Vriend praat slecht over mij achter mijn rug

15-07-2018 01:18 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey, ik heb een probleem...
Ik zit nu bijna een half jaar in een relatie met een lieve man ik ben 30 hij 40.
Ik hoorde vandaag op een feestje dat hij niet altijd even goed over mij praat.

Nu ben ik er niet van maar heb toch in zijn telefoon gekeken wat het slechte dan was.
(ik weet het privé bla bla maar toch het vertrouwen en wat hij doet in mijn gezicht en erachter verschild zo enorm)

Ik kwam daar schokkende dingen tegen bij zijn beste vrienden.

Ik heb een maatje mer maar zit gewoon in maatje m/l zoveel meer dus ook niet en ben wel bezig om op een gezonder gewicht te komen na twee kinderen (kinderen zijn niet van hem)

Dingen die hij stuurd zijn:


leuke meid alleen heeft de afgelope maanden teveel gevreten

Noemt me bij iedereen molly (zegt tegen mij dat t een strip figuur is van vroeger)

Zegt dat ik moeilijk ben en met al die wijven wel wat is ik ben bezitterig en hij mag niets van me

Tegen een dat hij in de tent sex met me had gehad. De vriend zei was t wel de goeie zei hij ja aan der reet te voelen wel

Leuke meid hoor alleen ze zeikt zo veel

Zou blij zijn als ik weer thuis ben geen geneuk geen kids maar veel bier

Pfff echt ik ben van plan om mn spullen te pakken en naar huis te gaan en te zeggen je bent niet klaar voor mij niet voor mn kids en niet voor mijn omvang!

Ik weet dat ik dat nooit had moeten doen of lezen t is prive maar echt hij praat zo slecht over mij, een man moet dat niet doen en die moet goed over je praten maar dat zie ik weinig terug.

Molly hier molly daar gezeik te dik claimerig 😩😩😩

Wtf laat me dan met rust gast ga verder zoek een vrouwtje waar je je wel goed bij voelt en die je niet wil afkraken bij je vrienden.

Ik kan dit natuurlijk niet zeggen tegen hem maar weet even niet wat ik moet doen.

Nu blijkt wel dat oke ja ik heb in zn tel gekeken en zn privé. Maar na dit te lezen was het dus niet voor niets dat gevoel wat ik had.

Hij is 40 ik laat hem vrij, hij heeft nogsteeds weinig verantwoordelijkheid en heeft in het begin van de relatie zelf gezegd dat hij geremd wilt worden waarop ik zei en vind dat dat niet bij mij ligt, ik kan alleen aangeven wat ikzelf ervan vind. Zoveel zeik ik dus ook niet. Vind ik dan.

Mja wat denken jullie? Wat moet ik? Ik dacht hem eindelijk gevonden te hebben de man die mij accepteerd respecteerd en liefheeft. Maar de woorden zeggen wat anders

Liefs...
En wat is er zo lief aan hem? Wat een lul met vingers.
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt wel lieve dingen tegen mij, vaak hoe gek hij op mij is of hoeveel hij van me houd, als ik er niet ben dat hij me enorm mist. Dat is er zo lief aan. Maar dat valt in t niets bij het lezen van zulke berichten
Is maar 1 goede oplossing voor en dat is onmiddellijk dumpen. Kijk naar z'n daden, niet naar de lieve woordjes die hij in je gezicht zegt. Je snapt zelf toch wel dat je beter verdient dan dit.
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker bloody mary, dat is ook zo, alleen ik wil het niet geloven ofzo. Mn kids zijn er al bij betrokken we slapen nu ook hier hoe pak ik het aan. Hoe maak ik duidelijk wat ik weet zonder dat hij weet wat ik gedaan heb.
En hebben jullie enig idee wat er met molly bedoeld wordt?

Het is zo moeilijk zo twee kanten
Alle reacties Link kopieren
Of die man is geestelijk nooit voorbij zijn 16e levensjaar gekomen en moet nog steeds ‘stoer’ doen bij zijn ‘matties’ (soort zoekt soort) of het is echt een lul de behanger eerste klas.

Persoonlijk zou ik volledig afknappen op beide scenario’s. Respect is ver te zoeken en dat is toch echt geen hoge eis. Dat mag je toch minimaal verwachten in een relatie.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Molly= mollig? Zoiets?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen liefde, zo praat je namelijk niet over iemand van wie je houdt en waar je warme gevoelens voor hebt.
Ik zou hem zeker confronteren, dat ik het als zeer kwetsend hebt ervaren en dat het vertrouwen in hem weg is.
Molly slaat op mollig volgens mij en waarom wil je hem nog de kans geven zichzelf goed te praten? Welk voorbeeld geef je aan je kinderen als je bij iemand blijft die je belachelijk maakt?
Je hebt achter zijn masker kunnen kijken en dat was niet fraai. Wees maar gewoon blij dat je in zijn telefoon hebt gekeken, want anders had je wellicht zinloze en pijnlijke jaren aan hem verspilt.

Een :hug: van mij, want die opmerkingen zullen vast pijn hebben gedaan, zeker als ze van een man komen waarvan je dacht dat hij leuk was en jou zag zitten.

Direct dumpen die hap en vooral niet in zijn mooie woorden en zoete broodjes trappen die heel waarschijnlijk zullen komen.
Alle reacties Link kopieren
Lemoos2 precies mollig dat is dus het eerste wat ik ook dacht, kan dus ook echt geen stipfiguur vinden die zo heette.
En op zn 40 is het idd net een klein kind soms bier drinken heel veel is heel belangrijk voor hem. Maar wilt het mij ook graag naar de zin maken en is dan wel weer meegaand en vraagt vaak of ik het naar mn zin heb of alles goed gaat etc. Wilt leuke dingen met me doen. Daarom maakt dit alles zo ongelofelijk moeilijk en niet zoals hij zich voordoet
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat je er op een feestje bent achtergekomen. Hoorde je hem zo praten of waarschuwde iemand jou?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Lief van jullie, hoe doe ik dit, ik kan dit toch niet vertellen? En dit is over bijna ene half jaar verspreid de laatste waren afgelopen maand molly en mn kont en t zeuren
Alle reacties Link kopieren
Ienamd zei het tegen mij
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 39 en weet geen Molly figuur uit mijn jeugd te herinneren. Kan mij van mijn broertje nog herinneren dat er zoiets was als Molly en the big comfy couch maar dat was voor hele kleintjes in de nineties. Soort Bumba.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Saartjevs87 schreef:
15-07-2018 01:37
Ienamd zei het tegen mij
Neem het serieus. Mensen waarschuwen niet voor niets. Je hoeft geen plan van aanpak te verzinnen. Je kunt gewoon zeggen dat je zijn gezeur zat bent en dat je vindt dat jullie geen goede match zijn. En daar wil je het bij laten. Klaar. Je hoeft geen tig harde bewijzen aan te leveren om een relatie te mogen beëindigen. Dat jij geen toekomst ziet in de relatie is reden genoeg.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat een slappe zak! Puberpraat met zijn vrienden en zwaar respectloos gedrag maar tegen jou lief en aardig.

Of het is een enorme ruggegraatloze meeloper of een eikel maar je verdient beter. Confronteer hem met wat je hebt gehoord en vraag door als hij alles ontkent weet je genoeg. En anders excuses naar jou en waar jij én zijn vrienden bij zijn excuses naar jou maken. Is ie van de pot gerukt zeg pfff
Alle reacties Link kopieren
Sja zal raar zijn om me daarnaar te vernoemen
Alle reacties Link kopieren
Hij is respectloos.
En zijn mooie woorden zou ik allang niet meer geloven.
Zeggen tegen hem dat je in zijn foon hebt gekeken omdat je hem niet vertrouwde.
En dat klopt ook, want hij praat niet lief over jou.
Aan jou of je dit wil, ik had hem allang aan de kant gezet.
Jouw kinderen zijn erbij betrokken, nog beter om met hem niet verder te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Saartjevs87 schreef:
15-07-2018 01:39
Sja zal raar zijn om me daarnaar te vernoemen
Zal hij ook niet kennen, ‘wij’ waren pubers in de nineties. Tenzij hij ook een veel jongere broer of zus heeft gehad en een moeder die er heilig van overtuigd was dat de Teletubbies de doodsteek voor de taalontwikkeling waren.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Saartjevs87 schreef:
15-07-2018 01:29
Ja zeker bloody mary, dat is ook zo, alleen ik wil het niet geloven ofzo. Mn kids zijn er al bij betrokken we slapen nu ook hier hoe pak ik het aan. Hoe maak ik duidelijk wat ik weet zonder dat hij weet wat ik gedaan heb.
En hebben jullie enig idee wat er met molly bedoeld wordt?

Het is zo moeilijk zo twee kanten
Het is niet moeilijk hoor. Die lieve kant was fake om jou binnen te halen en die nare respectloze teksten waren hoe hij werkelijk over je denkt.

Een man die van je houdt zegt dit niet tegen zijn vrienden, want die is trots op je en verdedigt je juist tegen zijn vrienden.
Alle reacties Link kopieren
🙁 Ja, we zijn net een paar dagen terug van een weekje vakantie met zn vieren en direct naar zn huis gereden koffers staan hier nog, zouden morgen gaan varen leuke dag weer maken, hij is met de kids ook super en meegaand. Alles bij elkaar maakt het zo ontzettend moeilijk. Ik wil het liefste zeggen he luister ik heb in je tel gekeken maar dan word hij daar natuurlijk boos om. Ik kan er idd over doorvragen naar dan wilt hij weten wie iets gezegd heeft (onderwerp ontwijken) het liefste zeg ik zet ons maar thuis af ik heb even rust nodig en dan niets laten horen.
Saartjevs87 schreef:
15-07-2018 01:36
Lief van jullie, hoe doe ik dit, ik kan dit toch niet vertellen? En dit is over bijna ene half jaar verspreid de laatste waren afgelopen maand molly en mn kont en t zeuren
Zeg gewoon dat je dat van vrienden hebt gehoord en vertel niet dat je in zijn telefoon hebt gekeken, want dat gebruikt hij dan toch alleen als een stok om jou te slaan.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2018 09:41
Reden: offtopic
0.00% gewijzigd
lemoos2 schreef:
15-07-2018 01:39
Neem het serieus. Mensen waarschuwen niet voor niets. Je hoeft geen plan van aanpak te verzinnen. Je kunt gewoon zeggen dat je zijn gezeur zat bent en dat je vindt dat jullie geen goede match zijn. En daar wil je het bij laten. Klaar. Je hoeft geen tig harde bewijzen aan te leveren om een relatie te mogen beëindigen. Dat jij geen toekomst ziet in de relatie is reden genoeg.
Helemaal mee eens!

En laat je niet ompraten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven