Hoe kom ik van deze psychopaat af

30-06-2018 11:38 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal in paniek, ik kan hier echt niet meer tegen.

Ik heb een relatie gehad met een psychopaat (letterlijk vadtgesteld). Hij manipuleerde en was agressief. Sinds een maand heb ik de moed gevonden om bij hem weg te gaan. Hij laat me niey met rust. Heb hem overal op geblokt maar hij belt me letterlijk 100x per dag, hij zet intieme fotos van mij die ik prive naar hem stuurde toen we nog in relatie waren als zijn profielfoto op whatsapp. Hij dreigt mijn familie en mij. Ik durf hem niet aan te geven want zijn wraak komt (zijn woorden).

Wat moet ik in godsnaam doen? Hij maakt me gillend gek, belt me nu ook steeds.
Alle reacties Link kopieren
Zijn nr. blokkeren?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
30-06-2018 11:39
Zijn nr. blokkeren?
Heb ik gedaan. Hij belt me prive op een ander nummer. Dat kan ik niet blokkeren
Alle reacties Link kopieren
Wel met de politie praten a.s.a.p.
Jou familie inlichten en en de zijne misschien ook als je denkt dat ze hem terugkunnen roepen of contact hebben met zn behandelaar oid.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Geen prive nummers opnemen en ook geen nummers die je niet kent.

Je kan bij je telefoonprovider ook nummers laten blokeren.
apatura wijzigde dit bericht op 30-06-2018 11:43
61.66% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
30-06-2018 11:39
Zijn nr. blokkeren?
Ze heeft 'm overal geblokt zegt ze....
To, als je dat gedaan hebt, hoe kan hij je dan bellen en hoe zie jij dan die profielfoto?

Maar goed, alles vastleggen en iig melding doen bij de politie.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
30-06-2018 11:42
Geen prive nummers opnemen en ook geen nummers die je niet kent.

Je kan bij je telefoonprovider ook nummers laten blokeren.
Dit, en ook wat je in je post hier voor schrijft.
Vervelend zeg :hug:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
30-06-2018 11:42
Ze heeft 'm overal geblokt zegt ze....
To, als je dat gedaan hebt, hoe kan hij je dan bellen en hoe zie jij dan die profielfoto?

Maar goed, alles vastleggen en iig melding doen bij de politie.

Hij heeft mijn nummer nog. Heb hem in de tijd dat ik weg ging hem vaker gevraagd of hij die fotos wilde verwijderen, hij heeft ze namelijk al vaker op zijn profielfoto gezet, dus ik hield dat in de gaten. Je kunt iemand profielfoto wel zien als je iemand geblokt hebt.
Maak een screenshot van jouw foto op zijn profiel en echt, ga melding bij de politie doen!
Alle reacties Link kopieren
_Novalee schreef:
30-06-2018 11:45
Hij heeft mijn nummer nog. Heb hem in de tijd dat ik weg ging hem vaker gevraagd of hij die fotos wilde verwijderen, hij heeft ze namelijk al vaker op zijn profielfoto gezet, dus ik hield dat in de gaten. Je kunt iemand profielfoto wel zien als je iemand geblokt hebt.
Oh, dat laatste wist ik niet.
Begin dan iig met een ander telefoonnummer.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Zet je telefoon op stil. Anders word je gek van al dat gebel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
30-06-2018 11:47
Maak een screenshot van jouw foto op zijn profiel en echt, ga melding bij de politie doen!
Dat wil ik , maar ben bang dat hij er achter komt. Heb ook screenshots van hoe hij dreigt.
Alle reacties Link kopieren
Niet gaan vragen of hij de foto's gaat wissen. Het is kut dat je (ik gok pikante) foto's online staan. Maar elke reactie die jij geeft op zijn gedrag is wat hij wil. En dan blijft hij doorgaan. Gewoon alles negeren, geen contact in wat voor vorm dan ook met hem hebben, maar wel registreren voor jezelf.

Screenshots maken, gebeurtenissen noteren, ect. En dan naar de politie gaan. Dit valt onder stalking, bedreiging en smaad.
winkje87 wijzigde dit bericht op 30-06-2018 11:58
13.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, neem een ander nummer.
_Novalee schreef:
30-06-2018 11:38
Ik durf hem niet aan te geven want zijn wraak komt (zijn woorden).
.
Hij bedreigt je nu zonder aangifte ook al. Het enige dat je nog kunt doen is juist wèl aangifte doen.
Alle reacties Link kopieren
En licht zoveel mogelijk mensen in.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Wel aangifte doen natuurlijk! Ik snap niet dat je dat nog niet hebt gedaan. Deze vent laat je niet met rust, dus geen aangifte doen heeft geen nut. Z.s.m. actie ondernemen!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
30-06-2018 12:03
Wel aangifte doen natuurlijk! Ik snap niet dat je dat nog niet hebt gedaan. Deze vent laat je niet met rust, dus geen aangifte doen heeft geen nut. Z.s.m. actie ondernemen!
Dat durf ik niet, ook omdat ik bang ben of de politie dit wel serieus neemt of mij goed beschermd hierna. Ik heb veel bewijs van oa ziekenhuizen. Maar ben zo bang voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt een melding doen bij de politie. Dan is er in ieder geval een dossieropbouw van hem. Hij krijgt geen kennisgeving van de melding.
Alle reacties Link kopieren
Negeren, logboek bijhouden en elke keer weer aangifte doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als het zo erg is dat je zelfs ziekenhuisbewijzen hebt moet je hem echt aangeven. Dit niet alleen voor jezelf maar ook voor toekomstige vriendinnen.

Alle bewijzen uitprinten en naar de politie. Laat ze ook zien aan je familie alle vrienden etc. Had jij goed contact met zijn ouders? Misschien niet zo gek om dan eens met hun te praten en ook je bewijzen te laten zien. Het kan zijn dat zij wel invloed op hem hebben.

Grote kans dat er al aangiftes liggen tegen je ex. Je zal niet de eerste zijn waar hij dit bij flikt. Echt aangifte doen. Als jij dan een keer belt als hj voor de deur staat komen ze ook direkt.

Snap dat je bang bent maar dit kan echt niet zo verder. Heeft hij nog wachtwoorden van jouw mail, facebook etc? Direkt veranderen.
Hij weet ook wel dat je bang bent. Toch aangifte doen. Gelukkig mag je daar bang zijn. Desnoods naar een blijf van mijn lijf huis. Mijn vriendin heeft in jouw situatie gezeten. Je kan dit niet zelf stoppen. Verzamel al je moed en doe aangifte. Daar kan je ook aangeven als hij voor de deur staat, ze sneller komen.
Die foto’s zijn denk pech. Snap echt dat het naar is. Maar probeer te relativeren. Iedereen heeft een blootje. Leg je erbij neer dat mensen je naakt zien. Je hebt ze prive gestuurd en hij maakt daar misbruik van. Je hebt niets om je voor te schamen. Laat je niet in deze greep houden.
Alle reacties Link kopieren
Wel naar de politie gaan, daar zijn ze voor. Het is logisch dat hij probeert te zorgen dat je niet gaat, maar als hij kwaad in de zin heeft gaat hij dat toch wel uitvoeren, dat merk je nu al. Hij speelt juist in op je angst.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
_Novalee schreef:
30-06-2018 12:11
Dat durf ik niet, ook omdat ik bang ben of de politie dit wel serieus neemt of mij goed beschermd hierna. Ik heb veel bewijs van oa ziekenhuizen. Maar ben zo bang voor hem.
Nou slotje op dit topic dan maar.
Alle reacties Link kopieren
_Novalee schreef:
30-06-2018 12:11
Dat durf ik niet, ook omdat ik bang ben of de politie dit wel serieus neemt of mij goed beschermd hierna. Ik heb veel bewijs van oa ziekenhuizen. Maar ben zo bang voor hem.
Wil je dan met deze angst verder leven? Ik snap dat je bang bent, maar dit wordt alleen maar erger als je niets onderneemt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven