Zijn mijn twijfels terecht?

17-07-2018 15:17 44 berichten
*
anoniem_63d419570318a wijzigde dit bericht op 26-07-2018 14:23
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch zelf ook op de eerste date met hem het bed ingedoken?
Dat was zeker nog geen liefde, alleen lust. Dus met jou had hij ook seks zonder gevoelens.
ik geef mn bek ook maar een douw
Kun je hiermee leven of niet?
Alle reacties Link kopieren
Heb jij geen mannen in je leven gehad waarbij je echt potentie zag en die je heel erg zag zitten, maar het verliep anders?

Ik denk dat je dit echt zelf een plekje moet gaan geven. In mijn ogen doet en deed hij niet zoveel fout.
Je kan het verleden niet veranderen. Je kan wat je vriend allemaal misschien denkt, doet en wie hij op Facebook opzoekt niet veranderen. Het enige dat je kan veranderen is hoe jij hierin staat en hoe jij hiermee omgaat.
*
anoniem_63d419570318a wijzigde dit bericht op 26-07-2018 14:23
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
waarom voelde het eerder wel speciaal?
Lorem Ipsum
lise1985 schreef:
17-07-2018 15:23
Kun je hiermee leven of niet?
Ik denk dat als ik het minder aandacht geef in mijn hoofd, het vanzelf wel verdwijnt, maar op dit moment voelt het echt heel naar.
turquasi schreef:
17-07-2018 15:26
waarom voelde het eerder wel speciaal?
Omdat ik de woorden die hij tegen mij zei geloofde, maar in zijn telefoon las ik andere dingen die totaal niet stroken met wat hij tegen mij zegt.
sadface902 schreef:
17-07-2018 15:27
Omdat ik de woorden die hij tegen mij zei geloofde, maar in zijn telefoon las ik andere dingen die totaal niet stroken met wat hij tegen mij zegt.
Dan heb je toch al antwoord op je vraag? Plus, jullie hebben pas zes maanden 'iets'.
Ik heb je verhaal niet helemaal uitgelezen, want halverwege wist ik al: nee, dit wordt niks.

Dit soort twijfels (terecht naar mijn idee), zijn een sluipend vergif voor je relatie.

En zo’n begin met iemand moet je jezelf niet gunnen.
sadface902 schreef:
17-07-2018 15:27
Omdat ik de woorden die hij tegen mij zei geloofde, maar in zijn telefoon las ik andere dingen die totaal niet stroken met wat hij tegen mij zegt.
Waarom lees je zijn telefoon?

Maak het uit en zoek iemand die je wel leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
mijn ervaring is dat de mensen die heel hard beweren 'niet zo te zijn'
juist zo zijn

(anders was het gewoon logisch en hoef je het ook niet te benoemen steeds)
Lorem Ipsum
Ging hij dan vreemd met die andere dame tijdens zijn huwelijk?
Het is voor mij gewoon pijnlijk dat hij bewust iets verzint wat niet waar is blijkbaar. Ik ben gewoon eerlijk geweest dat ik in het verleden heel wat emotieloos geneukt heb. Dat ik dat tegenwoordig niet meer wil is een ander verhaal, maar ik kan het prima. Hij reageerde er zo op dat hij zich dat echt niet voor kan stellen, dat hij iemand wel al echt leuk of interessant moet vinden voordat hij met haar naar bed kan. Als dat niet waar is, waarom zeg je dan zoiets? Niemand hoeft zichzelf mooier te maken dan dat ie is. En daarom twijfel ik nu aan meerdere mooie dingen die hij me heeft ingefluisterd, alsof hij een mooier persoon wil voorspiegelen dan dat hij eigenlijk echt is...
Alle reacties Link kopieren
sadface902 schreef:
17-07-2018 15:34
Het is voor mij gewoon pijnlijk dat hij bewust iets verzint wat niet waar is blijkbaar. Ik ben gewoon eerlijk geweest dat ik in het verleden heel wat emotieloos geneukt heb. Dat ik dat tegenwoordig niet meer wil is een ander verhaal, maar ik kan het prima. Hij reageerde er zo op dat hij zich dat echt niet voor kan stellen, dat hij iemand wel al echt leuk of interessant moet vinden voordat hij met haar naar bed kan. Als dat niet waar is, waarom zeg je dan zoiets? Niemand hoeft zichzelf mooier te maken dan dat ie is. En daarom twijfel ik nu aan meerdere mooie dingen die hij me heeft ingefluisterd, alsof hij een mooier persoon wil voorspiegelen dan dat hij eigenlijk echt is...
Dat zegt hij omdat hij denkt dat jij dat graag wil horen. Zoals ie wel meer heeft verteld dat volgens de gesprekken in zijn telefoon compleet gelul is.
En dit is de enige man opa aarde? Waarom ben je zo onzeker over jezelf?
Je maakt jezelf gek op deze manier.

Je denkt dat hij niet voldoende van je houdt voor een relatie? Maak het dan uit. Idem als jij er niet mee om kan gaan dat hij meerdere hengels had uitgegooid en jij vind dat je zo stom bent geweest om te happen.

Werk aan je eigen onzekerheid, krik je zelfvertrouwen op en ga dan pas op zoek naar een echte leuke man.
Waarom lees je zijn berichten?

Ik vind dat je niet zo moeilijk moet doen en heb het gevoel dat je echt een probleem zoekt. Hij is toch bij en met jou? Nou. Dat is hij dus.

Na een breakup doen mensen vaker gekke dingen en je wist sowieso dat er rebound-risico was. Daar heeft die andere vrouw niets mee te maken. En ook niet of hij nu wel of niet zonder liefde seks kan hebben of had in het verleden.

Spijkers op laag water zoeken dit.
julius schreef:
17-07-2018 15:39
Dat zegt hij omdat hij denkt dat jij dat graag wil horen. Zoals ie wel meer heeft verteld dat volgens de gesprekken in zijn telefoon compleet gelul is.
Ja, klopt. Maar is dit ‘onschuldig’ of juist niet?
sadface902 schreef:
17-07-2018 15:42
Ja, klopt. Maar is dit ‘onschuldig’ of juist niet?
Wat vind je zelf?
lise1985 schreef:
17-07-2018 15:43
Wat vind je zelf?
Daar gaat het om. Je kunt het ook uitleggen dat hij je zoooo graag wilde schaken dat hij sociaal wenselijke antwoorden is gaan geven.

Blijft mijn vraag; als alles zo bijzonder was en jullie zijn nog maar 6 maanden samen, waarom duik je in godsnaam die telefoon in? Waar zocht je naar? Daar zit toch iets achter?
laverneb schreef:
17-07-2018 15:34
Ging hij dan vreemd met die andere dame tijdens zijn huwelijk?
Nee, relatie was al over maar ex woonde nog in zijn huis.
Merrick schreef:
17-07-2018 15:45
Daar gaat het om. Je kunt het ook uitleggen dat hij je zoooo graag wilde schaken dat hij sociaal wenselijke antwoorden is gaan geven.

Blijft mijn vraag; als alles zo bijzonder was en jullie zijn nog maar 6 maanden samen, waarom duik je in godsnaam die telefoon in? Waar zocht je naar? Daar zit toch iets achter?
Ik weet niet goed of ik me zorgen moet maken om dit soort gedrag of niet. Ik ben wat dat betreft erg verneukt door m'n jeugd.

Waarom ik in zijn telefoon keek? Omdat hij mij wantrouwde. Zoals de waard is, vertrouwt ie z'n gasten, dus ik werd getriggerd en ging ik op onderzoek uit. Wellicht erg dom.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ikzelf zou er geloof ik niet zo mee zitten.
Uiteindelijk ben jij al maanden hartstikke gelukkig met hem toch?

Ok jij hapte.
Maar je hapte omdat je hem leuk vindt
Hij nodigde jou uit omdat hij je leuk vindt.

En jullie hapten toen alletwee
En hebben op dat moment dus bewust voor elkaar gekozen.

Mijns inziens ga je op date, en pas in een later stadium kom je erachter dat je elkaar meer dan leuk vindt en dan groeit daar een relatie uit.

En ja, als hij eerder met iemand anders was gaan daten had hij daar misschien wel een relatie mee gekregen.

Maar achteraf kijk je een koe in zijn hol, zegt mijn moeder altijd.
En ze heeft gelijk.

Met wat alsen kan je alles dood redeneren

Hou je van hem?
Houdt hij van jou?
Als op beide vragen het antwoord ja is zou ik gewoon lekker van mijn relatie genieten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
sadface902 schreef:
17-07-2018 15:47
Nee, relatie was al over maar ex woonde nog in zijn huis.
Uh-huh.... Wist zij zelf ook al dat het uit was?

Enne, gebrek aan vertrouwen over en weer maakt dit de hoogste tijd om elkaar gedag te zeggen. De basis ontbreekt.
Summerdance schreef:
17-07-2018 15:50
Tsja, ikzelf zou er geloof ik niet zo mee zitten.
Uiteindelijk ben jij al maanden hartstikke gelukkig met hem toch?

Ok jij hapte.
Maar je hapte omdat je hem leuk vindt
Hij nodigde jou uit omdat hij je leuk vindt.

En jullie hapten toen alletwee
En hebben op dat moment dus bewust voor elkaar gekozen.

Mijns inziens ga je op date, en pas in een later stadium kom je erachter dat je elkaar meer dan leuk vindt en dan groeit daar een relatie uit.

En ja, als hij eerder met iemand anders was gaan daten had hij daar misschien wel een relatie mee gekregen.

Maar achteraf kijk je een koe in zijn hol, zegt mijn moeder altijd.
En ze heeft gelijk.

Met wat alsen kan je alles dood redeneren

Hou je van hem?
Houdt hij van jou?
Als op beide vragen het antwoord ja is zou ik gewoon lekker van mijn relatie genieten
Dit zegt mijn relativerende kant ook. Alleen ben ik momenteel eventjes van m'n roze wolk gevallen, dat doet een beetje pijn. We hebben het verder wel echt fijn samen. Hoop alleen niet dat dit ervoor zorgt dat ik aan z'n woorden ga twijfelen, want z'n mooie woordjes bleken nu niet zo waar te zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven