Verliefd op buurman

03-06-2018 23:54 63 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een paar weken verliefd op een jongen die bij mij in de straat woont. Eerst woonde hij daar ook al, maar hij was me nooit opgevallen. Sinds kort praten we als we elkaar toevallig tegenkomen, toen is de vonk op mij overgeslagen.

Wat ik weet is dat hij in ieder geval single is. Hij doet altijd vriendelijk tegen me, maar ik weet niet of hij mij ook ziet zitten. Ik wil hem dus graag beter leren kennen!

Zijn familie (waar hij bij inwoont) komt uit Syrië en zij vieren nu ramadan, ik vind het dus ongepast om daar aan te gaan bellen of iets dergelijks. Verder vertelde hij dat hij 6 weken op vakantie gaat binnenkort. Ik zie hem ook soms best lang niet, het is maar net dat je elkaar toevallig tegen het lijf loopt. Allemaal dingen die het wat moeilijker maken om iets te ondernemen.

Heeft iemand tips voor mij om toch in contact te komen?

Ik loop er nu wel wat vaker langs (zijn rijtjeshuizen), maar dat is ook al snel een beetje raar natuurlijk.
anoniem_6489a83e368f5 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 00:35
6.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Briefje in de brievenbus waarin je hem een fijne vakantie wenst en jouw telefoonnummer en of hij misschien zin heeft om te appen vanuit het land waar hij dan zit.
enn wijzigde dit bericht op 03-06-2018 23:58
21.64% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kaartje in de bus (in gesloten envelop natuurlijk)?

Zelf ben ik niet zo’n held hoor. Maar je hebt weinig opties denk ik.
Alle reacties Link kopieren
En volgens mij kun je best gewoon effe aanbellen voor het lenen van een kopje suiker, heggenschaar of hamer, óók tijdens de ramadan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Aanbellen?
Thanks! Beetje gek misschien, maar ik heb hem wel op facebook kunnen traceren. Alleen hebben we elkaar nooit met naam aan elkaar voorgesteld, en hij spreekt ook een beetje gebrekkig Nederlands. Ik weet dus niet of hij dat snapt, dat ik dat ben.
Alle reacties Link kopieren
Als je even wacht tot Suikerfeest doe je een kaartje voor het Suikerfeest.
In eerste instantie hoopte ik hem nog tegen te komen en te vragen naar zijn facebook, maar nu zie je dat ik hem net niet tegenkom de laatste dagen.
Frizz, dan is hij dus al vertrokken...
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
04-06-2018 00:00
Als je even wacht tot Suikerfeest doe je een kaartje voor het Suikerfeest.
Ook leuk!
Vergeet niet om jouw telefoonnummer te noteren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ChantalSHT schreef:
04-06-2018 00:00
Thanks! Beetje gek misschien, maar ik heb hem wel op facebook kunnen traceren. Alleen hebben we elkaar nooit met naam aan elkaar voorgesteld, en hij spreekt ook een beetje gebrekkig Nederlands. Ik weet dus niet of hij dat snapt, dat ik dat ben.
Dan word je toch vrienden? Nee heb je en ja kun je krijgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bel gewoon aan en vraag of hij je band wil plakken ofzo.
Ik ben heel blij dat jullie reageren, zo laat nog, thanks!
Alle reacties Link kopieren
Jonari schreef:
04-06-2018 00:03
Bel gewoon aan en vraag of hij je band wil plakken ofzo.
Ook een goede.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Had bij het laatste gesprek al gevraagd of hij me tips kon geven ergens over, hij zou dat nog laten weten. Niks meer over gehoord.
Trouwens, hij zij toen 'buitenlanders moet je niet vertrouwen, vraag het aan Nederlander'. Die denkt misschien ook, waarom wil die vrouw contact met mij?
Alle reacties Link kopieren
Off topic.. jullie wonen in een flat en t zijn rijtjeshuizen..?

Je kunt idd connecten via fb.. ;)
Alle reacties Link kopieren
ChantalSHT schreef:
04-06-2018 00:06
Trouwens, hij zij toen 'buitenlanders moet je niet vertrouwen, vraag het aan Nederlander'. Die denkt misschien ook, waarom wil die vrouw contact met mij?
Huh? Wat vroeg je hem dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het vreemde gevoel dat dit topic vooral draait om het 'buitenlandse'
Alle reacties Link kopieren
ChantalSHT schreef:
04-06-2018 00:06
Trouwens, hij zij toen 'buitenlanders moet je niet vertrouwen, vraag het aan Nederlander'. Die denkt misschien ook, waarom wil die vrouw contact met mij?
Mja, tot hier was het aardig.
En nou is het afgelopen!
faline schreef:
04-06-2018 00:10
Off topic.. jullie wonen in een flat en t zijn rijtjeshuizen..?

Je kunt idd connecten via fb.. ;)
Geen flat, foutje
Frizz schreef:
04-06-2018 00:11
Huh? Wat vroeg je hem dan?
Hij werkte met telefoons zei hij, ik vroeg naar een bepaald model, en hij zou daar nog wat over laten horen.
DulceLoco schreef:
04-06-2018 00:11
Ik krijg het vreemde gevoel dat dit topic vooral draait om het 'buitenlandse'
Waarom? Dingen zijn zoals ze zijn, ik heb al veel als tip gekregen om hem een drankje aan te bieden. Nu heb ik dit erbij gezet om verwarring te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar antwoord.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En wat hij zei over 'buitenlanders' vond ik vreemd, net alsof hij daar zelf heel erg mee bezig is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven