moet ik me uiten of niet?

25-05-2018 09:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:23
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stel dat jij hem afschrikt en hij het contact verbreekt.

Wordt het dan zoveel slechter?

De situatie waarin je nu zit en waarbij je maar om elkaar heen blijft draaien en er niets gebeurd is ook niets.

Dus dan kan je het hem maar beter zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Kun je voorbeelden noemen waaruit blijkt dat hij interesse heeft in jou?
Dat wordt mij nog niet zo duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat jij gevoelens hebt betekent niet dat dit gaat werken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Och, weer eentje met bindingsangst als hij niet geintresseerd genoeg is om wat te doen.
Geloof er niks van, sorry TO.


Maar je komt er nooit achter als je niet zelf een move maakt/ duidelijk bent.
Gewoon doen dus.
Misschien is het wederzijds.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die bindingsangst hebben bestaan.
Totdat ze iemand tegenkomen die het helemaal is voor hen. Dan is de bindingsangst plots verdwenen.

Conclusie: je bent het niet voor hem

ga verder met je leven, in die 3 jaar had je allang een ander kunnen ontmoeten die wel vol voor je zou gaan. Zonde van de tijd
Alle reacties Link kopieren
Farah86 schreef:
25-05-2018 09:54
Kun je voorbeelden noemen waaruit blijkt dat hij interesse heeft in jou?
Dat wordt mij nog niet zo duidelijk.
Ik merk dat hij erg naar me toe trekt als we aan het werk zijn. Dat hij zich bij me uit, en geïnteresseerd is in hoe ik over dingen denk. Hij heeft me in het verleden ook op date gevraagd. We hebben destijds met elkaar afgesproken maar er is nooit iets gebeurd. Daarover zei hij laatst dat hij het dan superleuk met iemand kan hebben maar als het dan te dichtbij komt hij vaak afstand neemt. En dat hij dat helemaal niet leuk vindt van zichzelf, maar dat het wel gebeurt. Ik krijg het van andere mensen ook te horen dat het overduidelijk is, dat is niet eens echt een vraag meer voor me. Wat ik er mee moet doen nu wel...

Hetgene wat ik kwijt kan raken is onze werkrelatie, dat speelt wel ook nog een rol.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
25-05-2018 09:56
Mensen die bindingsangst hebben bestaan.
Totdat ze iemand tegenkomen die het helemaal is voor hen. Dan is de bindingsangst plots verdwenen.

Conclusie: je bent het niet voor hem

ga verder met je leven, in die 3 jaar had je allang een ander kunnen ontmoeten die wel vol voor je zou gaan. Zonde van de tijd
Ik vraag me af of dat zo is. Ik heb zelf ook ervaring met angsten en ik merk juist vaak dat die angsten iets met mij te maken hebben en eigenlijk heel weinig zeggen over degene op wie de angst op dat moment gebaseerd is.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
25-05-2018 09:55
Och, weer eentje met bindingsangst als hij niet geintresseerd genoeg is om wat te doen.
Geloof er niks van, sorry TO.


Vind je dit niet een beetje kort door de bocht? Mensen zijn complexe wezens he, ik weet niet of je dat zomaar op desinteresse kunt afschuiven.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan wel degelijk mensen met bindingsangst. Vaak zijn het mensen die in hun jeugd onveilig gehecht zijn.

Het wordt alleen ontzettend vaak onterecht als smoes gebruikt.
Bij die mensen verdwijnt bindingsangst inderdaad als sneeuw voor de zon zodra ze de ware ontmoeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven