Ex man is weer verloofd

27-05-2018 23:07 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik lees al jaren ( stil) mee, maar ik zou graag jullie advies/ mening willen over het volgende

Ik ben eind 2013 gescheiden ( 5 jaar getrouwd geweest) en wij hebben samen een omgangsregeling en dochter van 7

Mijn ex man heeft vanaf 2013 tot nu veel kortstondige relaties gehad. ( tijdens huwelijk is hij altijd vreemd gegaan) in 2016/2017 woonde hij samen met een vrouw, en gaf aan verloofd te zijn en te gaan trouwen. Een paar maanden later was die relatie over

Hij heeft vanavond aangegeven verloofd te zijn en in juni te gaan trouwen. Hij heeft een foto van de ring geappt die zij aan haar vinger had

Ik heb geen gevoelens meer voor hem, want hij heeft niet de kwaliteiten die ik zoek in een man ( niet monogaam, oneerlijk, geen gesprekken kunnen voeren, oppervlakkig, qua opvoeding op een andere lijn en ga zo maar door) maar ik voel mij wel gekwetst en in de steek gelaten.

Waar ik mij zorgen om maak is om mijn kind. Ik vind hem ongezond en onstabiel qua relaties. Begin dit jaar gaf hij aan dat de relatie met zijn verloofde gedaan was, en vanavond is hij verloofd. Ook gaf hij aan vorig weekend seks met mij te willen. Ik heb dit afgewezen

Hij is in het verleden 7x gescheiden geweest, en heeft hierover gelogen tegen mij..ik ben er later pas achter gekomen. Hij gaat nu voor de 8ste keer trouwen.hij is 55 en de vrouw begin 20, hij heeft flink vermogen en ik vermoed dat zij alleen op de levensstijl/ geld uit is.
Hoe respecteer ik deze man nog, en hoe kan hij mijn dochter normen en waarden leren? Hoe ga ik met deze situatie om?
Tot die zeven eerdere huwelijken vond ik het nog wel geloofwaardig. Helaas, je hand overspeeld.
Alle reacties Link kopieren
Je wist niet dat hij eerder getrouwd is geweest? Zoiets komt volgens mij bij de ondertrouw aan de orde.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is je dochter?
Alle reacties Link kopieren
Niet want jij hebt niets meer met hem en zijn prive keuzes te maken. Hoe oud is dochter?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
27-05-2018 23:09
Tot die zeven eerdere huwelijken vond ik het nog wel geloofwaardig. Helaas, je hand overspeeld.
Je mag geloven wat je wil! Ik heb niks verzonnen en dit verhaal is 100% echt.
Onze dochter is 7
Iemand die waardeloos is in de liefde kan volgens mij nog een prima vader zijn. Ik heb ook een collega met een roerig liefdesverleden (en heden trouwens). Meerdere malen getrouwd en gescheiden. Heeft nu een stuk of 3 vriendinnetjes die het allemaal van elkaar weten + hier en daar wat swingavonturen geloof ik. Heeft 2 kinderen waar hij voor door het vuur gaat en die hij echt op de beste manier probeert op te voeden. Hij ziet zelf ook wel in dat zíjn liefdesleven niet echt conform de heersende norm is en hij geeft echt wel aan zijn kinderen met wat juist is.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben jij aan de beurt zodra dochter aangeeft dat zij het moeilijk vindt. Niet eerder. En als zij iets aangeeft kan jij als ex dus niets anders voor haar betekenen dan luisteren, zeggen dat ze het met papa moet bespreken en daarna aan ex doorgeven wat ze heeft gezegd.

Een andere rol heb je niet meer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Goed voor je dochter zorgen en verder kan en moet je er niks meer mee.
Vast wel een hele charismatische man zijn met zoveel aantrekkingskracht op vrouwen.
8 Keer trouwen pfffff.
Alle reacties Link kopieren
Geld vermoed ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het komt over dat het je wel wat doet. Je voelt je in de steek gelaten en gekwetst. Waarom?

En de rest klinkt vooral jaloers. Ze wil hem voor zijn geld, hij gaat niet trouw zijn, hij gaat voor de 8ste keer trouwen blabla.
Niet jouw zaak.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
27-05-2018 23:15
Geld vermoed ik.
Oh ja, dan kan ook :|
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
27-05-2018 23:15
Geld vermoed ik.
moet dan wel verschrikkelijk veel geld zijn.
7 echtscheidingen, dat kost een vermogen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
27-05-2018 23:15
Geld vermoed ik.
inderdaad. Hij heeft flink vermogen en zijn verloofde woont nog thuis en is begin 20 zonder baan. Volgende week gaan ze samenwonen

Ze woonde nog thuis bij haar ouders

Ik zie hoe ze zich kleed ( korte rokjes veel decolleté en zonder klasse) lagen make up en dom gegiechel

Ik respecteer hem niet meer. Waar praat je over met een kind van begin 20 terwijl je tegen de 60 aan hikt. Het is oppervlakkig en ik walg ervan
cindy300 schreef:
27-05-2018 23:17
inderdaad. Hij heeft flink vermogen en zijn verloofde woont nog thuis en is begin 20 zonder baan. Volgende week gaan ze samenwonen

Ze woonde nog thuis bij haar ouders

Ik zie hoe ze zich kleed ( korte rokjes veel decolleté en zonder klasse) lagen make up en dom gegiechel

Ik respecteer hem niet meer. Waar praat je over met een kind van begin 20 terwijl je tegen de 60 aan hikt. Het is oppervlakkig en ik walg ervan
Wat klink jij jaloers en bitter zeg. Blech.
Zolang hij geen 7 vrouwen tegelijk heeft kan je er weinig mee.

Behalve dan héél sterk hopen dat deze huidige vrouw het licht ziet voor ze samen in 't stadhuis zijn geraakt of ze zwanger raakt.

En je kind in de gaten houden.
Maar zolang ie voor haar zorgt en zij niet klaagt ...
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 23:19
3.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
27-05-2018 23:17
moet dan wel verschrikkelijk veel geld zijn.
7 echtscheidingen, dat kost een vermogen.
Hij is het soort man dat al zijn geld versluist en tegen de rechtbank uitspreekt niks te hebben. Hij heeft buitenlandse bedrijven en weet dus precies hoe te werk te gaan zodat niks te achterhalen is
Alle reacties Link kopieren
TO, met een kind van 7 zul jij ook geen 55 zijn. Alles wat je nu zegt over zijn nieuwe vlam kan ook over jou gaan, weten wij veel. Raar verhaal dat je niet wist dat hij eerder getrouwd is geweest. Heeft hij uit al die huwelijken voor jou geen kinderen?
cindy300 schreef:
27-05-2018 23:17
inderdaad. Hij heeft flink vermogen en zijn verloofde woont nog thuis en is begin 20 zonder baan. Volgende week gaan ze samenwonen

Ze woonde nog thuis bij haar ouders

Ik zie hoe ze zich kleed ( korte rokjes veel decolleté en zonder klasse) lagen make up en dom gegiechel

Ik respecteer hem niet meer. Waar praat je over met een kind van begin 20 terwijl je tegen de 60 aan hikt. Het is oppervlakkig en ik walg ervan
Je voelt je volgens mij wel degelijk gekwetst. Dat is prima, maar verpak het probleem dan niet alsof je je druk maakt om je dochter. Hij is háár vader. jij hoeft hem niet te respecteren zolang je in de omgang maar normaal doet.

Maar na 5 jaar nog zo afgeven op hem?
Alle reacties Link kopieren
cindy300 schreef:
27-05-2018 23:19
Hij is het soort man dat al zijn geld versluist en tegen de rechtbank uitspreekt niks te hebben. Hij heeft buitenlandse bedrijven en weet dus precies hoe te werk te gaan zodat niks te achterhalen is
Ah, is het zo'n vagerd. Tja.
Alle reacties Link kopieren
cindy300 schreef:
27-05-2018 23:17
inderdaad. Hij heeft flink vermogen en zijn verloofde woont nog thuis en is begin 20 zonder baan. Volgende week gaan ze samenwonen

Ze woonde nog thuis bij haar ouders

Ik zie hoe ze zich kleed ( korte rokjes veel decolleté en zonder klasse) lagen make up en dom gegiechel

Ik respecteer hem niet meer. Waar praat je over met een kind van begin 20 terwijl je tegen de 60 aan hikt. Het is oppervlakkig en ik walg ervan
Je begrijpt wel dat dit net zo goed iets over jou als over nieuwe verloofde zegt? En nee, dat is niet positief.
Enn schreef:
27-05-2018 23:15
Geld vermoed ik.
Geld maakt veel goed. Voor TO hoop ik toch echt dat ze iemand tegen komt die echt voor haar gaat zonder machtsmiddelen.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
27-05-2018 23:18
Wat klink jij jaloers en bitter zeg. Blech.
Waar zou ik jaloers op moeten zijn?

Hij heeft mij gevraagd om van het weekend sex te hebben, ze zijn nog iets eens getrouwd of hij is al ontrouw

Ik heb dit topic geopend om tips en respectvol met elkaar om te gaan. Ik heb geen zin in negativiteit
Alle reacties Link kopieren
cindy300 schreef:
27-05-2018 23:17
inderdaad. Hij heeft flink vermogen en zijn verloofde woont nog thuis en is begin 20 zonder baan. Volgende week gaan ze samenwonen

Ze woonde nog thuis bij haar ouders

Ik zie hoe ze zich kleed ( korte rokjes veel decolleté en zonder klasse) lagen make up en dom gegiechel

Ik respecteer hem niet meer. Waar praat je over met een kind van begin 20 terwijl je tegen de 60 aan hikt. Het is oppervlakkig en ik walg ervan
Huh? Hoe komt het dat je dit zo erg vindt? Heb je de scheiding nog niet verwerkt ofzo? Wat boeit jou het nou wie hij ligt te krikken met al zijn geld en oppervlakkigheid? Hij moet alleen een goede vader voor jullie kind zijn en zijn liefdesleven heeft daar niet perse direct invloed op hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
cindy300 schreef:
27-05-2018 23:19
Hij is het soort man dat al zijn geld versluist en tegen de rechtbank uitspreekt niks te hebben. Hij heeft buitenlandse bedrijven en weet dus precies hoe te werk te gaan zodat niks te achterhalen is
een crimineel dus.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven