Een kus en nu?

21-06-2018 17:14 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb even de raad van jullie dames nodig, weet zelf even niet meer wat ik het beste kan doen.

Kort samengevat sinds seizoen 2017-2018 ben ik keeperstrainer van een amateurdames elftal. Los van mijn trainersfunctie ben ik ook opgeleid als sportfysiotherapeut, wat ook mijn normale werk is. Ik ben echter niet de fysiotherapeut van het elftal. Maar ik ondersteun deze wel waar nodig. Door mijn rol als trainer heb ik intensief contact met de keepster van het eerste elftal. De keepster heeft een ook aangepast trainingsschema daardoor het vaak voorkomt dat ik degene ben die haar na het trainen ook behandel.

Vaak is het zo dat we na het traineren gezamenlijk zitten na te borrelen in de kantine. (met we bedoel ik het elftal en technische staf). Dit wil nog wel eens laat worden. Zeker in de winterperiode komt het voor dat de dames in het donker naar huis gaan. Nu vind niet elke vrouw het fijn om in het donker alleen naar huis te fietsen. Nu woont de keepster op de weg die ik zelf naar huis neem. Sinds de winter zijn we dus samen gaan fietsen.

Gisteren hadden we onze laatste training voor de zomerstop. Deze verliep voor mij normaal, training, de sportmassage, naborrelen en naar huis. Echter werd ik door haar gekust toen ik afscheid van haar nam. Ze gaf toe al een tijdje verliefd op mij te zijn en het niet kan verdragen mij tijdens de zomerstop niet te zien. Dit kwam voor mij als een complete verrassing. Nu had ze aardig gedronken en weet dus niet hoe serieus ik dit moet nemen. Echter de kus en bekentenis heeft bij mij wel iets los gemaakt.

Ik zie haar nog één keer echter wel bij haar thuis om haar trainingsschema voor zomerstop door te nemen. Ik heb echter geen idee welke houding ik het beste kan aannemen m.b.t. de kus en haar bekentenis. Doen of het niet gebeurt is? Wachten tot zij er over bekent? Of zelf het initiatief nemen? Wat stellen jullie als vrouw op prijs?

Voor de context we zijn beide vrijgezel en qua leeftijd scheelt het ook niet zoveel.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je zelf? Vind je haar leuk?
-
Alle reacties Link kopieren
de ham vraag:

vind je haar leuk? Zo ja: dan NU aktie ondernemen en niet wachten tot die geplande afspraak! Zo nee: nou eh dan niet dus ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hoe kwam ze zo om je te kussen? Daar is doorgaans een bepaalde sfeer of setting voor nodig.
Belangrijkste; heb je haar teruggekust?
Ik voel een zomerromance opkomen

:sun: + :bigkiss: = :love:
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
21-06-2018 17:20
Ik voel een zomerromance opkomen

:sun: + :bigkiss: = :love:
:cheers: + :bigkiss: was het meer.
Koi* schreef:
21-06-2018 17:22
:cheers: + :bigkiss: was het meer.
Haha ja maar toch voel ik :flirting: opkomen....
Hebben we hier binnenkort straks een topic van een keepster:

Not that into me?
Hoi, ik vind al een tijdje mijn trainer leuk. Op de laatste avond van het seizoen heb ik (met een drankje teveel op) de stoute schoenen aangetrokken en hem gezoend. Daarna zag ik hem weer toen hij bij mij thuis kwam om mijn trainingsschema door te nemen. Hij deed net alsof er niks gebeurd was. Moet ik hem maar uit mijn hoofd zetten?
Alle reacties Link kopieren
Vind ik haar leuk? Ze is zonder meer een leuke meid, maar ik heb haar nooit vanuit die hoek bekeken. Wat ik al schreef heeft de kus wel iets los gemaakt. Ik weet het nu zelf even niet meer.
Koi* schreef:
21-06-2018 17:19
Hoe kwam ze zo om je te kussen? Daar is doorgaans een bepaalde sfeer of setting voor nodig.
Belangrijkste; heb je haar teruggekust?
Dat is een goede vraag. Ik zette haar thuis af. We waren nog even na het na praten en toen afscheid nemen. Je kent het wel de drie kusjes. Alleen was de derde op mijn lippen waarbij ze mijn hoofd vastpakte en uiteindelijk omhelsde. Ik heb haar ook teruggekust. Na de kus de bekentenis en toen naar binnen en deur dicht. En daar stond ik stom verbaast, ben toen zelf ook naar huis gegaan. Vandaag de hele dag hieraan gedacht, maar nog geen contact meer met haar gehad.
Fysio-TS schreef:
21-06-2018 17:32
Vind ik haar leuk? Ze is zonder meer een leuke meid, maar ik heb haar nooit vanuit die hoek bekeken. Wat ik al schreef heeft de kus wel iets los gemaakt. Ik weet het nu zelf even niet meer.



Dat is een goede vraag. Ik zette haar thuis af. We waren nog even na het na praten en toen afscheid nemen. Je kent het wel de drie kusjes. Alleen was de derde op mijn lippen waarbij ze mijn hoofd vastpakte en uiteindelijk omhelsde. Ik heb haar ook teruggekust. Na de kus de bekentenis en toen naar binnen en deur dicht. En daar stond ik stom verbaast, ben toen zelf ook naar huis gegaan. Vandaag de hele dag hieraan gedacht, maar nog geen contact meer met haar gehad.
Wow ze gooide nog net niet haar slipje in je gezicht en jij doet niets?

Go for it!
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
21-06-2018 17:26
Hebben we hier binnenkort straks een topic van een keepster:

Not that into me?
Hoi, ik vind al een tijdje mijn trainer leuk. Op de laatste avond van het seizoen heb ik (met een drankje teveel op) de stoute schoenen aangetrokken en hem gezoend. Daarna zag ik hem weer toen hij bij mij thuis kwam om mijn trainingsschema door te nemen. Hij deed net alsof er niks gebeurd was. Moet ik hem maar uit mijn hoofd zetten?
En wat zou jou advies hierop zijn?
Fysio-TS schreef:
21-06-2018 17:32
Vind ik haar leuk? Ze is zonder meer een leuke meid, maar ik heb haar nooit vanuit die hoek bekeken. Wat ik al schreef heeft de kus wel iets los gemaakt. Ik weet het nu zelf even niet meer.



Dat is een goede vraag. Ik zette haar thuis af. We waren nog even na het na praten en toen afscheid nemen. Je kent het wel de drie kusjes. Alleen was de derde op mijn lippen waarbij ze mijn hoofd vastpakte en uiteindelijk omhelsde. Ik heb haar ook teruggekust. Na de kus de bekentenis en toen naar binnen en deur dicht. En daar stond ik stom verbaast, ben toen zelf ook naar huis gegaan. Vandaag de hele dag hieraan gedacht, maar nog geen contact meer met haar gehad.
Stuur dr anders een berichtje om samen wat te gaan drinken? Als het iets in je losmaakt kan je op deze manier zien of t meer zou kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
Tjemig...heb je wel meegedaan? Want als ik de vrouw was geweest die de moed had om dit te doen wilde ik wel erg graag weten waar ik aan toe was..
Dus als je er wel warm voor loopt zou ik haar de volgende keer kussen tot haar tenen er van krullen. Dat heeft ze wel verdiend lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
21-06-2018 17:35
Wow ze gooide nog net niet haar slipje in je gezicht en jij doet niets?

Go for it!
Mag ik ook verbaast zijn? Het kwam voor mij onverwacht.
Wist me geen houding te geven en weet nu niet hoe ik dit het beste kan aanpakken.
De hamvraag: Had de drank invloed op haar gedrag? En hoe serieus moet ik dit nemen?
Fysio-TS schreef:
21-06-2018 17:39
Mag ik ook verbaast zijn? Het kwam voor mij onverwacht.
Wist me geen houding te geven en weet nu niet hoe ik dit het beste kan aanpakken.
De hamvraag: Had de drank invloed op haar gedrag? En hoe serieus moet ik dit nemen?
Stuur dr een berichtje! Ik denk dat je dit echt wel serieus kan nemen, hoe oud zijn jullie? Ik zoen niet zomaar iemand en geef diegene een halve liefdesverklaring, zeker niet voor de grap. Dat deed ik als puber niet eens
Alle reacties Link kopieren
Fysio-TS schreef:
21-06-2018 17:39
Mag ik ook verbaast zijn? Het kwam voor mij onverwacht.
Wist me geen houding te geven en weet nu niet hoe ik dit het beste kan aanpakken.
De hamvraag: Had de drank invloed op haar gedrag? En hoe serieus moet ik dit nemen?
Drank lijkt mij in deze geen oorzaak van dingen die je niet wilt doen. Ik denk eerder het tegenovergestelde. Ga maar na; het was niet alleen een kus, maar ook nog eens een liefdesverklaring erbij. Nodig haar gewoon uit voor een drankje. Al is het alleen maar om de lucht te klaren tussen jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even afwachten of ze er nuchter nog hetzelfde over denkt (en dat ook specifiek naar haar toe benoemen). Anders krijgen we dat weer.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Je hebt de les beroepsethiek-/dilemma's gemist tijdens de opleiding? Dit komt uit de eigen gedragscode die ik inclusief tuchtrecht met knopdruk op google kon vinden dus volgens mij weet je zelf ook wel hoe dit zit, of niet?

'Verantwoordelijkheid
Daar gezondheid naar lichaam en geest in de westerse cultuur als een der hoogste waardenwordt beschouwd, draagt de fysiotherapeut een grote verantwoordelijkheid. Dit houdt niet in dat de fysiotherapeut de verantwoordelijkheid van de patiënt voor diens eigen welzijn
geheel of zelfs maar gedeeltelijk mag overnemen. De waardigheid van de patiënt dient te allen tijde te worden gerespecteerd zodat de patiënt zijn zelfrespect kan behouden. Voor optimale hulpverlening is het daarom noodzakelijk dat de fysiotherapeut de hulpvragende medemens weliswaar met innerlijke bewogenheid tegemoet zal treden, maar zich zeker
niet emotioneel met deze mens mag identificeren.



'
viva-amber wijzigde dit bericht op 21-06-2018 17:46
0.00% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je werkt daar als fysiotherapeut en behandelt haar ook. Je kunt hier dus mee in de problemen komen.
Fysio-TS schreef:
21-06-2018 17:35
En wat zou jou advies hierop zijn?
Ik ben niet zo goed in relaties, maar de goegemeente hier zou zeggen: not that into you. Dat die keepster dat hier nog moet komen vragen. Zo klaar als een klontje: jij zoent een man, zegt dat je verliefd op hem bent en de man doet daarna alsof er niets gebeurd is? Not, That. Into. You.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk durfde ze door de drank die zoen te geven, maar ook zonder drank is ze verliefd op je hoor. Waarom stuur je haar geen appje of ze wat mee gaat drinken? Koffie ofzo 😊.
Alle reacties Link kopieren
Wil je hiervoor je baan op het spel zetten?
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel hints heb je nog nodig? 🤔😎
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Zowel als trainer alsmede als behandelaar bevind jij je in een positie van autoriteit t.o.v. haar. Daardoor is het ethisch niet correct wanneer jij ingaat op haar advances.

Als jij dat wel zou willen, zou jij dat eerlijk en zo snel mogelijk aan haar kenbaar moeten maken met de mededeling dat jij haar vanaf dat moment dan ook niet meer mag behandelen of haar team mag trainen. Dus vraag haar dan ook meteen of ze serieus is, of dat dit een bevlieging door de alcohol was.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
21-06-2018 17:55
Als jij dat wel zou willen, zou jij dat eerlijk en zo snel mogelijk aan haar kenbaar moeten maken met de mededeling dat jij haar vanaf dat moment dan ook niet meer mag behandelen of haar team mag trainen. Dus vraag haar dan ook meteen of ze serieus is, of dat dit een bevlieging door de alcohol was.
En dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven