Voel me net een puber

04-07-2018 00:07 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag tijdens het uitgaan iemand ontmoet.
Hij 59, ik 49 en ik voel me echt net een puber!

1x gezien, vanavond gebeld en ik voel me nu net een puber, een bakvis. Moet gewoon om mezelf lachen. Leuk gepraat en verder nog niet afgesproken .
Hij staat op mijn voicemail en die heb ik al 10x afgeluisterd, als het niet vaker is.
Gut wat heeft hij een mooie donkere stem. Zucht

Of ik hem echt leuk vind? Geen idee.
Of ik hem ooit weer zie? Geen idee

Ik sta er verder open in en verwacht niets.
Mijn leven is leuk en fijn.
Maar gut zeg ik was even vergeten hoe dit voelde. De spanning van ooooo hij heeft gebeld, het zenuwachtige bij het terugbellen. Hahahah hoe suf kan het zijn.

Wat ik met het topic wil? Geen idee, misschien iemand die dit ook net meemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Vind er maar gewoon even niets van en geniet heerlijk van dat pubergevoel! ;-)) :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Nee ik verwacht helemaal niets, genieten doe ik zeker!
Was gewoon vergeten hoe het voelde. Hahahaha ik ook al een aantal jaar geleden. Het is gewoon leuk :jump:
Alle reacties Link kopieren
:proud:

Geniet ervan! En waarom niet een keer afspreken? Gewoon voorstellen als je er na verloop van tijd nog zin in hebt. Niet te lang overdenken hoor! Het leven is te kort en jij hebt het niet nodig maar het komt gewoon op je pad. Húp.... kijken of het wat is en anders is het niets en dan is er nog steeds niets verloren toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
We hebben nog niet een afspraak gemaakt omdat ik het deze en volgende week druk heb en hij ook. Wel gaan we elkaar in de tussen tijd bellen om elkaar op die manier wat beter te leren kennen.
Ik denk wel dat de afspraak er gaat komen.. :-D :-D

Ik vind het zo leuk om dit weer mee te maken en ook iemand waarvan ik denk, ja jij bent wel leuk hahahaha. (Dat heb ik zooooo lang niet gedacht)
Heerlijk toch dat je op je 49e zo verliefd bent. Ik was 47 toen ik het fors te pakken kreeg en ik heb volop van die onzekere begintijd genoten.

Ik wens je dus een heerlijke verliefde zomer toe met veel :sun: , :bigkiss: en :love:
Alle reacties Link kopieren
:flirting: heerlijk toch!
Wat héérlijk...... :flirting:
Wat leuk. Lekker van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen :) :daisy:
@iris1969 ja je hebt gelijk dit is de leukste periode, het onzekere. Hahahaha wie weet wordt het wel zo’n zomer.
@Enn, wat zeg je dat goed, ik heb het idd niet nodig maar het komt wel op mijn pad.
Alle reacties Link kopieren
Afspraak is gemaakt! :-)
:high5: :cheer2: :yes:
Spannend! Enjoy! Heerlijk toch, die vlinders :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Super :cheer: :yes:
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha bedankt!
Ja die vlinders zijn inderdaad leuk, maar ik ben zo zenuwachtig aan de telefoon gaat echt helemaal nergens over. Echt zo’n bakvis! :facepalm: Maar vergis je niet, ik vind het ook super leuk om weer zo’n bakvis te kunnen zijn! :lol:
Ik wil mijn man voor geen goud kwijt, maar het lijkt me zo te gek om nog een keer zo verliefd te zijn :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Misschien een romantische date plannen met je man....? :cheer2: Best kans dat er weer wat vlinders gaan rond vliegen :heart: :-D
Alle reacties Link kopieren
Date is achter de rug en het wat super! Wat was ik zenuwachtig, hij gelukkig ook dat is toch een beetje gedeelde smart .
We hebben gewandeld, gepraat iets gegeten.. Kreeg niet veel door mijn keel.
O wat is hij leuk en zoooo anders dan anders en hahahaha zo euh volwassen ja klinkt raar kan het niet uitleggen.
En pfff ja nog gezoend ook nog.. :proud:
Sinds gisteravond zit ik de hele tijd met een glimlach op mijn gezicht :)

Ik ben helemaal overdonderd door deze man zeg! Had het zo niet verwacht, maar ooo wat is dit leuk!
Alle reacties Link kopieren
:flirting:
Wat een heerlijk nieuws! :cheer2:

Enjoy :bigkiss: :love:
Wat leuk om te lezen, Kliefje!
Geniet met een grote G :heart:
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Geniet ervan! :proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd wat je nou bedoelt met ‘ zo volwassen’?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
FadeToBlack schreef:
08-07-2018 13:15
Ik wil mijn man voor geen goud kwijt, maar het lijkt me zo te gek om nog een keer zo verliefd te zijn :heart: :heart:
Ja dit.

Geniet ervan, Kliefje! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
15-07-2018 11:02
Ben wel benieuwd wat je nou bedoelt met ‘ zo volwassen’?
Ik ga proberen het uit te leggen en misschien is het niet de juiste manier om het te beschrijven..
De onderwerpen waar we het over hebben gehad, hoe hij tegen het leven aan kijkt. Hoe hij praat over zijn kinderen, zijn exen. Op een gewone manier niet met een bepaalde ondertoon. Hij luistert, geen onderbrekingen, is geïnteresseerd. De manier waarop hij me behandelde, stoel aanschuiven, me voor laten gaan, de weg vrij maken. Ik voelde me vrouwelijk en goed in mijn vel bij hem op een relaxe manier. Misschien hele normale dingen, maar ik ben het allemaal niet gewend.
De laatste jaren met mijn ex waren niet goed en hij gaf me een waardeloos gevoel over mezelf.
En nu dan hij... zo totaal anders. Zoals ik al zei misschien is volwassen niet het juiste woord, maar kan even geen ander woord bedenken. Zitten watjes in mijn hoofd .....
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel te zeggen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven