Afkicken van relatie(verslaving) aan foute man

16-07-2018 00:20 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik hoop misschien dat ik hier met mensen in contact kan komen die ook een relatieverslaving hebben gehad aan een destructieve relatie en die daar bij weg zijn gegaan.. het is nu 1 week uit en heb geen contact meer gehad maar het valt me zo ontzettend zwaar...
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je terug.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen wat er destructief was aan de relatie? Kun je iets meer uitleg geven?
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-07-2018 00:25
Dan ga je terug.
Beetje flauw.....
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je weggegaan en wat was de situatie (hoezo destructief)? Heb je het zwaar, maar wil je wel wegblijven of twijfel je juist of je een fout hebt gemaakt? Ik ben benieuwd naar wat meer info...
Alle reacties Link kopieren
Kun je ook aangeven wat je zo moeilijk vindt nu het uit is?
Dit topic zal denk ik voor jou heel herkenbaar zijn:

relaties/steun-en-tips-gezocht-om-sterk ... ges/415513

Deze mensen zitten in dezelfde situatie als jij en krijgen daar steun en tips.
Alle reacties Link kopieren
Goudenregen82 schreef:
16-07-2018 00:30
Beetje flauw.....



Maar wel realistisch. Dit soort vrouwen blijft vaak teruggaan of dezelfde types zoeken. Ook al weten ze wat de consequenties zijn
quattro35 schreef:
16-07-2018 00:48



Maar wel realistisch. Dit soort vrouwen blijft vaak teruggaan of dezelfde types zoeken. Ook al weten ze wat de consequenties zijn
Maar als ze afkicken van hun relatieverslaving en met zichzelf aan de slag gaan is dat gelukkig helemaal niet nodig.

TO heeft een goede kans om weer gelukkig te worden als ze bij deze man weg blijft en ontdekt waarom ze in dit soort relaties zit.

Ze kan beginnen met Engelstalige Youtube filmpje over dit onderwerp te bekijken en daarnaast ook in therapie gaan om met haar eigen issues aan de slag te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
16-07-2018 00:48



Maar wel realistisch. Dit soort vrouwen blijft vaak teruggaan of dezelfde types zoeken. Ook al weten ze wat de consequenties zijn
Ze opend waarschijnlijk een topic omdat ze daar wat aan wil veranderen.......anders had ze hier geen advies gevraagd.....
Als ze het advies van hier niet ter harte had genomen en er wordt dan zo'n opmerking gemaakt dat begrijp ik dat.......maar waarom meteen zo'n reactie?? Vind ik een beetje jammer.
Oh nee , je gaat toch niet terug naar deze man. Nee toch?

Je laat heel goed tot je doordringen dat deze man niet goed is voor jou.
Je weet waarom: hij is respectloos naar jou, kwetst jou enorm met zijn gedrag, vernedert jou, intimideert jou . Echt een "lieverd". Toch ?

En dan ga jij je bedenken wat jij echt graag wil van je partner & je relatie en dan kijk jij of jouw ex/relatie aan jouw wensen/voorwaarden voldoet.

Volgens mij niet dus jij gaat niet terug. En ook niet terugverlangen naar al die nare trekken van hem: sexchatten met andere dames, daarover liegen, jou kleineren en intimideren etc (las ik in je andere topic)
Tenzij je ongelukkig wilt zijn...
Wil je dat echt ?

Ooit loop je tegen de juiste aan. Je herkent hem aan wat jij jezelf waard vind. Maar daarvoor moet je deze laten gaan, helemaal . Echt.
Hou het geen contact hebben vol.

Liefdesverdriet doet pijn maar teruggaan naar deze foute man doet je nog veel meer pijn.

Verlang maar naar een echt fijne relatie (in de toekomst) voor jezelf , en niet naar die k*trelatie waaruit je gekomen bent.
Je verdient een betere partner dan die lamzak. Echt he?
Alle reacties Link kopieren
waar is je zelfrespect. ik zie in je toppics je klagen niet goed behandeld te worden maar je hebt niet eens respect voor jezelf waarom zouden mannen t je dan wel geven.
kom eerst is in harmonie met jezelf voor je steeds weer met een andere vent meeloopt.is mijn advies. richt je op jezelf n je kinderen. vind jezelf weer terug meid. zo ging t bij mij ook.n ik heb paar maanden niemand afgesproken n vond dus geen vent maar wel mezelf n nog belangrijker mijn dochter weer haar moeder.
Hier nog een lotgenoot die ook aan het afkicken is.
Erg herkenbaar wat je zegt over dat je hem mist.
Wordt bij mij steeds minder, ik weet dat hij niet goed is voor mij maar af en toe dan mis ik hem toch. (Maar daar doe ik niks mee want dat levert weinig op weet ik inmiddels)

Tip: schrijf hem een brief waarin je schrijft hoe je je voelt.
Die hoef je niet op te sturen hoor, het is vooral voor jezelf. (Alleen als je dat zou willen)
Alle reacties Link kopieren
Je wil af en toe lekker uitgescholden of gekoeionneerd worden omdat dit je zo'n gevoel geeft dat je nodig bent?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, het gaat natuurlijk om die momenten waarop hij zo lief was. En de rest van de tijd moet hij zich "alleen maar" beter gedragen. Hij moet beseffen dat hij dat niet goed doet, dat jij zijn morele kompas bent en ongeacht zijn gevoelens en gedachten moet hij rustig, aardig en netjes zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor jullie reacties. Voor degenen die het vragen wat destructief was aan de relatie..

Hij had totaal geen empathie.. deed wat hij wil ... verbrak alle beloftes... schold me uit .. sprak negatief naar mij... negatieve kritiek.. vernederingen kleineren... bot... in die 5 jaar vond ik steeds nieuwe telefoonnummers van andere vrouwen.. liegen ontkennen. Ondernam bijna niks met mij.... mocht niet mee uitgaan.. mij het gevoel geven dat alles door mij komt... stiltebehandelingen ... negeren. Aantrekken en weer afstoten ( in de steek laten) en dan na 2 of 3 weken weer komen met mooie praatjes en een mooie tijd voor even..

Was iedere keer te zwak om nee te zeggen als hij terug kwam...

Heb inmiddels ook therapie... en ze zeggen dat het een verslaving is

Hoe je het ook noemt het is zeer moeilijk om los te komen... mijn verstand is helder ik weet dat hij natuurlijk niet goed voor me is.

Ik hoop zo dat ik het volhoud deze keer...
Vandaar mijn topic omdat ik hoop wat kracht te Zoeken in berichten van anderen

Liefs
Om lekker verder praten met lotgenoten en ervaringsdeskundigen in het topic dat ik eerder noemde.
Alle reacties Link kopieren
Tive2009 schreef:
16-07-2018 09:38
Dank jullie wel voor jullie reacties. Voor degenen die het vragen wat destructief was aan de relatie..

Hij had totaal geen empathie.. deed wat hij wil ... verbrak alle beloftes... schold me uit .. sprak negatief naar mij... negatieve kritiek.. vernederingen kleineren... bot... in die 5 jaar vond ik steeds nieuwe telefoonnummers van andere vrouwen.. liegen ontkennen. Ondernam bijna niks met mij.... mocht niet mee uitgaan.. mij het gevoel geven dat alles door mij komt... stiltebehandelingen ... negeren. Aantrekken en weer afstoten ( in de steek laten) en dan na 2 of 3 weken weer komen met mooie praatjes en een mooie tijd voor even..

Was iedere keer te zwak om nee te zeggen als hij terug kwam...

Heb inmiddels ook therapie... en ze zeggen dat het een verslaving is

Hoe je het ook noemt het is zeer moeilijk om los te komen... mijn verstand is helder ik weet dat hij natuurlijk niet goed voor me is.

Ik hoop zo dat ik het volhoud deze keer...
Vandaar mijn topic omdat ik hoop wat kracht te Zoeken in berichten van anderen

Liefs
Elke keer als je een zwak moment heb....lees dit wat je hebt opgeschreven!!!!
Doe het niet......hou de eer aan jezelf!!!
Als je volhoudt.....kom je er sterker uit........blijf trouw aan je verstand!!!
Geef het tijd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven