Date, wanneer thuis afspreken

15-07-2018 08:23 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een moeizame relatie, nu 3 jaar gescheiden en heb ik via Tinder een leuke man ontmoet.
We hebben elkaar nu 3 maal gezien, wat gedronken, gewandeld en uit eten geweest. Ik vind het best spannend na mijn vorige relatie en heb aangegeven het rustig aan te willen doen, wat hij accepteert. Maar ik vind hem toch wel erg leuk worden en hij vindt mij ook leuk.
Volgende date gaan we naar de film, alleen, er draait zo weinig leuks. En aangezien ik net Netflix heb, zou ik hem wel thuis willen uitnodigen.
Feit is wel dat 2 meisjes boven liggen te slapen, maar die worden zelden wakker en komen zeker hun bed niet uit.
Wat is wijsheid? Lijkt mij heerlijk om naast elkaar op de bank te zitten, maar ga ik niet te snel? Moet ik mij zorgen maken om mn dochtertjes?
Ik weet het even niet meer....
Als je kinderen hebt, zou ik het zeker niet doen. Kun je niet bij hem afspreken?
Als je twee dochters hebt zou ik wachten. Je kunt ook een andere date bedenken. Is er geen filmhuis in een stad even verderop? Heb je meer keuze. Stadswandeling, boswandeling, fietsen, uit eten, bowlen, andere sport, museum, genoeg te doen voor een date.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

EDIT: voor op de huiskamerdeur, niet om je kinderen in hun kamer op te sluiten uiteraard
anoniem_370120 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 08:41
28.99% gewijzigd
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik zou oppas proberen te regelen voor de meisjes. Misschien kunnen ze een nachtje logeren bij opa en oma? En anders inderdaad bij hem afspreken, terwijl iemand op de meisjes past.

Kun je niet afspreken wanneer de meisjes bij papa zijn?
Alle reacties Link kopieren
Realiseer je wel dat hem bij jou thuis uitnodigen om samen op de bank een film te kijken kan worden opgevat als ik wil seks.

En of het te vroeg is om bij je thuis uit te nodigen of niet. Volg je gevoel.

De meeste mannen zijn echt geen serie verkrachtets die zo snel mogelijk je huis binnen willen om je kwaad te doen.

Na een tijdje kan hij alsnog wel geen leuke man blijken te zijn maar dan laat je hem niet meer binnen. Meestal is dat dan wederzijds en wil hij ook niet meer bij jou op bezoek.


Op dit moment zegt je gevoel blijkbaar dat hij oké is. Dan kan je hem gerust bij thuis uitnodigen.
Alle reacties Link kopieren
Let wel op waar je hem voor uitnodigt en of je daar zin in hebt. "Kom je vanavond bij mij thuis Netflixen?" is in datewereld al snel codetaal voor "Kom je vanavond bij mij seksen?"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou oppas regelen voor de kinderen of ze ergens laten logeren. Houd er wel rekening mee dat het woord Netflix kan worden opgevat als seks. Dus wees wel duidelijk dat je echt Netflix bedoelt. Kun je altijd nog vozen mocht je er zin in hebben, maar heb je in ieder geval geen seks-date.
Alle reacties Link kopieren
Oppas is geen probleem, dan kan ik wel regelen.

Het is meer dat het me veel gezelliger lijkt om thuis af te spreken.
Die codetaal is wel een goede, seks hoeft van mij niet gelijk, maar die stevige knuffel als afscheid op de laatste date smaakt wel naar meer fysiek contact.

Geloof dat mijn date slim genoeg is om in te schatten dat het hoogstwaarschijnlijk niet gelijk seks wordt. Hij is heel respectvol, op het afwachtende af.
Lekker oppas regelen en hem uitnodigen.

Weet je wat het is? Wanneer jullie op de bank zitten en jullie zoenen en knuffelen en je hebt het gevoel dat hij verder wil gaan kan je altijd nog nee zeggen. Een echte man respecteert en accepteert dat. Als een man bij het woord Netflix aan seks denkt dan is dat zijn probleem hoor. Netflix betekent bij mij ook echt gewoon Netflix.
Netflix and Chill. Is in deze date wereld inderdaad een uitnodiging voor seks.

Ik zou echt niet thuis afspreken met iemand die je 3x gezien hebt terwijl je kinderen boven liggen.

Ook al denk je dat hij heel respectvol is. Doe dat alleen als ze niet thuis zijn/uit logeren/ bij hun vader.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 08:59
12.79% gewijzigd
En wat houdt je tegen om bovenstaande overwegingen met je date te bespreken? Waarom moet altijd alles in codetaal?

Het is wachten op het volgende topic van partner waarin hij vraagt wat er toch bedoeld kan worden met een uitnodiging om te komen Netflixen. Terwijl juist was afgesproken het rustig aan te doen omdat er kinderen bij betrokken zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bespreken is inderdaad wel een goede :)
Gevoelsmatig is het allemaal geen probleem, rationeel voel ik me onzeker of ik het wel goed doe.

De kinderen zijn niet met grote regelmaat bij vader en logeren zijn ze niet gewend. Logeren zou alleen maar onrust voor ze geven, dat vind ik het niet waard in dit stadium.
Appeltaartmetrozijn schreef:
15-07-2018 09:06
Bespreken is inderdaad wel een goede :)
Gevoelsmatig is het allemaal geen probleem, rationeel voel ik me onzeker of ik het wel goed doe.

De kinderen zijn niet met grote regelmaat bij vader en logeren zijn ze niet gewend. Logeren zou alleen maar onrust voor ze geven, dat vind ik het niet waard in dit stadium.
Dan spreek je dus in dit stadium niet af bij je thuis.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon uitnodigen en van tevoren bespreken.....
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
15-07-2018 08:58
En wat houdt je tegen om bovenstaande overwegingen met je date te bespreken? Waarom moet altijd alles in codetaal?

Het is wachten op het volgende topic van partner waarin hij vraagt wat er toch bedoeld kan worden met een uitnodiging om te komen Netflixen. Terwijl juist was afgesproken het rustig aan te doen omdat er kinderen bij betrokken zijn.
:mrgreen:
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Als je wel naar de bios zou gaan had je ook oppas geregeld. Doe dat nu ook, ongeacht wat je gaat doen. In dit stadium geen kinderen erbij ookal liggen ze in hun bed.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet. Als die kinderen slapen krijgen ze niets mee van die man.

Als ze wel uit bed komen dan zien ze dat er iemand op bezoek is.

Er zal toch wel vaker iemand op bezoek komen dus zo raar is dat toch ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Als het je gaat om "thuis lijkt het me gezelliger dan bij hem" dan kun je daar wel nog een consessie in doen, lijkt me, in het belang van je kinderen. Want dat was een van de redenen om het rustig aan te doen, whatever that means nu je seks wilt en hem bij je thuis wil uitnodigen.
Dus: wil je seks, spreek dan bij hem thuis af en regel een oppas.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-07-2018 09:50
Ik zie het probleem niet. Als die kinderen slapen krijgen ze niets mee van die man.

Als ze wel uit bed komen dan zien ze dat er iemand op bezoek is.

Er zal toch wel vaker iemand op bezoek komen dus zo raar is dat toch ook weer niet.
Dit dus.
Seks zit niet in de planning, is te vroeg, te snel. En ik ken mezelf, wanneer ik seks heb gehad met iemand kan ik zeker niet meer helder denken :mrgreen:
alongwiththesunshine schreef:
15-07-2018 09:53
Als het je gaat om "thuis lijkt het me gezelliger dan bij hem" dan kun je daar wel nog een consessie in doen, lijkt me, in het belang van je kinderen. Want dat was een van de redenen om het rustig aan te doen, whatever that means nu je seks wilt en hem bij je thuis wil uitnodigen.
Dus: wil je seks, spreek dan bij hem thuis af en regel een oppas.
Waar lees jij dat TO seks wil?
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
15-07-2018 11:40
Waar lees jij dat TO seks wil?
Vrijen (zoenen, aanraken op bepaalde plekken) valt ook onder seks, nietwaar?
Daarbij zie ik het als een voorzorgsmaatregel. Misschien laat je jezelf toch wel verleiden als hij opeens zo dicht bij je op de bank zit. Dan is het veiliger om je in een omgeving te bevinden zonder kinderen. En ook als jullie enkel gaan knuffelen, zou ik dat in dit stadium zonder kinderen doen. Puur vanwege je reden om de kinderen er nog niet bij te betrekken.
wij slapen nooit.
Het is niet zo dat je, omdat je kinderen hebt, niet op ontdekkingstocht kunt gaan vwb een potentiële nieuwe liefde. Toch zou ik kans op contact met kinderen vooralsnog niet willen opzoeken. Ik he.
Voor jou voelt dat misschien heel anders.

Denk dat je je gevoel moet volgen. Vanuit veiligheidsoverwegingen echter zeg ik: geen kinderen in de buurt!
Ik zie echt het probleem niet. Zelfs mochten kinderen wakker worden en even een kijkje komen nemen.
Je plan is toch enkel tv kijken? Mag je dat niet als single moeder met een man erbij?
Viva staat altijd op zijn achterpoten wanneer iemand het niet vind kunnen dat een man met een relatie (met of zonder kinderen) een vriendin uitnodigt om samen op de bank tv te kijken. Iedereen roept dan uit dat dit moet kunnen maar een single man en een single vrouw mogen dat niet 'want stel dat de kinderen wakker worden'. Dan zien ze moeder met een man tv kijken, wat is het probleem? Gescheiden vrouwen met kinderen mogen geen man in huis binnen laten maar getrouwde vrouwen met kinderen wel?
Alle reacties Link kopieren
En anders heb je altijd nog dat slot op de huiskamerdeur.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven