Leeg van het een op het andere moment

17-06-2018 20:54 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt het om het van me af te schrijven..

Ik voel me zo leeg. Een tijd geleden een leuke man leren kennen. Het knetterde, klikte op alle vlakken en we waren geweldig samen. Zijn tandenborstel lag mij mij, zijn onderbroeken gooide hij bij mij in de was en afgelopen woensdag nam hij weer wat toiletspullen mee omdat het wel handig was als die bij mij lagen.

Woensdag op donderdag is hij weer bij mij blijven slapen, geen vuiltje aan de lucht. Later die donderdag merkte ik dat hij afstandelijk begon te worden en vrijdagochtend heb ik hem gevraagd wat er was. Ik kreeg als reactie dat hij met zichzelf in de knoop zit en dat ik zijn spullen maar weg moet gooien. Het speet hem, ik was lief, maar hij ging me niet gelukkig maken.

Dat was het dan. En nu is het zo leeg. Zijn spullen liggen in de prullenbak en ik zit nu met zoveel vragen. Wat is er gebeurd die dag? Hoe kan hij zo omslaan? Ik ben niet gek, die blik in zijn ogen, die lieve dingen die hij zei, die momenten die we samen hadden waren niet gespeeld. Ik zal me er maar bij neer moeten leggen, maar wat voelt het kut en wat heeft mijn vertrouwen weer een deuk opgelopen, zeg...

Hebben jullie misschien wat troostende woorden?
Alle reacties Link kopieren
Alles wat ik kan bedenken is alleen maar heel cliché, dingen zoals wat een eikel, je bent beter af zonder hem en je bent niet de enigste waarbij dit gebeurd. Maar of dat echt troostend is? Ben bang van niet. Vind het echt heel naar voor je TO :hug: Soms zijn dit soort dingen gewoon niet te begrijpen. Heeft hij helemaal geen uitleg gegeven? Kun je niks verzinnen wat hem misschien heeft doen afhaken?
Alle reacties Link kopieren
Niet zo hard van stapel lopen de volgende keer. Er blijft zo niks te raden over.
:hug:
Sterkte TO. Hij doet dit vast niet met de intentie jou te kwetsen, maar het is wel reuze pijnlijk. En onbegrijpelijk. Ik denk dat je de verklaring moet zoeken buiten jezelf.
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 17-06-2018 22:47
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat naar voor je TO...en wat vreemd ook dat hij zo ineens omslaat. Hoe lang zijn jullie samen geweest?
Ik weet verder ook niet echt iets te zeggen dat helpt, liefdesverdriet is iets waar je doorheen moet. Het gaat wel weer over ooit, gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
17-06-2018 21:07
Ik denk dat je de verklaring moet zoeken buiten jezelf.
Waarom? Ze passen duidelijk niet bij elkaar, dus ligt het ook aan haar. Aan beiden. Dat is geen schande hoor.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Troostende woorden genoeg. Hopelijk vind je er inderdaad wat troost in.
Wat rot. Zeker omdat je met zoveel vragen blijft zitten. Je kunt er weinig mee. Je zou nog vragen kunnen stellen, maar of je daar echt wijzer van gaat worden. ..waarschijnlijk niet.
Uithuilen en opnieuw beginnen. Kut ja, dat wel. Zoek troost bij Tony Chocolonely. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Als je besluit te breken dan neem je nu eenmaal afstand. Dan ga je niet meer liefdevol denken maar eerder zakelijk/onverschillig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt. Alles leek perfect, en ogenschijnlijk van het een op het andere moment deed hij raar en was het klaar. Het was echt gekmakend. Ik analyseerde elke woord dat hij ooit gezegd had, elk mailtje dat hij ooit geschreven had. Ik moest en zou het snappen.

Ik zocht het ook heel erg bij mezelf en mijn zelfvertrouwen liep een behoorlijke deuk op. Nu zie ik dat die man gewoon echt niet in staat was om een volwassen relatie aan te gaan op dat moment. Hij zat nog zo ontzettend met zichzelf in de knoop. Klote was het wel, en ik vind het echt rot voor je dat je dit nu overkomt. Het is echt heel erg pijnlijk en ik dacht echt dat mijn verdriet nooit meer over zou gaan. Gelukkig was dat niet zo :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook hetzelfde meegemaakt in het verleden. Ook tandenborstels en spulletjes over en weer. Hartstikke leuk samen....En ineens afstand, vaag doen en toen was het over. Het zal wel gewoon een kwestie zijn geweest van dat hij erachter kwam dat ik het toch niet was voor hem. Dat is niet erg maar de manier waarop, zo plotseling, dat is gewoon ontzettend naar. Sterkte TO, niet teveel piekeren, het gaat over :hug:
Alle reacties Link kopieren
hij gooide zijn onderbroeken bij jou in de was?
en die ging jij voor hem wassen??

nooit weer doen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Koi* schreef:
17-06-2018 21:05
Niet zo hard van stapel lopen de volgende keer. Er blijft zo niks te raden over.
Zo knap vind ik dit; jij leest een verhaal en weet precies dat to te hard van stapel liep... BRAVO knap hoor, heb je ook een glazen bol???
Alle reacties Link kopieren
Leeuwin1979 schreef:
19-06-2018 16:55
Zo knap vind ik dit; jij leest een verhaal en weet precies dat to te hard van stapel liep... BRAVO knap hoor, heb je ook een glazen bol???
Nee. Gewoon gezond verstand.
Alle reacties Link kopieren
.
eslarealidad wijzigde dit bericht op 09-08-2018 18:06
98.21% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Wow dat er zoveel herkenning is. Wat naar dat mensen zo kunnen zijn.
Waren er geen signalen? Twijfels die hij uitte? Of iets.

Of gewoon, poef.. In love en klaar...

Wat rot voor je! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hij kwam tot de conclusie dat het toekomstbeeld dat jij aan hem presenteerde (nog) niet bij hem paste. Oftewel, hij zag zichzelf niet samen met jou de kleinkinderen opvangen. En met die realisatie nam hij de beslissing om nu alles af te kappen voordat het nog erger zou gaan worden en hij een leugen moest gaan leven.

Success met de verwerking en dat de volgende maar beter bij jou mag passen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Wat kut, heel veel sterkte. Ik weet hoe je je voelt, bij mij is het onlangs ook abrupt afgebroken, maar dan na een relatie van een paar jaar en samenwonen. Ook geen enkel teken vooraf van twijfels oid, gewoon pats, boem, van het één op andere moment was het klaar. Ik ben er kapot van geweest, echt ontzettend veel verdriet en ongeloof, begin nu langzaam weer wat op te krabbelen.

Mijn troostende woorden zijn: hoe cliché dan ook, laat de tijd zijn werk doen. Voel je kut en verdrietig, maar zorg ook voor afleiding (sporten!). Je voelt het nu niet zo (ik geloofde het ook niet), maar het wordt weer beter, echt. De pijn verdwijnt langzaam maar zeker naar de achtergrond en de zon gaat langzaam weer schijnen in je leven. Heb vertrouwen in jezelf :hug:
Alle reacties Link kopieren
.
eslarealidad wijzigde dit bericht op 09-08-2018 18:43
98.10% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Oooh.. En wij reageren met je mee dus haha..
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vond ik nog het ergste. Excuseer mijn lompheid. :-O$ ;-D
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Schandalig ja ;)
Alle reacties Link kopieren
:applause: :biggrin:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was het nog een redelijke prille relatie waarin te hard van stapel werd gelopen. Kan zijn dat het verliefde gevoel bij hem ineens weg was.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Als man herken ik het ook. Met iemand die ik 8 maanden kende en ineens vond ze me niet de man om mee verder te gaan. Ze vond me een heel lieve man, maar meer niet..... ja het voelde kut :(
Maar nu alweer een aantal jaren met een hele leuke vriendin. TO, voor jou komt er ook zo'n man !
Alle reacties Link kopieren
Wat naar.

Hier na een jaar opeens iemand met mijn spullen voor de deur. En meer dan het is over, is er niet meer uitgekomen. Doet afschuwelijk veel pijn, en mij maakt het enorm kwaad Maar het slijt.

Wees blij dat je er vanaf bent, iemand die zo plots omslaat zonder met je te praten is nog niet emotioneel volwassen, En is niet in staat om enige liefde te geven aan jou. Was hij dat wel dan was hij er niet zomaar vandoor gegaan.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven