vastgelopen in de relatie,

17-07-2018 22:44 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit was een vergissing
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-07-2018 23:43
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
98.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, praat met een psychiater. Jouw vriendin de meesteres heeft jou in de tang. En dat is niet goed voor jou.
Hoe kom je dr uit? Bel morgen je huisarts voor een afspraak, vraag om psychische hulp en praat over dit en waar je maar mee zit met een psychiater. Goed idee.
Zo geel als een kanariepiet
ze heeft een gezichtsverlamming gehad als meesteres? wat moet ik me daar bij voorstellen?
ze krijgt aandacht van de geslachten??
hoe dan
Alle reacties Link kopieren
To, geef aan wat je mist in de relatie, geef aan wat jouw behoeftes zijn en laat haar daarmee aan de slag gaan. Als ze dat niet doet, hoef jij je niet schuldig te voelen ze het huis uit moet (is dat huis van jou alleen dan?). Let op: wees niet verbaasd als zij op haar beurt met haar behoeftes komt. Steek je hand in eigen boezem, ook jij hebt het zo ver laten komen, dus ook jij zult moeten werken aan het vlot trekken van jullie relatie.
beetje bij beetje lees ik je bericht maar soms kom ik niet verder; “Toch krijgt ze nog wel veel meer aandacht van de geslachten dan mezelf. Maar dat terzijde. Dit is weer een ander verhaal. Hierdoor heeft ze geen werk en wil haar niet zomaar op straat zetten of op haar leeftijd bij haar ouders.”

oke, dus door die aandacht van de geslachten heeft ze geen werk en vanwege haar leeftijd wil jij haar niet bij haar ouders zetten.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:55
0.81% gewijzigd
roken gaat te langzaam voor wat?

je bericht lijkt wel een zweedse doorloper
Me = mijn
dat je bij een sollicitatiegesprek te horen krijgt:
ah ik zie dat u veel aandacht heeft en krijgt voor de geslachten
helaas kunnen we u dan niet aannemen
Alle reacties Link kopieren
Ze werkte voor ik haar kon, 14uur op een dag 6/7 dagen per dagen week. Dat werd dus op een gegeven moment teveel.
@S-Med,
Tsja aanspraak, jongens/meisjes die op haar af komen. Dat soort dingen,
S-Meds schreef:
17-07-2018 22:53
beetje bij beetje lees ik je bericht maar soms kom ik niet verder; “Toch krijgt ze nog wel veel meer aandacht van de geslachten dan mezelf. Maar dat terzijde. Dit is weer een ander verhaal. Hierdoor heeft ze geen werk en wil haar niet zomaar op straat zetten of op haar leeftijd bij haar ouders.”

oke, dus door die aandacht van de geslachten heeft ze geen werk en vanwege haar leeftijd wil jij haar niet bij haar ouders zetten.
Ze werkte vast in een slagerij en wordt nu bedolven onder de aandacht van al die diertjes die ze slachtte.
gratisgebruikersnaam schreef:
17-07-2018 22:57
Ze werkte voor ik haar kon, 14uur op een dag 6/7 dagen per dagen week. Dat werd dus op een gegeven moment teveel.
@S-Med,
Tsja aanspraak, jongens/meisjes die op haar af komen. Dat soort dingen,
voor je wat kon?

aanspraak lijkt me prima als je een salesfunctie zoekt
strontvlieg schreef:
17-07-2018 22:58
Ze werkte vast in een slagerij en wordt nu bedolven onder de aandacht van al die diertjes die ze slachtte.
oog om oog
gratisgebruikersnaam schreef:
17-07-2018 22:57
Ze werkte voor ik haar kon, 14uur op een dag 6/7 dagen per dagen week. Dat werd dus op een gegeven moment teveel.
@S-Med,
Tsja aanspraak, jongens/meisjes die op haar af komen. Dat soort dingen,
En wat is de link tussen aanspraak en niet kunnen werken?
Alle reacties Link kopieren
gratisgebruikersnaam schreef:
17-07-2018 22:44
Dit was een vergissing

O, nee :-(
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
17-07-2018 23:05
O, nee :-(
wat was de vraag???
Alle reacties Link kopieren
Vergissing?
Nee joh. Ga nou naar die psychiater . Doen, want je komt er niet uit zo .
Zo geel als een kanariepiet
Pinda-Kaas schreef:
17-07-2018 23:08
wat was de vraag???
To heeft een vriendin die niet kan werken omdat ze aandacht krijgt van geslachten. Daarnaast gaat ze naar festivals in zijn auto en neemt condooms mee voor Het geval anderen ze nodig hebben.

Iemand nog aanvullingen?
Alle reacties Link kopieren
strontvlieg schreef:
17-07-2018 23:12
To heeft een vriendin die niet kan werken omdat ze aandacht krijgt van geslachten. Daarnaast gaat ze naar festivals in zijn auto en neemt condooms mee voor Het geval anderen ze nodig hebben.

Iemand nog aanvullingen?
alleen van de geslachten of ook van de mensen die er aan vast zitten?
Alle reacties Link kopieren
strontvlieg schreef:
17-07-2018 23:12
To heeft een vriendin die niet kan werken omdat ze aandacht krijgt van geslachten. Daarnaast gaat ze naar festivals in zijn auto en neemt condooms mee voor Het geval anderen ze nodig hebben.

Iemand nog aanvullingen?
Ze heeft een gezichtsverlamming omdat ze te veel als meesteres gewerkt heeft.

Ik snap er geen hout van.
strontvlieg schreef:
17-07-2018 23:12
To heeft een vriendin die niet kan werken omdat ze aandacht krijgt van geslachten. Daarnaast gaat ze naar festivals in zijn auto en neemt condooms mee voor Het geval anderen ze nodig hebben.

Iemand nog aanvullingen?
ze kreeg een gezichtsverlamming als meesteres.
Abejoha schreef:
17-07-2018 23:18
Ze heeft een gezichtsverlamming omdat ze te veel als meesteres gewerkt heeft.

Ik snap er geen hout van.
Precies, ze zoeken veel mensen in het onderwijs. Meesteressen en meesters
Alle reacties Link kopieren
Oh. Te laat voor het feestje. Jammer.
Blind advies dan: to, dump die hooizak en zoek hulp.
Close?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook een meesterlijke gezichtsverlamming krijgen als ik bedolven werd onder geslachten. Ieuw.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
17-07-2018 23:21
Ik zou ook een meesterlijke gezichtsverlamming krijgen als ik bedolven werd onder geslachten. Ieuw.
Perfecte samenvatting van het spoorloos verdwenen verhaal :worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven