Kieskeurig met vrienden

17-06-2018 16:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2018 10:01
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.53% gewijzigd
Niet herkenbaar, je weet toch niet wat iemand doet voordat je diegene ontmoet? Ik vraag nooit naar werk, compleet oninteressant. Dat komt later wel aan de orde als je iemand beter leert kennen en meer mee om wilt gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het niet. Ik ga voor de persoonlijkheid. En vooral, is het wederzijds. De bankier zou bij mij meer twijfels weg moeten nemen dan een bloembinder.....
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het niet. Ik ga voor de persoonlijkheid. En vooral, is het wederzijds. De bankier zou bij mij meer twijfels weg moeten nemen dan een bloembinder.....
Klinkt als een onderzoekje (of lesvoorbereiding).
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 17-06-2018 17:11
28.95% gewijzigd
Maar hoe weet je nu wat iemand zijn beroep is als je nog geen praatje hebt gemaakt?
Hoezo ben je bezig met iemand zijn beroep als je degene nog helemaal niet kent?
Alle reacties Link kopieren
Nee herken het totaal niet. Het gaat bij mij om de persoon, niet om zijn of haar beroep.
Persoonlijkheid is belangrijker, wellicht heeft de bloembinder wel veel meer humor en heeft die bankier alleen maar oersaaie verhalen.
Hoe zie jij dat, dat mensen met een hogere opleiding meer 'kansen' worden gegeven? Als ze zich echt precies hetzelfde gedragen maakt dat de meeste mensen niets uit.
Het is een onmogelijke vraag, want niemand gedraagt zich precies hetzelfde als een ander.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft die bankier er minder last van dan hij omdat hij uitsluitend door saaie mensen uitgenodigd wordt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dit niet. Je moet toch eerst met iemand praten om erachter te komen wat voor werk hij of zij doet? En het is niet het eerste waar ik naar vraag.
ik ken geen bloembinders
Alle reacties Link kopieren
Het zegt nogal wat dat je graaiende bankiers boven bloembinders zet. Sinds wanneer is het eigenlijk weer ok om toe te geven dat je bankier bent?
Alle reacties Link kopieren
Leidt je aan bepaalde aandoening (autisme)?

Nee, ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik ga met mensen om omdat ik ze aardig vind en/of interessant daar zitten mensen tussen zonder baan (uitkering) en mensen die van hun vermogen leven en alles wat daar tussen zit....dus nee ik herken het niet. Of je saai bent hangt ook niet van je baan af maar van je interesses en hoe je in het leven staat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-06-2018 17:14
ik ken geen bloembinders
Ik wel, maar ik kan dan weer geen bankiers.

Oh....op leeg. Toch een onderzoekje?
Life is a bitch (and I'm helping her).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven