Nieuwe date maar onzeker

16-06-2018 14:19 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Na de rampzalige dates van me vorige topic heb ik een nieuwe man leren kennen.

We hebben een week geappt en hadden donderdag onze eerste date.
We hebben veel gepraat en gelachen en voor beide was het gezellig.
Hij vond het voor herhaling vatbaar en ik ook.
Hebben onze 2e date gepland voor dinsdag.

Maar gisteren kreeg ik eigenlijk amper appjes tenzij ik hem appte en vandaag hoor ik nog niks van hem.
Twijfel een beetje over wat te doen.

Wil hij nog wel of eigenlijk niet??
Wil niet dezelfde fouten maken als vorige keer en ben nu heel onzeker door de laatste gast waarmee ik aan het daten was.
Rot hè die onzekerheid. Je krijgt nu van iedereen te horen dat je moet ontspannen en dat je zeurt. Of dat het feit dat je onzeker bent, betekent dat deze date niet de ware is.

Makkelijk praten en niet waar. Jij bent gewoon onzeker door vorige ervaringen en dan is opeens niet appen gewoon rot.
Er kunnen uiteraard vele verklaringen zijn, maar die kan je zelf ook bedenken. Je weet t gewoon niet.

Zet de telefoon gewoon een middag uit, ga iets leuks doen. Grote kans dat er een appje is als je vanavond of morgen telefoon weer aanzet.
Je hebt er geen invloed op of hij je wel of niet leuk vindt. De onzekerheid zit in jou en heeft niets met hem te maken.
Sterkte. X
Oh. En bereid je voor op vele forummer die je gaan vertellen hoe goed en vanzelfsprekend dit bij hen ging. Ego Posts.
Alle reacties Link kopieren
dan kan er wel een slotje op dit topic he, Waterman heeft alles al gezegd :facepalm:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Van waterman26 moet ik even zeggen
dat je je moet ontspannen en je zeurt!

het is niet mijn mening maar waterman26 heeft dit voorspelt
Alle reacties Link kopieren
Zouden dit soort topics in een aparte "Glazen Bol" pijler passen? :thumbsup:
ouwewijsneus schreef:
16-06-2018 14:38
Van waterman26 moet ik even zeggen
dat je je moet ontspannen en je zeurt!

het is niet mijn mening maar waterman26 heeft dit voorspelt
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben een afspraak geplant staan dus zou me niet teveel zorgen maken.
En als het niks wordt wordt het niks.

Wat wel bloedirritant is, is iemand die continue wil appen ook als jij liever gewoon je gespreksstof wil gebruiken voor de dates zelf.

Wij apje niet veel meer als en leuke dag gehad? ja hoor net de afwas gedaan, slaap lekker. Met of zonder foto van een schoon aanrecht.
Om even het niveau aan te geven. Op de dates gingen we wel de diepte in. En zo deed ik dat voor die tijd ook met mn dates.

Wat we wel deden was bellen.

Maar goed t is net waar je je fijn bij voelt. Mijn vriend is niet zo'n apper en van mij hoeft het ook niet zo nodig. Wie weet geldt dit ook voor jouw date.
ouwewijsneus schreef:
16-06-2018 14:38
Van waterman26 moet ik even zeggen
dat je je moet ontspannen en je zeurt!

het is niet mijn mening maar waterman26 heeft dit voorspelt
Kofschip schat
Waterman26 schreef:
16-06-2018 17:39
Kofschip schat
Afbeelding

dit is het laatste wat ik er van heb gezien.
Ik geloof dat WA het daten er niet echt makkelijker op heeft gemaakt. Even geen appje en de paniek barst los.

Ik snap je onzekerheid en je zeurt niet ;-) maar probeer je te onspannen ;-)
ouwewijsneus schreef:
16-06-2018 17:49
Afbeelding

dit is het laatste wat ik er van heb gezien.
Probeer anders de xtc-koffieshop eens!
Oh, en TO, je ziet hem dinsdag. Tot die tijd: laat het los!
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
16-06-2018 14:30
Oh. En bereid je voor op vele forummer die je gaan vertellen hoe goed en vanzelfsprekend dit bij hen ging. Ego Posts.
Hahahaha zo waar
Alle reacties Link kopieren
Chill even een beetje....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waterman26 schreef:
16-06-2018 17:39
Kofschip schat

In dit geval kolfschip
viva-amber schreef:
16-06-2018 19:36
Chill even een beetje....

Bovenstaande is de korte versie van : "Je moet je ontspannen en je zeurt"
Alle reacties Link kopieren
Maar waterman heeft wel gelijk.
...
Anárion schreef:
16-06-2018 21:01
Maar waterman heeft wel gelijk.
Als je hier tijdje leest, ga je een patroon zien: steeds dezelfde namen die ( vaak heel snel, want niets anders te doen?) komen met veroordelingen en sneren. De toon is gezet en de milde en constructieve reacties sneeuwen onder. En dan nog al die betweters.
Zo jammer.
Twee keer
rosanna08 schreef:
16-06-2018 14:34
dan kan er wel een slotje op dit topic he, Waterman heeft alles al gezegd :facepalm:
Goed van me hè. Wat avondjes meelezen en ik kan het al voorspellen.
Alle reacties Link kopieren
Het belangrijkste wat ik heb geleerd over mannen; ze vinden whatsappen schijt irritant! Ze vinden er niks aan, en een man kan de hele dag aan je denken en alsnog geen behoefte hebben om met je te whatsappen.

Hoe vaak ik wel niet boos ben geworden omdat mijn vriend soms de hele dag niks stuurde, om moe van te worden. Je doet er niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag na 2 dagen amper tot geen contact hem geappt hoe laat we ook al weer hadden afgesproken voor dinsdag (alsof ik het was vergeteb) toen kwam naar boven dat hij liever geen 2e date wil omdat ie denkt dat we toch niet bij elkaar passen.
Newbie-in-liefde schreef:
17-06-2018 21:02
Vandaag na 2 dagen amper tot geen contact hem geappt hoe laat we ook al weer hadden afgesproken voor dinsdag (alsof ik het was vergeteb) toen kwam naar boven dat hij liever geen 2e date wil omdat ie denkt dat we toch niet bij elkaar passen.
Wat jammer :-(

Het hedendasgse daten is best lastig hè.
Alle reacties Link kopieren
He dat is balen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven