Blijven proberen of niet?

27-05-2018 13:00 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Een paar dagen geleden heeft een vriend van me een date geregeld met een oude fix van me (9 maanden terug).

We draaien al heel lang om elkaar heen. Ze blijft steeds zeggen ‘Ja, ik vind het echt leuk en gezellig om wat samen te gaan doen’ maar steeds als ik vraag wanneer weet ze het niet. Zelf weet ik dat ze bijna nooit kan of mag van haar ouders.

Ik vind haar echt leuk dus ik wil echt wel moeite voor haar doen maar vind het zelf ook irritant als ik elke dag moet vragen wanneer ze nou eindelijk kan.

Hebben jullie tips voor mij?
Alvast dankjewel ;)
wat is een fix
Alle reacties Link kopieren
Dat fix je zelf maar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Als ze nooit mag van haar ouders is ze misschien nog te jong.

Laat gaan. Er zijn meer visjes in de zee.
Alle reacties Link kopieren
Laat gaan.
Wie weet wil ze eigenlijk niet echt, maar durft ze dat niet te zeggen. En als haar ouders het niet goed vinden, zeker laten.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Niet blijven proberen.
Ik zou mijn vriendin of dochter ook afraden om te gaan daten met een knul die haar een "fix" noemt .
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-05-2018 13:06
wat is een fix
Fix houdt in dat we een tijdje geleden bezig waren met elkaar. Toen appten we heel veel maar toen hebben we nooit afgesproken
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
27-05-2018 14:01
Hoe oud zijn jullie?
17
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
27-05-2018 13:57
Laat gaan.
Wie weet wil ze eigenlijk niet echt, maar durft ze dat niet te zeggen. En als haar ouders het niet goed vinden, zeker laten.
Het zou inderdaad kunnen dat ze niet wil maar ze blijft zeggen ‘ja vind het harstikke leuk’. Wel weet ik dat ze ook bijna nooit naar vriendinnen gaat (waarschijnlijk mag ze niet debk ik). Ze spreekt eigenlijk nooit af met iemand.

Ik vind haar zo leuk dat ik echt iets zou willen doen met haar (terras ofz). Het maakt het alleen een beetje akward omdat ze in mij klas zit. Dus bijna alles gaat via app omdat ze altijd met der vriendinnen loopt.
Ze wil niet.
En jij verdient een schop onder je hol dat je een meisje een “fix” noemt.
Anoniem__110101 schreef:
27-05-2018 15:02
17
Dan is het geen oude fix
Alle reacties Link kopieren
Je weet toch dat ze van haar ouders niet veel ruimte hierin krijgt? Ze is 17 jaar en mag blijkbaar nog niet al te veel. Waarom dan zo ongeduldig?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
foeksia72 schreef:
27-05-2018 13:46
Als ze nooit mag van haar ouders is ze misschien nog te jong.

Laat gaan. Er zijn meer visjes fixjes in de zee.
wel bij TO aansluiten anders snapt ie het niet. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Maar die vriend van je heeft dus wel een date met haar gefixt. Dan houdt het toch op voor jou? Blijkbaar mag/kan ze wel daten dus.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
27-05-2018 16:44
Maar die vriend van je heeft dus wel een date met haar gefixt. Dan houdt het toch op voor jou? Blijkbaar mag/kan ze wel daten dus.
Mijn vriend heeft een date geregeld voor haar en mij
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
27-05-2018 16:24
Je weet toch dat ze van haar ouders niet veel ruimte hierin krijgt? Ze is 17 jaar en mag blijkbaar nog niet al te veel. Waarom dan zo ongeduldig?
Ben niet ongeduldig want ik ga haar niet elke dag appen wanneer ze kan haha. Vind het alleen jammer dat ze steeds zegt dat ze niet weet wanneer ze kan
Alle reacties Link kopieren
Anoniem__110101 schreef:
27-05-2018 16:56
Ben niet ongeduldig want ik ga haar niet elke dag appen wanneer ze kan haha. Vind het alleen jammer dat ze steeds zegt dat ze niet weet wanneer ze kan
Laat het dan bij haar liggen. App gezellig met haar en aan haar wanneer ze doorkomt met een voorstel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien durft ze je niet af te wijzen omdat je zo aandringt....
Alle reacties Link kopieren
Nirakkam schreef:
27-05-2018 21:22
Misschien durft ze je niet af te wijzen omdat je zo aandringt....
Haha ik probeer niet dat niet te doen. Ik app haar vrijdag geappt of ze iets wilden doen. Ze zei ja maar weet niet wanneer ik kan. Dus heb ik gezegd laat maar weten wanneer je kan. Gister (zaterdag) heb ik nog heel even met der geappt en vandaag niet. Ik probeer niet aan te dringen.

Ik vraag over een paar dagen of ze mee wil naar het terras ofzo, en kijken hoe ze daar op reageerd
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk durft ze niet omdat jullie bij elkaar in de klas zitten, maar nooit in het 'echt' praten. Als jullie alleen maar appen en dan ineens op date gaan, terwijl jullie elkaar in de klas 'negeren' lijkt me dat best ongemakkelijk..
Alle reacties Link kopieren
Poelewoeps schreef:
27-05-2018 22:55
Waarschijnlijk durft ze niet omdat jullie bij elkaar in de klas zitten, maar nooit in het 'echt' praten. Als jullie alleen maar appen en dan ineens op date gaan, terwijl jullie elkaar in de klas 'negeren' lijkt me dat best ongemakkelijk..
Het is inderdaad best akward op school. Heel soms praten we wel maar eigenlijk nauwelijks. We praten heel soms via app en bijna dagelijks over snap. Dus het is best ongemakkelijk inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven