Offline single zijn hoe doe je dat?

13-06-2018 20:47 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke waar zal ik in godsnaam eens beginnen.😁
Afgelopen zomer heb ik na 17 jaar mijn relatie verbroken. Het was een moeilijke relatie waarin heel veel narigheid is gebeurd. De nasleep van de breuk heeft er ook aardig ingehakt en ben ik financieel erg slecht uitgekomen.
Ik woon nu zon 9 mnd bij een vriendin in en ondanks dat ik haar superdankbaar ben ben ik het spuugzat. Na deze tijd heb ik enorm behoefte aan een eigen plekje. Door flink was tegenslagen lukt sparen amper en dat eigen huisje lijkt nog zo ver weg.
Toen ik net single werd had ik veel verdriet. Na een paar maanden ontdekte ik tinder. Mijn ex was mijn eerste vriendje dus had wat schade in te halen.
Na wat af en aan periodes van wilde tinderdates ben ik het nu weer helemaal zat.
Alle mannen willen mij maar voor 1 ding lijkt het. Niemand doet moeite om mij echt te leren kennen. Tinder/happn/inner circle/badoo ik heb ze allemaal geprobeerd om tot dezelfde conclusie te komen; mannen op datingapps zijn helemaal koekoek😲
Hele boeken kan ik schrijven over wat ik heb meegemaakt.  Van ghosten/liegen/vriendin hebben/bij je ouders wonen en niks zeggen/aan het lijntje gehouden etc. 🤓🤐
Maar goed anyway die one night stands waren natuurlijk superleuk en spannend in het begin.😉
Maar ik ben het ZAT! Stomme datingapps ik wordt zo moe van die online wereld. Mensen zijn nooit hoe ze zich voordoen.
Maar lieve forummers hoeeee loop je anders iemand tegen het lijf?
Ik ben bijna 35 heb mijn vaste vrienden en mijn fulltime baan, ik heb een bijrijdpaard wat veel tijd kost, ik sta niet meer wekelijks in de kroeg en ik heb ook geen bordje met SINGLE op mijn voorhoofd.🤣
Mensen stalken bij de supermarkt lijkt me ook niet zon goed idee.
Dus je komt toch weer op de datingapps van deze wereld en weer tot dezelfde conclusie.
Momenteel was ik die happy leventjes van iedereen op instagram en facebook ook beu dus heb alle social media gedeactiveerd. Lekker rustig maar zo beland je dus op een forum omdat je je kapot verveeld nu op de bank😁
Dus vertel wie hebben er nog goede ideen over waar je toch die ene leuke vent tegen het lijf loopt? Ik ben heel benieuwd!

X I_lo
Misschien op een sport of hobby gaan waar meer andere mensen komen? Of naar festivals
Alle reacties Link kopieren
Oh festivals kom ik iig zat haha😁
Niet zo desperate gedragen en gewoon leren te genieten van 't single leven.
Werk, gezelligheidsvereniging, hobby, sport, singlereis etc.
Alle reacties Link kopieren
Ga de deur uit, dingen doen die je leuk vindt, dan kom je vanzelf mensen (en dus ook mannen) tegen met dezelfde interesses.
Trouwens, je hebt je relatie afgelopen zomer verbroken? Ik vind niet dat je dan nu al lang single bent hoor, integendeel :)
Alle reacties Link kopieren
Eh nou desperate ben ik zekee niet en ik geniet er zeker ook van. Hoef ook niet direct weer een serieuze relatie maar die one night stands hoeft van mij niet meer.
:rofl: ik moet enorm lachen op je TO.
Erg herkenbaar wat je schrijft over datingapps.
Heb er verder geen antwoord op dus aan mij heb je geen reet.
(Ook ff totaal geen behoefte aan mannen...)

Aan mij heb je weinig.
Trouwens zorg je wel dat je lekker in je vel zit en ook blij in je eentje bent?
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 13-06-2018 21:05
32.06% gewijzigd
Moezy schreef:
13-06-2018 20:57
Trouwens, je hebt je relatie afgelopen zomer verbroken? Ik vind niet dat je dan nu al lang single bent hoor, integendeel :)
Ik ook niet, vandaar dat ik de tip gaf om vooral blij met jezelf te zijn...
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
13-06-2018 20:58
:rofl: ik moet enorm lachen op je TO.
Erg herkenbaar wat je schrijft over datingapps.
Heb er verder geen antwoord op dus aan mij heb je geen reet.
Bovendien zit ik mezelf momenteel pntzettend voor mb kop te meppen dat ik nu al een heel jaar toch steeds weer aandacht geef als mn complexe aanuitaanuit-vriend weer aan komt kloppen. (Tot nu want ik word knettergek van dat wispelturige gedrag van hem. Wat ik zelf ook doe bij hem. :wtf: )

Aan mij heb je weinig.
Trouwens zorg je wel dat je lekker in je vel zit en ook blij in je eentje bent?
Pfff irritant zeg zon aan uit vent. Zo'n scharrel had ik. Was ie ineens weer verdwenen om een paar weken later weer op te duiken. Na de 2e x heb ik hem vriendelijk verzocht op te hoepelen uit mijn leven.

En ja zeker ik heb leuke vrienden dor idd genoeg leuks en vind de rust heerlijk!
phoebe24 schreef:
13-06-2018 20:58

Heb er verder geen antwoord op dus aan mij heb je geen reet.
Bovendien zit ik mezelf momenteel pntzettend voor mb kop te meppen dat ik nu al een heel jaar toch steeds weer aandacht geef als mn complexe aanuitaanuit-vriend weer aan komt kloppen. (Tot nu want ik word knettergek van dat wispelturige gedrag van hem. Wat ik zelf ook doe bij hem. :wtf: )

Aan mij heb je weinig.
Je bent nu verslaafd aan al het drama, maar als je cold turkey gaat zal je zien hoe snel je weer met beide benen op de grond staat.

Dan sta je weer open voor leuke mannen en geloof me: die zijn er ook.
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
13-06-2018 21:01
Ik ook niet, vandaar dat ik de tip gaf om vooral blij met jezelf te zijn...
Ben ik ook hoor! Gaat mij vooral om dat ik die ONS zat ben maar ja wat dan...non worden😁
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
13-06-2018 21:03
Je bent nu verslaafd aan al het drama, maar als je cold turkey gaat zal je zien hoe snel je weer met beide benen op de grond staat.

Dan sta je weer open voor leuke mannen en geloof me: die zijn er ook.
Ja idd kappen met meneer knipperlicht! *zet speurtocht op naar leuke mannen* 😁
I_lo schreef:
13-06-2018 21:04
Ben ik ook hoor! Gaat mij vooral om dat ik die ONS zat ben maar ja wat dan...non worden😁
Jaaaaaaaaaaaaa!!! Ik ga mee!
Serieus, ik denk dat wel eens, zal ik non worden.
Lekker rustig ;-D
Gelukkig dat je ook blij bent met jezelf.
Ik snap je verder wel, ieder mens heeft behoefte aan genegenheid.
(Al krijg je dat niet altijd bij iedere relatie, in mn huidige was Ik het afgelopen jaar vooral onzeker en eenzamer dan zonder. Ik raad het niet aan, op iemand vallen met issues.

Iris: :hello: :hello: (Zela/Alice/geen idee onder welle naam je me kende, in haar oude gedaante)
Ja ik weet het, we hebben vaak stille periodes waarin ik me een stuk rustiger voel..
Ja ik ging idd wel weer een paar x voor de bijl, gevoelens zet je niet zomaar uit.
Goede omschrijving, verslaafd aan drama.
Nu moet ik wel echt doorzetten...(stomme doos ook dat ik ben... :'(
Alhoewel goodbye sex is vast ergens goed voor... :proud: )
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 14-06-2018 06:07
24.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
I_lo schreef:
13-06-2018 21:06
*zet speurtocht op naar leuke mannen* 😁

Waarom een speurtocht, waarom kun je niet gelukkig zijn zonder man? Je klink toch best wel wanhopig hoor.
I_lo schreef:
13-06-2018 21:06
Ja idd kappen met meneer knipperlicht! *zet speurtocht op naar leuke mannen* 😁
Nou ik doe ff niet mee.. heb ff genoeg van mannen... :moon:
Onbetrouwbare praatjesmakers.. :@ :thunder:
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
13-06-2018 21:12
Waarom een speurtocht, waarom kun je niet gelukkig zijn zonder man? Je klink toch best wel wanhopig hoor.
Ik heb hierboven al geschreven dat ik ren prima leven heb maar dat ik die one night stands nogal zat ben. Dat betekend niet dat ik gelijk een relatie wil. Maar steeds een ander mn bed in slepen of non worden mwahhh niet echt leuke opties. Zo bedoel ik het
Alle reacties Link kopieren
Hoe deed men het vroeger? 30 jaar geleden waren er nog geen dating sites en iedereen geraakte toch aan een lief.

De meeste vonden toen hun lief via de jeugbewegingen en de dancings. Deze dingen zijn passé, maar een sportbeweging of een toneelvereniging kan best nog. Daar zijn de mannen ook echt, en niet nep zoals op het internet.
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
13-06-2018 21:17
Nou ik doe ff niet mee.. heb ff genoeg van mannen... :moon:
Onbetrouwbare praatjesmakers.. :@ :thunder:
Ja echt he...ga een boek schrijven en noem het 50 shades of lies😂🤣
Alle reacties Link kopieren
Nou ik doe ff niet mee.. heb ff genoeg van mannen...
Tja, het zijn net die mannen die het niet nodig hebben, die het actiefst zijn.
Alle reacties Link kopieren
Lisa14 schreef:
13-06-2018 21:21
Hoe deed men het vroeger? 30 jaar geleden waren er nog geen dating sites en iedereen geraakte toch aan een lief.

De meeste vonden toen hun lief via de jeugbewegingen en de dancings. Deze dingen zijn passé, maar een sportbeweging of een toneelvereniging kan best nog. Daar zijn de mannen ook echt, en niet nep zoals op het internet.
Haha dat is iig waar. Touché 😁
I_lo schreef:
13-06-2018 21:21
Ja echt he...ga een boek schrijven en noem het 50 shades of lies😂🤣
Goed idee.
Gaat een bestseller worden waar ik miljonair van word en dan koop ik een penthouse in Parijs.. :biggrin:
(Laat me maar ff, ik voel me nogal opgelaten door mijn wispelturige tot nooit meer ziens vent..)
phoebe24 schreef:
13-06-2018 21:12

Iris: :hello: :hello: (Zela/Alice/geen idee onder welle naam je me kende, in haar oude gedaante)
:lips: Phoebe met de Siameze kat :cat:

Als Alice zijnde hebben we samen zoveel lol gehad bij de Discuzeurtjes. Ik mis het!

Weet je nog van die vlam van toen? Waar ik toen net mee was? Dat is nog steeds dik aan. Geen knipperlicht gedoe. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Je bent zoekende...maar hoe je meer je zoekt hoe minder je vindt.
Is mijn ervaring tenminste...t is als een speld in een hooiberg.
Ik ben inmiddels alweer 9 jaar samen met de liefde van mijn leven.
Die ik juist tegenkwam , toen ik stopte met zoeken...en daten.
Succes..uiteindelijk komt alles goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven