zou jij weleens een ander tegen kunnen komen en dan heb je voor niks je dagen vergriept met zorgen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
25-05-2018 08:20
Er bestaan mensen die appen achterlijk vinden.en zeggen bel gewoon.kan ik gelijk antwoord geven. Een daarvan is mijn man.
Hier hetzelfde. Er zijn ook andere redenen waarom ik praktisch nooit text op een telefoon. Dat deed ik al niet toen de telefoons nog niet "smart" waren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geloof ik zoals jouw date: ik hou zielsveel van mijn man maar als hij een week weg is voor werk dan gaat mijn dagelijks leven door en heb ik er niet zoveel aan om berichtjes heen en weer te sturen.

Dat klinkt misschien kil of zo, maar als we samen zijn praten we uren aan een stuk, ik vind het ook veel fijner om te kunnen aanraken, om hem te zien, als we communiceren.
In die zin vind ik appen dan te koud, ik heb daar echt niks aan.

Ik doe het trouwens wel, ik weet dat man ons mist als hij weg is, maar ik zou het totaal niet erg vinden als hij die behoefte niet had.

Het moment dat hij stuurt dat hij nu vertrekt en over x tijd thuis is bellen we wel een groot stuk van de rit.
Dan zijn die laatste paar uren dat hij weg is er te veel aan voor mij, ongeacht of hij voor 2 dagen of 2 weken weg was.

Maar het zegt imo dus niks over zijn gevoel naar jou toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou helemaal gek worden als iemand heel de dag apt of dat verwacht
Je belt of mailt toch ook niet heel de dag naar elkaar?

Iemand vergroeid met zijn telefoon vind ik sowieso een afknapper
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook geen apper. Ik vind het een beetje een puberaal medium: al dat gegoeiemorgen en slaaplekker lieverd geneuzel of mensen die dronken om 02.00 'svnachts ineens willen appen hoe lief je bent en dan boos worden omdat je liever wil slapen. Mentaal volwassen mensen gedragen zich volgens mij niet op die manier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven