vriendin en haar exman

15-07-2018 09:20 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet of het hier mag omdat ik een man ben dus laat maar weten als het niet mag

ik heb mijn vriendin leren kennen in de tyd met netlog daar stond er op dat ze vrijgezel was
en we hebben een paar keer afgesproken en ze is eens een week blijven slapen en dan ben ik dingen te weten gekomen zoals ze had 3 kinderen en ze was getrouwt en de politie is haar komen zoeken omdat haar man haar als vermist had opgegeven bij de politie en dan heeft ze er alles aan gedaan om te scheiden van hem en is ook gelukt

maar nu vind ik het raar ik weet niet wat jullie er van denken he


in begin mocht ze haar kinderen zien op zaterdag van 11 uur tot 18 uur en niet meer en dan is de planing verandert vertrok ze van vrijdag naar haar moeder en dan vertrok ze van daar naar haar ex man en de kinderen maar nu vertrekt ze soms zelf van vrijdag naar haar ex man en de kinderen tot zondag dus ze blijft daar slapen ze krijgt daar geschenken van en haar uitleg is dat ze er voor werkt bij hem thuis zoals koken afwas en de kleren wassen enzo maar ik geloof er niet veel van en constant ganse dag zitten ze te sturen van smorgens tot savonds ze ga er 1 keer per jaar mee op reis voor de kinderen zegt ze tegen mij en tussen de pauze van haar ex op zijn werk bel hij via messenger als ik in de buurt ben neemt ze niet op en als ik er niet ben dan wel


wat denken jullie hier over
Alle reacties Link kopieren
De langste zin ooit..
inhoudelijk? Ik zou er al veel eerder mee zijn gestopt. Wat is jouw grens?
Als je als vrouw in NL je kinderen maar 5 uur per week mag zien heb je t goed verkloot als moeder zijnde.

Maaruh.....dan ben ik dingen te weten gekomen zoals ze had 3 kinderen en ze was getrouwt en de politie is haar komen zoeken omdat haar man haar als vermist had opgegeven bij de politie

Toen dacht jij niet run forrest run!!
Dat ik het niet snap.

Het verhaal is nogal warrig maar wat ik snap, begrijp ik echt niet. Waarom zou je in deze klucht mee willen spelen?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ervan denk? Dat ze er een puinhoop van maakt, van twee walletjes vreet en jij daar in blijft trappen.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Wat ik denk...jij bent enigzins goedgelovig...
Alle reacties Link kopieren
wegwezen gozer, dit is niet pluis!
Ik denk dat zij gewoon getrouwd is en dat jij haar bijman bent.

Tijd om voor jezelf te kiezen kerel. Er komt vanzelf wel een leuke vrouw op je pad i.p.v. een asshole als deze!
Ik denk dat het verboden is om zo'n onduidelijk verhaal de wereld in te helpen.

Maar goed, van wat ik ervan begrijp; Je wordt aan het lijntje gehouden. How you get them is how you lose them.
Alle reacties Link kopieren
Dit moet je niet willen. Klinkt niet betrouwbaar. Zoek een andere vriendin die wel vol voor jou gaat.
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees, denk ik dat het een wonder is dat jullie zelfstandig kunnen wonen.
En dat sommige mensen gewoon geen kinderen zouden moeten krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je partner een raar wijf is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
van wie is die auto waarin ze de godganse dag zit te sturen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-07-2018 12:02
van wie is die auto waarin ze de godganse dag zit te sturen
:biggrin:

Serieus TO, neem afscheid, dit gaat m niet worden
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Raar verhaal en raar mens .
Heel vaag!
Spoort ze wel?

De vraag die jij jezelfmoet stellen: wil jij met zo een vaag persoon een relatie?

Wil jij niet gewoon een relatie met daarin duidelijkheid en geen dubbele agenda's?
Geloof nooit dat dit verhaal waar is.

Maar als dat wel zo is, je word een het lijntje gehouden en jouw vriendin is een vreselijk slechte moeder en een vrouw vol leugens. Met zo'n vrouw wil je toch niet samen zijn....
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-07-2018 12:02
van wie is die auto waarin ze de godganse dag zit te sturen
Als ik de tekst zo lees, zal het eerder een fiets zijn waarop ze stuurt. Misschien net een brommertje. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Heel snel een kindje mee maken. Wedden dat ze niet meer teruggaat!
Alle reacties Link kopieren
johnny28 schreef:
15-07-2018 09:20
ik heb mijn vriendin leren kennen in de tyd met netlog daar stond er op dat ze vrijgezel was
Netlog is nooit zo aangeslagen in Nederland, wij hadden namelijk Hyves. Het is dan denk ik voor veel mensen erg onduidelijk hoelang je naar nou kent. Bij Netlog moet ik denken aan tien jaar geleden, maar dan zou je haar inmiddels wel moeten vertrouwen. In je onduidelijke verhaal lijkt het echter net alsof jullie elkaar pas een paar maanden kennen, maar dat lijkt me niet 'in de tyd met netlog'.

Kortom ik weet niet wat ik van je verhaal moet denken, maar ben er van overtuigd dat jij een hele goede elektricien bent.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat t weer zo n walgelijke bedrieger is. denken alleen aan zichzelf. onvolwassen n kent geen verantwoordelijkheid gok ik. of gevalletje midlifecrisis.
en handelt of ze weer 20 is. dumpen. is zo n hoofdpijn geval dat geen relatie in stand kan houden. net mijn zus
Alle reacties Link kopieren
eerwaarde schreef:
16-07-2018 00:01

Kortom ik weet niet wat ik van je verhaal moet denken, maar ben er van overtuigd dat jij een hele goede elektricien bent.
Wat laag. Kijk je neer op mensen die een nuttig vak uitoefenen?

Verder een warrig verhaal. Die vrouw is niet te vertrouwen.
...
Alle reacties Link kopieren
Fiasco
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven