Relatie stuk

15-07-2018 09:12 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn ex hebben 6 jaar een relatie gehad. De laatste paar maanden ging het niet goed met veel ruzie en naast elkaar leven. In de laatste periode was die veel bezig met een collega en hadden veel contact met flirten. Veel ruzie daar over gehad en nu het uit is ben ik blij dat ik van hem af ben. Ik was ook niet meer verliefd op een jongen die continu met andere meiden bezig was. Maar nu 3 maanden later is die dus samen met die collega waar we zoveel ruzie om hadden. Ik voel me zo dom en voorschut gezet.. ik wil hem niet meer terug dat sws niet maar toch voel ik me er rot onder
Alle reacties Link kopieren
Mss heb je zn interesse gewekt door alleen maar over die collega te praten.
such_preggers schreef:
15-07-2018 09:18
Mss heb je zn interesse gewekt door alleen maar over die collega te praten.
Welja joh leg de schuld lekker bij haar neer.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
15-07-2018 09:44
Welja joh leg de schuld lekker bij haar neer.
Als mijn vriend me 2 jaar aan mn kop heeft gezeken dat ik mss een collega leuk vind. Dan zou ik als het uit was gaan onderzoeken of hij mss een punt had.
such_preggers schreef:
15-07-2018 09:54
Als mijn vriend me 2 jaar aan mn kop heeft gezeken dat ik mss een collega leuk vind. Dan zou ik als het uit was gaan onderzoeken of hij mss een punt had.
Lees jij een ander topic dan ik? Ik lees nergens dat ze 2 jr aan zijn kop heeft gezeurd over die collega. Wel dat hij de laatste maanden met een collega bezig was en ze daar bonje over kregen.
Waar rook is, is vuur, maar weer eens gebleken.
Het slijt, heb een beetje geduld.
Als je zoiets achteraf hoort dan doet wel weer even pijn. Het is niet leuk maar draai het om: Je had gewoon gelijk. Je staat dus juist niet voor schut. Hij wel.
Alle reacties Link kopieren
reageer niet als je niets nuttig weet te vertellen 😴 @such
Alle reacties Link kopieren
Jaa precies! Ben beter af zo
Alle reacties Link kopieren
wees blij dat je van die stumpert af ben is mijn mening. rust in je lijf n dan zoeken naar echte vent die wel trouw is n volledig voor jou gaat. n exclusief van jou is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven