Hoe hiermee om te gaan.

18-06-2018 00:20 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2018 08:03
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet om jou, respecteer je zus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dus je ouders hebben het ongevraagd aan je andere zus verteld en die zus weer aan jou? Lekkere familie! :facepalm:

Wilde ze zelf zelfmoord plegen? Heeft ze psychische hulp?

Als ze het niet met jou wil/kan delen kun je haar ook niet ongevraagd gaan helpen lijkt mij, maar als jullie je als familie zorgen maken kun je overwegen eens met z'n allen te praten.
:whut:
Tering, zit ik een antwoord te typen is de OP al weg! :steam:
O je hebt het weggehaald... ik had het wel gelezen. Ik snap dat je van slag bent hierdoor. Je voelt je machteloos. En misschien ook verdrietig om je zus zo te zien. Laat het even rusten, misschien komt het er later wel uit. :hug:
Lenn12345 schreef:
18-06-2018 00:26
:whut:
TO vindt dat zus raar doet. Zus barstte namelijk in tranen uit, maar durft niet te vertellen wat er is. TO's ouders weten het wel en die hebben het doorgebrieft aan anders zus. Andere zus heeft het weer doorverteld aan TO. Het heeft met zelfmoord te maken, maar wie wanneer zelfmoord wilde plegen weet niemand. TO vraagt zich nu af wat te doen.
nachtvlinder1977 schreef:
18-06-2018 00:26
Tering, zit ik een antwoord te typen is de OP al weg! :steam:
Ja, in dezelfde minuut! Check de tijd... pff
Het was iets als;

Zus 1 is erg overstuur. Zus 1 wil het er niet over hebben maar to gooit het toch in de groep bij zus 2.
Later aan de telefoon verteld zus 2 wat er aan de hand is. Dat had zus 1 nml in vertrouwen aan haar ouders verteld sie her doorvertellen aan zus 2 die het op haar buurt weer aan to verteld. To belt met moeder maar zij verteld niet wat er aan de hand is. To weet dus officieel van niks maar wil zus toch helpen maar hoe?
Alle reacties Link kopieren
Hoe je hier mee omgaat vraag je .
Ennnnnnn OP weg,

Antwoord: niet.
Mijn mening is gestippeld.
nachtvlinder1977 schreef:
18-06-2018 00:28
TO vindt dat zus raar doet. Zus barstte namelijk in tranen uit, maar durft niet te vertellen wat er is. TO's ouders weten het wel en die hebben het doorgebrieft aan anders zus. Andere zus heeft het weer doorverteld aan TO. Het heeft met zelfmoord te maken, maar wie wanneer zelfmoord wilde plegen weet niemand. TO vraagt zich nu af wat te doen.
O tnx!
Doet me denken aan een meisje die keer op keer topics opende over haar zus, familie en steeds weer met een andere naam terugkwam.
Je mag geen nicks noemen dus dat doe ik niet maar anderen zeiden dan ook: hi, ben je er weer?
Best zielig als zij het weer was.
Hoop eigenlijk dat zij het was, tamelijk triest verhaal al met al of het nou waar is of niet..
TO ik sta voor je paraat, stuur me gerust een privé-berichtje
strontvlieg schreef:
18-06-2018 00:31
Het was iets als;

Zus 1 is erg overstuur. Zus 1 wil het er niet over hebben maar to gooit het toch in de groep bij zus 2.
Later aan de telefoon verteld zus 2 wat er aan de hand is. Dat had zus 1 nml in vertrouwen aan haar ouders verteld sie her doorvertellen aan zus 2 die het op haar buurt weer aan to verteld. To belt met moeder maar zij verteld niet wat er aan de hand is. To weet dus officieel van niks maar wil zus toch helpen maar hoe?
O jee... die zussen die niet met je willen praten en al dat geroddel tussen de dames.
Vooral dat 'zus willen helpen' heb ik vaker gelezen. Zus wilde niet, nooit.
Het is me wat allemaal vinjenie? O_o
Mijn_naam schreef:
18-06-2018 00:35
TO ik sta voor je paraat, stuur me gerust een privé-berichtje
:facepalm:
Mijn_naam schreef:
18-06-2018 00:35
TO ik sta voor je paraat, stuur me gerust een privé-berichtje
To heeft haar OP verwijderd, kijk maar.
Geen behoefte aan praatjes net zoals jij vanmiddag nog liet weten niet met vrouwen om te kunnen gaan.
Bitches waren het, en gemeen en ze sloegen nog ook!

Denk daarom niet dat ze op jou zit te wachten.

Hoe ging het met de kantinejuf vandaag?
Wat heb je gegeten dit keer, toch maar een waffel want het duurt even maar dan heb je wel wat lekkers!
Inderdaad, hoe gaat het met de kantinejuffrouw? Ben benieuwd of je al een oplossing hebt bedacht.
Ik ging niet naar de ontbijtzaal vanmorgen, maar morgenochtend ben ik dat wel van plan. Geen idee wat mij te wachten staat, als er iets vreemds gebeurt, en ik het van me af wil schrijven, dan weet ik in ieder geval waar ik naartoe kan. Het altijd gezellige viswijvenforum waar die lui hun afgunst nooit onder banken of stoelen steken! En daarom ben ik eeuwig dankbaar.
Ah, gelukkig dan maar.

Ik ben geen visser hoor, geen wijf ook maar dat terzijde.
Waarom ging je niet ontbijten wat gek zeg. Als er iets vreemds gebeurt: gooi het hier maar neer hoor we helpen je erdoorheen.

Hoe gaat het met je boek, weet je nu al wat een scheep doet vlak voor het gaat stormen en wanneer is het af? Ik wil het lezen!!
Lenn12345 schreef:
18-06-2018 01:23
Ah, gelukkig dan maar.

Ik ben geen visser hoor, geen wijf ook maar dat terzijde.
Waarom ging je niet ontbijten wat gek zeg. Als er iets vreemds gebeurt: gooi het hier maar neer hoor we helpen je erdoorheen.

Hoe gaat het met je boek, weet je nu al wat een scheep doet vlak voor het gaat stormen en wanneer is het af? Ik wil het lezen!!
Op dit moment ben ik het fundament aan het leggen oftewel de verhaallijn. Het is van het genre actie-thriller-spionage dus als dat je aanspreekt...
Ok! Nou en of, laat je weten waar het in de winkels ligt als het klaar is?
Lenn12345 schreef:
18-06-2018 01:49
Ok! Nou en of, laat je weten waar het in de winkels ligt als het klaar is?
Ik stuur je persoonlijk een van de allereerste exemplaars.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven