Vragen of hij mij nog een keer wil zien?

14-07-2018 14:43 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb in april een man ontmoet. Wij hadden een tijdje gedate ( ongeveer 2 maanden). Het is uiteindelijk niks geworden omdat hij weinig tijd had door werk/ andere verantwoordelijkheden, en doordat ik hem wat nare dingen via de app had gemeld en daardoor had hij een punt achter het contact gezet.

Ik had hem eigenlijk al geblokkeerd op what’s app.

Gisteren kwam ik hem toevallig tegen in de stad. Hij bleef naar mij kijken ( we waren beide met mensen). Uiteindelijk hebben we geappt en samen een drankje gedronken. Ik had aardig wat gedronken en ik ben bij hem blijven slapen en we hebben sex gehad.

Ik heb geappt dat het gezellig was en hij gaf een reactie dat hij dat ook vond en wenste mij een fijn weekend.

Ik heb hem altijd leuk gevonden en nog steeds. Hij heeft niks gezegd over een vervolgdate of dat hij mij nog een keer wil zien. Ik ben een beetje bang/ weet niet goed hoe dit te vragen. Misschien ziet hij mij gewoon als handig voor de seks.

Wat raden jullie aan? Kan ik hem appen of hij nog behoefte heeft mij te zien, of hoe hij de situatie nu ziet?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou, vooral als je hem leuk vindt, wl contact opnemen om het uit te praten.

Als je stil blijft denkt hij ook,''nou leuke avond gehad maar verder zal ze wel niks in me zien.''
Alle reacties Link kopieren
Nee heb je, ja kan je krijgen.

Ben wel nieuwsgierig welke negatieve dingen je hem geappt hebt. ;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Als ik opmerkte dat jij mij had geblokt op Whatsapp dan was ik er zoiezo al klaar mee.
Raare gedoe zonder reden kan ik zo slecht tegen
Alle reacties Link kopieren
Wat was er eerst gebeurd dan dat je hem nare dingen had gezegd en geblokt?

Geblokt betekent dat je niks meer met iemand te maken wilt hebben, vreemd dat je meteen met hem het bed in duikt nadat je hem hebt gezien. Beetje tegenstrijdig.
Levensgenieter ;)
Nee dat wordt niks
Hij heeft weinig moeite hoeven te doen toen jullie elkaar tegen kwamen en nam van de gelegenheid gebruik. Dat zal hij vast weer doen als je je nu aanbiedt. Meer zit er denk ik niet in.
Alle reacties Link kopieren
“ ik zou het leuk vinden om snel weer eens af te spreken “ . Durf je dat niet te appen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem een apje of hij nog een keertje met je wil neuken.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Waarom is hij eigenlijk met je gaan daten als hij achteraf gezien helemaal geen tijd heeft voor een relatie? Dat vind ik wat twijfelachtig overkomen. Wat de reden hiervan is, en of jouw tirade daar de oorzaak van is, is nog te onduidelijk.
Dus: Wat was voor jou de aanleiding om hem nare dingen te doen appen? En wanneer heeft hij geconcludeerd dat het niets ging worden?

De vraag of hij dan nu wel tijd en zin heeft in een relatie....tja. Ik acht de kans klein (omdat hij je ook niet op een vervolgdate heeft gevraagd na de seks) maar je kunt het altijd proberen. Dus ja, stuur hem dat berichtje ("Zin om ergens wat te gaan drinken?"), en ga dan niet met hem naar bed, zodat je ook de kans krijgt om hem duidelijk te maken dat het jou niet enkel om het fysieke contact gaat. Praat julie "ruzie" uit. Zeg dat je het leuk zou vinden om weer met hem te kunnen daten. En dan wordt vanzelf wel duidelijk of hij wel of niet wil. Maar dan zijn jouw intenties in ieder geval duidelijk voor hem.
En als hij negatief op jouw berichtje reageert of het negeert... dan weet je direct al genoeg.

Veel succes!
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 14-07-2018 15:50
26.78% gewijzigd
wij slapen nooit.
Hoe oud zijn jullie? Even om een beeld te vormen. En wat voor bare dingen had je hem geappt? Ben je na de seks weer opgestapt?
Alle reacties Link kopieren
Mompelt iets vaag over zelfrespect.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor nare dingen heb je tegen hem gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je wel lekker genoeg voor de seks. Die kun je in ieder geval mooi in je zak steken.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Nare dingen appen en dan blockeren. Hoe oud ben je?

Ik zou gewoon echt even open kaart gaan spelen en met hem afspreken. Zeg dat je hem erg leuk vindt, dat je beetje bezeert was omdat hij geen tijd voor je wilde maken en je daarom raar deed. En dat jij graag nog ern poging waagt. Daarna je mond houden en hem laten vertellen hoe hij het ziet.
Als hij dan weer begint over dat hij geen tijd heeft of een ander antwoord geeft als’ oke prima, laten we het nog een keer proberen’ dan zou ik er geen energie meer insteken.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
14-07-2018 16:44
Hij vindt je wel lekker genoeg voor de seks. Die kun je in ieder geval mooi in je zak steken.
Daar hoef je iemand niet lekker voor te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
14-07-2018 17:16
Daar hoef je iemand niet lekker voor te vinden.
Nou, ik krijg ‘em niet omhoog wanneer ik haar niet lekker vind.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
14-07-2018 15:12
Stuur hem een apje of hij nog een keertje met je wil neuken.
:HA:
Wie wat wil die moet wat.
Vraag het hem
Maar zoveel drinken dat je zat wordt en dan in bed duiken, niet aantrekkelijk. Denk niet dat er meer dan seks inzit.
Alle reacties Link kopieren
Nog even een update:

Ik ben nu een beetje in paniek. De seks was onveilig en hij is in mij gekomen. Hij denkt wss dat ik aan de pil ben maar dat ben ik niet. Ik had niet verwacht dat hij dat zou doen. Hij wil toch ook geen kind neem ik aan?

Ik chrckte nog even op internet mijn ovulatie dagen en precies gisteren en vandaag zijn mijn vruchtbare dagen. Alhoewel kan ik er iets naast zitten met de datum van laatste dag ongesteldheid.

Ik besef me dit eigenlijk nu pas.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
14-07-2018 17:18
Nou, ik krijg ‘em niet omhoog wanneer ik haar niet lekker vind.
Kan, genoeg mensen die daar geen probleem mee hebben.
Alle reacties Link kopieren
Siri2018 schreef:
14-07-2018 18:14
Nog even een update:

Ik ben nu een beetje in paniek. De seks was onveilig en hij is in mij gekomen. Hij denkt wss dat ik aan de pil ben maar dat ben ik niet. Ik had niet verwacht dat hij dat zou doen. Hij wil toch ook geen kind neem ik aan?

Ik chrckte nog even op internet mijn ovulatie dagen en precies gisteren en vandaag zijn mijn vruchtbare dagen. Alhoewel kan ik er iets naast zitten met de datum van laatste dag ongesteldheid.

Ik besef me dit eigenlijk nu pas.
Heel veel sukkels denken daar helemaal niet over na.
En jjj dus ook niet.

Even afwachten en anders maar een test doen.
Levensgenieter ;)
Morning after pil
En volwassen worden.
Alle reacties Link kopieren
Siri2018 schreef:
14-07-2018 18:14
Nog even een update:

Ik ben nu een beetje in paniek. De seks was onveilig en hij is in mij gekomen. Hij denkt wss dat ik aan de pil ben maar dat ben ik niet. Ik had niet verwacht dat hij dat zou doen. Hij wil toch ook geen kind neem ik aan?

Ik chrckte nog even op internet mijn ovulatie dagen en precies gisteren en vandaag zijn mijn vruchtbare dagen. Alhoewel kan ik er iets naast zitten met de datum van laatste dag ongesteldheid.

Ik besef me dit eigenlijk nu pas.
Eerst blokkeren, dan elkaar zien, dronken worden en neuken. Nee, ik verwacht niet dat hij een kind wil.
Alle reacties Link kopieren
Siri2018 schreef:
14-07-2018 18:14
Nog even een update:

Ik ben nu een beetje in paniek. De seks was onveilig en hij is in mij gekomen. Hij denkt wss dat ik aan de pil ben maar dat ben ik niet. Ik had niet verwacht dat hij dat zou doen. Hij wil toch ook geen kind neem ik aan?

Ik chrckte nog even op internet mijn ovulatie dagen en precies gisteren en vandaag zijn mijn vruchtbare dagen. Alhoewel kan ik er iets naast zitten met de datum van laatste dag ongesteldheid.

Ik besef me dit eigenlijk nu pas.

Wat een rare logica zeg... Als je geen kind wil doe je het veilig. Waarom ga je er vanuit dat hij de anticonceptie regelt? Jij wil toch ook geen kind? En voor jou is een zwangerschap veel erger dan voor hem.

Haal een map en hopen dat je niet al zwanger bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven