Hij wh-appt met vrouwelijke collega en wist ze

27-05-2018 21:29 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (heren)

Vanmorgen had mijn man zijn tel in zn hand en mijn oog viel op een onbekende naam, bovenin zijn chatlijst. Ik vroeg hem ernaar en hij deed er wat vaag over. Hij liet me het lezen (op aanvraag) en zij vroeg of hem iets relatief onschuldigs. Over een aankomende operatie.

Ik vroeg hem naar haar en hij reageerde ontwijkend. Dit maakte me wantrouwend, vooral omdat er 1 (?) bericht stond. Vond ik een beetje vaag.. Zij blijkt een collega van zijn werk. Ik vroeg hem waarom hij voorgaande berichten had gewist. Hij bevestigde dit en ging in de aanval en deed lelijk. Hij vond omdat ik dacht dat er meer aan de hand was, dat dit een vrijbrief was om het dan maar te doen (???, omg echt serieus, deze jongen heeft nooit leren praten, vooral niet praten over shit).
Nou ja, na deze debiele uitlatingen werd mij duidelijk dat hij ook wist dat hij verkeerd zat en heb ik hem gedurende de dag dingen gevraagd.
Ze hebben een flirt, ze hebben 'iets' extra's en als hij vrijgezel was, zou hij er werk van maken. (In zn hoofd dus al dubbel en dwars 30x vreemdgegaan, maar ok, dat telt blijkbaar niet voor t eggie)
De inhoud vd gewiste berichten waren vragen over waar de andere was en selfies waar men zich bevond, het zijn collega's dus ofcourse app je elkaar even wanneer je elkaar mist. (...incl foto;geeft toch wat meer feeling aan t hele bericht)

Ik vroeg hem zijn telefoon in te mogen kijken omdat mijn vertrouwen afnam, dit weigerde hij in eerste instantie. Ik kreeg hem daarna ongeveer 2 minuten, toen trok hij hem uit mijn handen.

Ik vroeg hem hoe ze elkaars nummer hadden gekregen, hoe dat moment ging etc. Nou dat wist hij natuurlijk niet meer.

Nahja, al met al.. slechte smaak van in mijn mond.
Jullie?
anoniem_370261 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 21:35
Reden: Bang voor herkenning 3e partij
3.52% gewijzigd
Zij die schuldig zijn kiezen de aanval. Just saying.
Alle reacties Link kopieren
Vaag. Ik zou dit ook niet vertrouwen en me niet meer prettig voelen in de relatie. Dit moet wel consequenties krijgen lijkt mij!
Onze tijd is nu.
Jep. Typische vreemdgangersreactie, boos worden op jou als hij betrapt wordt. Reken er maar op dat er veel meer is gebeurd dan wat je nu te horen hebt gekregen.

Ik zou een heel goed gesprek met elkaar aangaan, en dan heel erg je best doen om niet te verzanden in verwijten, maar rustig te blijven, kijken of er van beide kanten de wil is om dit op te lossen, waar de oorzaak ligt, wat hij mist in jullie relatie, etc. Eventueel met een derde onafhankelijke persoon erbij (relatietherapie) als dat gesprek tussen jullie niet wil lukken.
Alle reacties Link kopieren
Ugh wat stom zeg. Bah.

Verder zou ik ervoor passen om in mijn eigen relatie op de reservebank gezet te worden tot hij misschien zijn zaakjes met haar heeft geregeld.
Nee, ik heb geen slechte smaak in mijn mond, heb net chocola op.

Maar ik snap dat je dit niet ok vindt, het klinkt alsof hij met zijn gedachten bij die andere vrouw is op een manier die niet gepast is voor een getrouwde man.
Timetraveler schreef:
27-05-2018 21:33
Ugh wat stom zeg. Bah.

Verder zou ik ervoor passen om in mijn eigen relatie op de reservebank gezet te worden tot hij misschien zijn zaakjes met haar heeft geregeld.
O ja, uiteraard dit. Het stopt nu meteen. Geen gemaar.
Je weet toch al genoeg.
Hij jokkebrokt en gaat ook nog tegen je katten.
Liefdeloos gedrag. Je verdient beter.
Hij mag of zijn best gaan doen of hij mag elders gaan logeren. Zolang dit speelt kan hij niet gezellig huisje boompje beestje doen met jou en vanaf daar flirten met zijn collega.
Kijken hoe leuk ze hem vind als hij zijn eigen overhemden moet wassen en op de bank bij zijn moeder slaapt.
Ik zou me hier dus niet meer voor lenen.
Het-groepje schreef:
27-05-2018 21:34
Je weet toch al genoeg.
Hij jokkebrokt en gaat ook nog tegen je katten.
Liefdeloos gedrag. Je verdient beter.
Hij mag of zijn best gaan doen of hij mag elders gaan logeren. Zolang dit speelt kan hij niet gezellig huisje boompje beestje doen met jou en vanaf daar flirten met zijn collega.
Kijken hoe leuk ze hem vind als hij zijn eigen overhemden moet wassen en op de bank bij zijn moeder slaapt.
Ik zou me hier dus niet meer voor lenen.
Ik denk dat hij dan wel ergens anders slaapt.
Ga in gesprek zonder elkaar te beschuldigen.
Gewoon appen zou ik geen probleem vinden, zodra het geheimzinnig wordt wel.
Wel vind ik dat je het hem niet kan verbieden. Als hij geen rekening wenst te houden met jouw wensen zal jij je conclusies moeten trekken.
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
27-05-2018 21:33
Ugh wat stom zeg. Bah.

Verder zou ik ervoor passen om in mijn eigen relatie op de reservebank gezet te worden tot hij misschien zijn zaakjes met haar heeft geregeld.
Deze zaak stinkt inderdaad. Ga het gesprek met hem aan, maar houdt je rustig, ga niet meteen verwijten.
Het-groepje schreef:
27-05-2018 21:34
Je weet toch al genoeg.
Hij jokkebrokt en gaat ook nog tegen je katten.
Liefdeloos gedrag. Je verdient beter.
Hij mag of zijn best gaan doen of hij mag elders gaan logeren. Zolang dit speelt kan hij niet gezellig huisje boompje beestje doen met jou en vanaf daar flirten met zijn collega.
Kijken hoe leuk ze hem vind als hij zijn eigen overhemden moet wassen en op de bank bij zijn moeder slaapt.
Ik zou me hier dus niet meer voor lenen.
Ik ben het niet vaak eens met Het-groepje, maar in dit geval heeft ze helemaal gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft tegen jou gezegd dat hij 'er werk van zou maken' als hij vrijgezel was? Dan was hij wat mij betreft vrijgezel, hoor. Maak er dan maar 'werk' van.

Zijn er kinderen in het spel?
The eyes are useless when the mind is blind.
sanjunipero schreef:
27-05-2018 21:41
Hij heeft tegen jou gezegd dat hij 'er werk van zou maken' als hij vrijgezel was? Dan was hij wat mij betreft vrijgezel, hoor. Maak er dan maar 'werk' van.

Zijn er kinderen in het spel?
Nou inderdaad. Wat een fijne vent dit zeg.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, best grappig ook jullie reacties dankjewel. Voel me gesteund in mijn positie. Ik denk ook dat hij dingen heeft gewist wat het daglicht (van n getrouwde vrouw) niet kan verdragen.
Ik denk alleen... dat hij niet is vreemdgegaan..fysiek dan..
Maar goed wat maakt het uit. Hij onderhoudt een relatie met haar wat niet klopt. Dat is ook wel een beetje vreemdgaan
Pientjexxxx schreef:
27-05-2018 21:39
Ik ben het niet vaak eens met Het-groepje, maar in dit geval heeft ze helemaal gelijk.
:yes:
niveasoft schreef:
27-05-2018 21:35
Ik denk dat hij dan wel ergens anders slaapt.
Kadootje van to aan collega, veel plezier ermee, met deze man in scheiding.
Alle reacties Link kopieren
En Gatekeeper. Spot on. Zo is t
Alle reacties Link kopieren
niveasoft schreef:
27-05-2018 21:32
Jep. Typische vreemdgangersreactie, boos worden op jou als hij betrapt wordt. Reken er maar op dat er veel meer is gebeurd dan wat je nu te horen hebt gekregen.

Ik zou een heel goed gesprek met elkaar aangaan, en dan heel erg je best doen om niet te verzanden in verwijten, maar rustig te blijven, kijken of er van beide kanten de wil is om dit op te lossen, waar de oorzaak ligt, wat hij mist in jullie relatie, etc. Eventueel met een derde onafhankelijke persoon erbij (relatietherapie) als dat gesprek tussen jullie niet wil lukken.

Hoe kom je daarbij?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
27-05-2018 21:42
Nou inderdaad. Wat een fijne vent dit zeg.
Eens met alle bovenstaande. Dit is een alarmbel. Wat ga je nu doen?
Alle reacties Link kopieren
wat een ellendige situatie TO :( ik heb eerder een soort gelijke signalen gehad en omdat ik geen bewijs had van fysiek vreemdgaan heb ik het toen na flinke ruzie gelaten. Achteraf bleek hij wel vreemd te zijn gegaan en ergens wist ik het wel.. wil natuurlijk niet zeggen dat dit hetzelfde is maar dit bedrog is al lang niet meer onschuldig flirten. Anders had hij het niet hoeven wissen en schiet hij niet in de paniek en aanval.
Achteraf had ik mijn gevoel moeten volgen en meer voor mijzelf moeten opkomen als in besluiten wat het best voor mij was in plaats van in twijfel te zitten en passief te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotvent. En wat rot voor je. Sterkte met je beslissing :hug:
Such fun!1
Eidde schreef:
27-05-2018 21:50
Hoe kom je daarbij?
Waarbij? Dat dat typisch is voor vreemdgangers? Net als ontkennen, dingen verzwijgen die wel gebeurd zijn, boos worden, in de verdediging schieten... als hij niets te verbergen had gehad, had hij vast anders gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
Goeie vraag juf.
Sowieso krijgt dit een staart, maar ik reageer nauwelijks primair. Moet ff goed nadenken over de volgende stap.

Hij zei uit zichzelf dat hij niet meer zou w-appen. Maar ja, dat is hetzelfde als een garantie van 2 uur op een kapotte wasmachine.

Ik ga hem voorlopig laten zweten.
Thanks all,
Alle reacties Link kopieren
Als hij vrijgezel was geweest had hij er werk van gemaakt?
Ok..........
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven