Getrouwde man gaat scheiden en wilt met mij verder

19-06-2018 22:45 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en wil heel graag mijn verhaal kwijt wat nu al drie kwart jaar speelt. Ik ben een brave meid die ontzettend hekel heeft aan ontrouw. Toch is mij iets overkomen waar ik me voor schaam. Het begon als een soort van geintje. Leuke vent die ik ontmoette op mijn bijbaan. Grapjes dat ik hem er heel goed uit vind zien etc. Van het een kwam het ander. We kregen contact via de app. Van de app naar bellen. En van bellen naar zien... Dit terwijl hij een vrouw thuis heeft en twee kinderen van 4 en net 1...

Toch hebben we afgesproken en het was leuk. Steeds wat alles meer. Het bellen, het zien, het gevoel. Er zijn vaak momenten geweest dat ik het niet meer kon, maar O wat miste ik hem.

Uiteindelijk heeft hij na 2 dagen geen contact ervoor gekozen om te scheiden. Dubbel gevoel voor mij. Blij, onzeker, schuldig etc. Hij staat gelukkig achter zijn keuze, dat is duidelijk. Maar hoe nu in godsnaam verder? Hij regelt alles. Familie en vrienden kennen mij niet, moet geheim houden zeker een halfjaar tot een jaar. Kinderen weten niet van me. Ex-vrouw niet. We maken toekomstplannen heel veel. Maar alles loopt nog niet zo lekker, hij woont nog bij haar etc. Ik had het ook aug om samen paar daagjes vrij te nemen, maar meneer wilt nog even wachten...

Hij is al die tijd lief geweest, maar er zijn drie dingen waar ik enorm aan twijfel
1. Gaat hij niet vreemd bij mij? Ik kan dit niet aan.
2. Hij heeft het met mij vaak over andere, mooie vrouwen. Ik kook dan vanbinnen. Ik bedoel, wat moet ik hiermee? Dit vind ik erg vervelend. Stel ik me aan?
3. Gisteren zei die zomaar uit het niets; doe je dit vaker? Want dan ben ik zo klaar met ons. Ik schrok hiervan, was de hele middag stil...

Zucht. Ik ben blij. Heb zin in de toekomst. Maar tegelijkertijd ben ik zo bang voor alles. Is dit handig? Iedereen kan vreemdgaan toch, zelfs van diegene waarbij je het niet verwacht?
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Echt gevalletje van hoe je er aan komt raak je er weer af lijkt me.

Sorry hoor, haal je hoofd eens uit het zand.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Zoals je eraan komt, kom je er ook weer vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je wat verklappen: hij gaat niet scheiden. Hij woont nog gewoon bij zn vrouw die van niks weet. En ze zal t nooit weten ook. Dit is jullie geheim, alles moet in t geniep, totdat hij jou zat is en dan huilend verteld dat hij toch voor zn vrouw en kinderen kiest.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Was er kortgeleden niet eenzelfde topic?
Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem eerst maar eens gaan scheiden en laat hem dan maar even vrijgezel zijn.
En elkaar over een jaar weer ontmoeten. Eens kijken of jullie elkaar dan nog steeds zo spannend vinden.
Klinkt als een top kerel, houden die parel.
*Mel schreef:
19-06-2018 22:45

Zucht. Ik ben blij. Heb zin in de toekomst. Maar tegelijkertijd ben ik zo bang voor alles. Is dit handig? Iedereen kan vreemdgaan toch, zelfs van diegene waarbij je het niet verwacht?
Ik zou er geen zin in hebben; bij voorbaat nl. al duidelijk hoe niet leuk je toekomst eruit gaat zien met zo'n type.
Jeetje, waar je begin je aan... Weet je wel zeker dat je hem goed genoeg kent, jullie bij elkaar passen, je een relatie wil met een man die al twee kinderen en een ex heeft, die nog moet scheiden? Je klinkt jong en het is en wordt nogal veel.
Alle reacties Link kopieren
Scheiden gaan ze zeker. Iedereen is ervan op de hoogte. Hulpmiddelen ingeschakeld, ik zat ernaast toen hij ermee belde. Dus dat is het probleem niet. Huis staat te koop. Maar het is ze verdomd moeilijk omdat ik echt alles door een roze bril zie...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 24, hij is 36
*Mel schreef:
19-06-2018 22:53
Scheiden gaan ze zeker. Iedereen is ervan op de hoogte. Hulpmiddelen ingeschakeld, ik zat ernaast toen hij ermee belde. Dus dat is het probleem niet. Huis staat te koop. Maar het is ze verdomd moeilijk omdat ik echt alles door een roze bril zie...
dat zal gauw over zijn als je straks die gillende dreumessen in huis hebt en die man alweer met zijn hoofd bij de volgende kut op pootjes zit
Vast.


Wie doet het hek even dicht?
...
anoniem_352904 wijzigde dit bericht op 19-06-2018 22:56
96.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat Romantisch!!!!!!!!!!!!!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel fijn dat jullie reageren, maar graag serieuze reacties/mensen met ervaring. De grond in boren heeft niet zo veel zin, ook al waardeer van ieder dat jullie de tijd genomen hebben om het gelezen te hebben. Thanks alvast!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotzak, twee kinderen van 4 en 1 en het dan zo af laten weten. Geen karakter. Dat zal hij bij jou ook echt niet krijgen.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-06-2018 22:54
dat zal gauw over zijn als je straks die gillende dreumessen in huis hebt en die man alweer met zijn hoofd bij de volgende kut op pootjes zit
Dit. Gaat straks in een sneltreinvaart aan gort hoor, die roze bril. En die paar daagjes kan ‘ie vast ook niet (meer) betalen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
24 en meteen de miserie van een scheiding van dichtbij moeten meemaken en 2 kinderen van 1 en 4.
Klinkt inderdaad leuk ja.

Eens zien hoe lang het duurt eer hij van zijn roze wolk dondert, beseft dat hij zijn vrouw en 2 kinderen in de steek laat voor een jong grietje en dan jankend op zijn knieën zijn vrouw gaat smeken om hem terug te nemen.
Wat ze hopelijk niet doet!
Alle reacties Link kopieren
*Mel schreef:
19-06-2018 22:57
Ik vind het heel fijn dat jullie reageren, maar graag serieuze reacties/mensen met ervaring. De grond in boren heeft niet zo veel zin, ook al waardeer van ieder dat jullie de tijd genomen hebben om het gelezen te hebben. Thanks alvast!
Sorry, maar met zo iemand verder willen gaan, is gewoon dom. Heel erg dom. Ik kan er niets meer van maken, jammer genoeg.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
:flirting:

Wat een schatje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
*Mel schreef:
19-06-2018 22:57
Ik vind het heel fijn dat jullie reageren, maar graag serieuze reacties/mensen met ervaring. De grond in boren heeft niet zo veel zin, ook al waardeer van ieder dat jullie de tijd genomen hebben om het gelezen te hebben. Thanks alvast!
Hoezo vindt jij dit een leuke man dan?
Een man die zijn leuter er bij een 12 jaar jonger meisje in hangt en daarvoor zijn gezin in de steek laat, is geen leuke man.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
19-06-2018 22:55
Wat Romantisch!!!!!!!!!!!!!
:proud:
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven