Date doet afstandelijk

14-06-2018 18:43 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al enige tijd mee op dit forum maar heb nu zelf ook de behoefte om mijn hart te luchten en wat advies in te winnen. Waarschijnlijk zijn er al meer van dit soort onderwerpen maar wil toch graag zelf even wat input van een ander.

Sinds een maand heb ik contact met een leuke jongen die ik ontmoet heb via tinder. Voordat we afgesproken hadden, belden we in de avonden tot midden in de nacht en hadden we gedurende de dag contact via whatsapp. Inmiddels hebben we 2 keer afgesproken en bleek het ook in real life goed te klikken en ook de chemie is aanwezig.

Afgelopen zaterdag zouden wij eigenlijk weer wat gaan doen maar is hij ziek geworden waardoor hij de date helaas af moest zeggen. Geen probleem, begrijpelijk. Die zaterdag en zondag nog wat heen en weer geappt en was hij ook lief in het appcontact, niet anders dan voorheen. Sinds dat we elkaar tegen kwamen op tinder, hebben we dagelijks contact gehad.

Afgelopen maandag liet hij ineens niks van zich horen waardoor ik op dinsdag een appje heb gestuurd om te vragen hoe het met hem ging. Hij gaf aan dat het wat beter ging maar hij veel slaapt. Gister hebben we ook nog een aantal berichtjes gestuurd maar vandaag hoor ik weer niks van hem.

Ik vind het raar om geen contact met hem te hebben omdat dit normaal gesproken wel zo was. Zelf word ik hier ook heel onzeker van (oorzaak: vorige relatie), maar laat dit natuurlijk niet blijken aan hem. Maak ik me nou zorgen om niks of is hij gewoon not that into me?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het laatste. Of hij is echt doodziek.
I wanna live my life with the volume full!
Of hij is gewoon nog ziek en wil rust, of hij heeft gewoon geen zin in contact nu of heeft geen zin meer in contact ooit. Ik zou hem niet meer appen en lekker doorgaan met mijn leven. Je hoort hem vanzelf wel weer als hij daar zin in heeft en kan dan besluiten of jij nog contact wilt.
Al seks gehad? Zoja dan is hij klaar met je.
'Normaal wel zo was'. Serieus? Het is Tinder, hij is waarschijnlijk wat leukers tegen gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen seks gehad.
Alle reacties Link kopieren
Heb je zijn moeder al gebeld? Ik zou me ook zorgen maken, misschien kan je ook de ambulance bellen als je weet waar hij woont!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens 4 dagen kotsend op de vloer van de badkamer gelegen omdat dat de enige koele plek was ...... gelukkig had ik toen geen zeur date die denkt dat de wereld alleen om haar draait.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem 2 keer gezien. Misschien ziet hij je gewoon niet zitten.
Weet je zeker dat je klaar bent voor een nieuwe relatie?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-06-2018 18:51
Ik heb weleens 4 dagen kotsend op de vloer van de badkamer gelegen omdat dat de enige koele plek was ...... gelukkig had ik toen geen zeur date die denkt dat de wereld alleen om haar draait.
Huh..zo gedraagt ze zich toch helemaal niet. Ik denk eerder dat hij het ziek zijn als smoes heeft gebruikt om het langzaamaan dood te laten bloeden. Veelgebruikte methode in dateland.
Kan natuurlijk dat hij echt al dagen doodziek is, in dat geval hoor je hem vanzelf wel weer. De bal ligt bij hem.
...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vorige relatie van 6.5 jaar is 1.5 jaar geleden overgegaan, dus ik ben inmiddels wel klaar voor een nieuwe relatie.

Dat hij écht ziek is, geloof ik ook wel. Ik was vorige week ook niet lekker met keelpijn en verkouden etc. Hij heeft duidelijk tegen mij gezegd dat hij me echt ziet zitten, ook uit het contact via de app en telefoon liet hij dit echt wel merken.

Sinds hij ziek is, is het contact veranderd..
Afgelopen zondag heb ik hem nog gevraagd of hij mij weer wilde zien als hij beter was, waarop hij 'ja' antwoordde.
viva-amber schreef:
14-06-2018 18:51
Ik heb weleens 4 dagen kotsend op de vloer van de badkamer gelegen omdat dat de enige koele plek was ...... gelukkig had ik toen geen zeur date die denkt dat de wereld alleen om haar draait.
Hou toch op, erger me soms aan jouw reacties alsof je alles weet. Terwijl jezelf ook super kwetsbaar bent, maar daar nu niet tegenaan loopt: Want vrijgezel.
Kan me voorstellen dat je je dan gesterkt voelt en vanuit een andere modus schrijft. Maar soms mag het wel een tandje minder.

TO ik begrijp je onzekerheid, laat de bal bij hem, Hij is ziek, jammer dat hij niet gewoon communiceert dan even minder contact te willen. Mocht je niks meer horen heb je je antwoord op je vraag. Wie weet komt hij vanzelf en was hij dus echt even ziek.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-06-2018 18:51
Ik heb weleens 4 dagen kotsend op de vloer van de badkamer gelegen omdat dat de enige koele plek was ...... gelukkig had ik toen geen zeur date die denkt dat de wereld alleen om haar draait.
Gelukkig heb ik hem ook niet lastig gevallen met mijn onzekerheid en weet hij nergens van. Ik ben wel de laatste persoon die denkt dat de wereld om haar draait..
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het nodig om élke dag contact te hebben na twee dates?
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
14-06-2018 19:20
Waarom is het nodig om élke dag contact te hebben na twee dates?
Dat is niet nodig natuurlijk maar omdat dit voorheen wel zo was, is het vreemd dat het nu niet gebeurd. Misschien zie ik ook wel spoken en heeft hij op dit moment gewoon geen behoefte aan contact..
Ceruda schreef:
14-06-2018 19:23
Dat is niet nodig natuurlijk maar omdat dit voorheen wel zo was, is het vreemd dat het nu niet gebeurd. Misschien zie ik ook wel spoken en heeft hij op dit moment gewoon geen behoefte aan contact..
of hij heeft een andere tinder op het oog
Alle reacties Link kopieren
Ceruda schreef:
14-06-2018 19:23
Dat is niet nodig natuurlijk maar omdat dit voorheen wel zo was, is het vreemd dat het nu niet gebeurd. Misschien zie ik ook wel spoken en heeft hij op dit moment gewoon geen behoefte aan contact..
Dat denk ik ook.
Jufjoke schreef:
14-06-2018 19:25
Dat denk ik ook.
nou dat denk ik niet
eerst elke dag contact en dan een date afzeggen zogenaamd ziek en niet meer elke dag contact
als het loopt als eend....
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, die man is ziek, Ja dan slaap je veel, en geen zin om continu te appen, bellen enzo. En waarom word er altijd aangehaald dat je in je vorige relatie negatieve ervaringen heb gehad waardoor je onzeker, achterdochtig etcetera... Iedereen heeft wel negatieve ervaringen in een relatie gehad. Projecteer dat niet op je nieuwe date /relatie.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
14-06-2018 19:31
Jeetje, die man is ziek, Ja dan slaap je veel, en geen zin om continu te appen, bellen enzo. En waarom word er altijd aangehaald dat je in je vorige relatie negatieve ervaringen heb gehad waardoor je onzeker, achterdochtig etcetera... Iedereen heeft wel negatieve ervaringen in een relatie gehad. Projecteer dat niet op je nieuwe date /relatie.
wat heeft die man dan voor iets ernstigs?
Als ik ziek ben zit ik ook niet op m'n gsm
Bloody_Mary schreef:
14-06-2018 19:36
Als ik ziek ben zit ik ook niet op m'n gsm
dan ben je de enige in Nl.
Alle reacties Link kopieren
Valt ook niet veel te appen als je ziek bent. Je beleeft dan toch verder niks?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees echt niks geks. Jullie hebben nog maar maand contact, appen en bellen vaak, hij zegt het leuk te hebben met je. Hij is nu nogal ziek en laat een dagje niks horen. Als het echt dagenlang was, maar een dagje.. benauw die jongen niet zoveel..
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-06-2018 19:36
wat heeft die man dan voor iets ernstigs?
De 'ikhebeigenlijkgeenzinmeeromtedatengriep'. Komt regelmatig voor. Symptomen zijn: plotseling date afzeggen, weinig tot niet meer appen en geen initiatief tonen voor een nieuwe date.

Even zonder gekheid: hij is al bijna een week 'ziek'. Alsof hij dan niet kan appen. He's just not that into you. En dat hij tegen je zegt dat hij juist wél nog wil afspreken: hecht daar niet teveel waarde aan. Dat zeggen ze zo vaak, maar stiekem hopen ze dat het vanzelf doodbloedt.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven